Hallo, ik heb een tijdje last gehad van een snel korter wordende vliegtijd en futloze heli.
na aanschaf van wat nieuwe accu's ging het effe goed, maar toen weer hetzelfde.
bij het vervangen van de motor (die natuurlijk de schuld kreeg) ontdekte ik een half gesmolten motorstekker aan de ontvangerkant.
kan het zo zijn dat de accu's de geest geven omdat ze door een beetje kortsluiting in de stekker te zwaar belast werden?
ze willen nu niet meer verder dan de helft van de capaciteit opladen en zijn dus ook wel weer vlug uitgeput.
wel prettig dat ik nu eindelijk een oorzaak heb gevonden gezien de gesmolten stekker, maar om nu weer te gaan proberen met drie nieuwe accu's word dan toch wel een beetie kostbaar . . . .
ik ben benieuwd naar jullie mening
na aanschaf van wat nieuwe accu's ging het effe goed, maar toen weer hetzelfde.
bij het vervangen van de motor (die natuurlijk de schuld kreeg) ontdekte ik een half gesmolten motorstekker aan de ontvangerkant.

kan het zo zijn dat de accu's de geest geven omdat ze door een beetje kortsluiting in de stekker te zwaar belast werden?
ze willen nu niet meer verder dan de helft van de capaciteit opladen en zijn dus ook wel weer vlug uitgeput.
wel prettig dat ik nu eindelijk een oorzaak heb gevonden gezien de gesmolten stekker, maar om nu weer te gaan proberen met drie nieuwe accu's word dan toch wel een beetie kostbaar . . . .
ik ben benieuwd naar jullie mening