Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij zegt het goed maar in de praktijk is het gewoon een wildvlieger die sinds vorige week bekeerd is maar tot die tijd zo veel mogelijk extreem spul in zijn verwrongen stuk piepschuim met geel/groen isolatietape stopte.:rolling:
![]()
maar voorlopig eerst even lekker met mijn vibrator gym vliegen ,ff geen tijd voor piepschuim gedoe , word toch volwassen![]()
kolere ,is junkie alweer over op nitro :lol:
![]()
het kan ook te gek
![]()
een gestripte ezuppydogeyes:
dus weer lekker a/d knutsel , ach ,het is in dit land al weer herfst![]()
Kan alleen maar dit vinden...... Volgens mij heeft junkie dat nooit gezegd dat hij geen nitro wou vliegen![]()
![]()
Ojee,gaan we nu alles wat er in dit draadje genoemd wordt op waarheid controleren ?
u zijt gewaarschuwd
Posted via Mobile Device
Je hebt echt een klap van de molen gehad hè?
Philliams en ik zijn als druk zoekend naar de posts waarin je herhaaldelijk aangaf dat brandstofkisten niets voor jou waren.
:rolling:
Een junk is nog veranderlijker dan het weer.
@philliams: Ik kijk net even in mijn agenda maar hoe kom je erbij dat vandaag voorlopig de laatste keer indoor was? In het laatste lijstje van 3 juni staat namelijk dat er ook op 5 juli nog een keer is. :?
Posted via Mobile Device
Dinsdag maar ff overleggen BYM wat een verstandige keuze is. Mijn Calmato begin ik nu ook al aardig lomp te vinden en wil eigenlijk iets kleiners/wendbaarders. Misschien de Calmato 40 met een 10cc![]()
---begrijp me niet verkeerd hoor maar ik heb nog steeds plezier van de Calmato, al zou mijn keuze nu anders geweest zijn---
@bym ; tja wat een verhaal en wat een verlies ,als mijn vibrootje de grond in gaat ,zou ik voorlopig ook ff klaar zijn en flink balen ,al heb ik hem voor een prikkie
80 Euro per vlucht valt mee. Meevliegen in een full size Cessna kost me elke keer 110 euro. En die mag ik niet eens besturen en de piloot wil geen loopings en rolls maken (schijnt redelijk tricky te zijn met een lompe Cessna).Hmja ik ben er al met al toch een kleine 400 euro op achteruitgegaan .....
Da's toch een hele forse afschrijving, voor 5 vluchtjes ....
Misschien dat ik niks bestel, en gewoon de Something Extra ga pakken.
Niemand zegt dat de uitslagen op 100% moeten staan, ze kunnen ook op 70% staan bijvoorbeeld ....
DinsdACH idd even bakken aan de bar ....
Wat jij zegt is idd ook leuk Phil, 10cc in een 140cm wingspan prakken![]()
goedemorgen,Dinsdag maar ff overleggen BYM wat een verstandige keuze is. Mijn Calmato begin ik nu ook al aardig lomp te vinden en wil eigenlijk iets kleiners/wendbaarders. Misschien de Calmato 40 met een 10cc![]()
![]()
80 Euro per vlucht valt mee. Meevliegen in een full size Cessna kost me elke keer 110 euro. En die mag ik niet eens besturen en de piloot wil geen loopings en rolls maken (schijnt redelijk tricky te zijn met een lompe Cessna).![]()
goedemorgen,
Vraag even aan andre, die heeft dit ook geprobeert, resultaat was ongeveer bym waardig..... :shock:
Ook dat hebben we erger meegemaakt, kisten van 10 ruggen in 2 vluchten.....
korte analyze crash....
1 vleugel strut heeft het begeven........
door het omhoogkomen van deze vleugel zijn de haken in de vleugel en spanner opengebogen... waardoor de vleugel de kist verlaten heeft..
hij ging zo hard naar beneden dat de motor met trim dicht en throttle cut geactiveerd, zo hard werd aangeblazen dat de motor bijna voluit bleef lopen..
ik schat in dat de kist op 400 /450 meter hoog vloog, dit mede gezien de tijd die we hadden om de motor te killen....
Helaas met het resultaat zoals op de foto´s te zien...
kl*te dat de motor en apparatuur dit niet overleven.....
Wat marcel aangaf, je moet er niet aan denken dat dit in de buurt van auto's of personen gebeurt....., vandaar dat er verschil in brevetten is....