En nog twee.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Ton, ziet er goed uit!! Heb de gaten in de struts al getapt, moet stelschroeven halen dan kan het gear vast..
hey ton, hoe staat het er mee?? lang niks meer gehoort.
ik ben flinkt uuren ant jagen op de weg, heb erg weinig tijd, mocht ik binnenkort ff wat tijd hebben kom ik ff langs???
heyje je moet wel die spinner wat dichter op de romp maken he
p.s ik heb nog niks besteld voor de extraauto moet eerst ff voor de apk)
Grtz.
Hoi enterprise, zeer indrukwekkend jou build so far!
Ik ben toch wel erg benieuwd naar hoe het eind resultaat is geworden..
Is het btw een giant versie van elite flite of die ene van 1651mm wingspan?
Wil je dat, maak 'm dan electro.. dan kun je er gewoon een schaalprop op kwijt zonder vertraging.
Waarom doet niemand het dan?![]()
Ik ga ervan uit dat iedere schaal-enthousiast met een grote warbird er liever een forse drie- dan wel vierblad propellor voor heeft.
Waarom doet niemand het dan?
Ze zijn er wel Jan, maar zeer zeldzaam!!!
Ikzelf doe het wel met m'n Spit MK IX schaal 1:5 (uiteraard houtbouw).
Gemotoriseerd met 45cc Moki met achteruitlaat (reso) en achtercarburateur. Hierop draai ik een Menz DRIEBLADS PROP 22x11 met 7.500 toeren op de grond. Ik de lucht zeker tot 8.200 toeren.
Het kan dus wel, als je maar de juiste motor hebt. Nu is het zo dat de Moki's bovengemiddeld veel vermogen hebben in tegenstelling tot een Zenoah 45cc waar de meesten toch wel mee vliegen. Op zich niks mis met deze motor, maar een schaal drieblads is gewoon niet goed mogelijk.
Groet van Bart de houtbouwer.
Ton,
Even een vraagje.... Ben ook bezig met de TF P51. Ik heb exact hetzelfde robart landingsgestel als jij. Hoe heb jij die verende (schaal)poten vastgezet/geborgd op het stukje staal wat over is gebleven na het inkorten van de standaard poot van Robart?
Groeten, Bert