BNK Stokrooie 2009

Ik denk dat jullie daar weinig last van hebben gehad. Ongeveer het hele 2WD A finale veld heeft telkens gemarshalled voor de 4wd B en A finale. Die patrick stond naast mij als 11e marshall, en ben meermaals op en af die quad gesprongen om auto's op te rapen waar hij moeilijk aan zou kunnen.

Groeten van de dikste nek van het bnk

Dat was echt heel tof van jullie, en zo zie je maar dat het kan, en denk dat we het best laten rusten nu.

En hopelijk, willen ze in 2010 toch nog bnk wedstrijd hebben, want is toch wel tof om eens op zand terijden, altijd klei of astro is ook maar niets.

En voor de rest, ook al is het moeilijk, mondjes dicht op het podium en alles komt wel goed.

En nu op naar vlijmen.
 
yeaah ik heb echt muug coole modderspat, jump-vliegende, bandzwellende, RC10 knallende foto's !!

tegen vanavond staan ze op Picasa :) check it out !
 
de commentaar van de baaninzetter bij de start van de B-finale 2WD is gewoon schitterend!!! zie filmpje. Ik was als ex-touring janet in mijn eerste BNK en als enige Kyosho piloot toch maar mooi sneller dan hem...aangezien hij baaninzetter stond voor mij!:)

In de kwalificaties heb ik veel fouten gemaakt(vooral op de hogere jumps = gebrek aan ervaring), maar in de eerste 2 finales ging het een pak beter wat ook resulteerde in goede eindtijden..zie pdf.

Al bij al was het een heel fijne ervaring en tot op één van de volgende races!

2WD finales
[URL="
Stokrooie - A finale 2WD 2[/URL]
[URL="
Stokrooie - A finale 2WD 3[/URL]
[URL="
Stokrooie - B finale 2WD[/URL]
[URL="
Stokrooie - C finale 2WD[/URL]

4WD finales (beetje veel van dezelfde auto...;-))
[URL="
Stokrooie - A finale 4WD 1[/URL]
[URL="
Stokrooie - A finale 4WD 2[/URL]
[URL="
Stokrooie - A finale 4WD 3[/URL]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er nog andere bepaalde instellingen zoals "pet achterstevoren of niet" die effect hebben op de handling?

Tuurlijk!

Dikkere pens = minder storingen

Spaakvelgen = meer stuur in scherpe bochten, maar minder stabiel op hoge snelheid

Gele velgen = beter op jumps. Witte velgen = beter in putten.

Roze-achtige kleuren op de body = zeer in uw gat

Koordje van uw broek niet strak aangespannen én stevig genoeg = warm aan de enkels

Weinig of geen bandensporen of andere vetlapperij op de body = 0,0% kans om een B-finale te winnen.
 
tuurlijk waard ge sneller maarten.
hij reed dan ook T2 in de naft en is dus in algemene rij ervaring een heel stuk minder dan gij.
ps gij bent daar lid en hebt er al meer gereden dan dirk wat ook veel scheeld.
hebt daarintegen voor en eerste bnk te rijden u goe verweerd en dat verdiend nen dikke kus .
krijgt die volgende keer (beloofd).
maar moet toegeven dat uwe micovic in cuipers pink echt afstak:D:D:D:D:D
 
Laatst bewerkt:
dus t-shirt uit de broek = beter jumpen? Ik zal het volgende keer eens proberen...
Zijn er nog andere bepaalde instellingen zoals "pet achterstevoren of niet" die effect hebben op de handling?
Identificeer u, zodat we een akte van voorwaardelijke heteroseksualiteit kunnen opmaken.

Edit: mr. Kempeneers natuurlijk, ik vroeg mij al af waarom voor dat Japans onding werd gekozen.
 
hebt daarintegen voor en eerste bnk te rijden u goe verweerd en dat verdiend nen dikke kus . krijgt die volgende keer (beloofd).
maar moet toegeven dat uwe micovic in cuipers pink echt afstak:D:D:D:D:D

ik kijk er al naar uit naar dieje kus van u Bart...NOT:(

en als ge met cuipers pink verwijst naar Nick...ik was eerst met da kleurke, hij is kort erna gevolgd. Hij zal zelf wel beweren dat het andersom was natuurlijk:)
 
Identificeer u, zodat we een akte van voorwaardelijke heteroseksualiteit kunnen opmaken.

Edit: mr. Kempeneers natuurlijk, ik vroeg mij al af waarom voor dat Japans onding werd gekozen.

Het Japanse RB5 onding is/heeft:
- de betere, zoniet de beste shocks?
- heel fijn om aan te sleutelen, af te stellen
- heeft metrische schroefjes
- rijdt en stuurt gewoon goed(indien goed afgesteld, maar dat geldt voor alle auto's natuurlijk)
- zéér degelijk(robuust)
- exclusief?
- maar minder goede support en dus veel moeilijker om aan stukken te geraken --> daardoor niet geliefd + je staat er op de races(nationaal) ALLEEN voor en dus geen hulp bij afstellen of eventueel onderdelen lenen en daardoor quasi uit het straatbeeld verdwenen in onze contreien...

Ach, ik ben het gewoon om met een merk te rijden dat zeer slecht is vertegenwoordigd in het deelnemersveld, maar weet je: het is eens zo leuk als je dan toch een flink aantal "anderen" van de grote troep kan voorbijrijden.

Waarschijnlijk haal ik me nu de woede van alle ASSO & LOSI rijders op de nek :)
 
Death from above

IMG_6589.jpg


...en wederom sidderen de Japannertjes in angst van wat komen gaat.
 
Ach, ik ben het gewoon om met een merk te rijden dat zeer slecht is vertegenwoordigd in het deelnemersveld, maar weet je: het is eens zo leuk als je dan toch een flink aantal "anderen" van de grote troep kan voorbijrijden.

Waarschijnlijk haal ik me nu de woede van alle ASSO & LOSI rijders op de nek :)
Dat zeg je dan tegen een rijder met een auto waar er een pak minder van rondrijden dan RB5's ;)
Vergeet geen witte spaakvelgen te kopen voor Vlijmen volgende maand: veel putten en stabiliteit op het rechte stuk is er erg belangrijk!
 
Back
Top