Speciaal ter ere van onze goede forumvriend hezik heb ik besloten om een vliegtuig te bouwen, naar de smaak en de stijl van hezik.
De verdere geschiedenis van dit verhaal is hier na te lezen:
wie-vliegt-wanneer-bij-mvc-midden-nederland
rond pagina 15 begint het wel duidelijk te worden waarom ik dit vliegtuig ben gaan maken.
en dan nu
ntopic:
Ik ben begonnen met het fabriceren van de onderplaat, in de vorm van een dienblad. de winglets zijn de handvaten, de achterrand zijn de flaperons.
Daarna heb ik de kopjes en de theepot getekend op depron, uitgesneden, en vervolgens met stiften gekleurd in Hezik's favoriete kleurenschema (roze met rood en oranje):
de kopjes & theepot even in de uitsparingen gezet:
en vervolgens met uhu por vastgelijmd
en verstevigd met carbon om omvallen te voorkomen,
een aantal decals aangebracht:
en op het vliegtuig:
tot slot even een motorsteun gefabriceerd van 3mm triplex
als aandrijving had ik het volgende:
dit moet nog ingebouwd worden, en dan kan hij gaan vliegen! hoop ik..

De verdere geschiedenis van dit verhaal is hier na te lezen:
wie-vliegt-wanneer-bij-mvc-midden-nederland
rond pagina 15 begint het wel duidelijk te worden waarom ik dit vliegtuig ben gaan maken.
en dan nu

Ik ben begonnen met het fabriceren van de onderplaat, in de vorm van een dienblad. de winglets zijn de handvaten, de achterrand zijn de flaperons.

Daarna heb ik de kopjes en de theepot getekend op depron, uitgesneden, en vervolgens met stiften gekleurd in Hezik's favoriete kleurenschema (roze met rood en oranje):


de kopjes & theepot even in de uitsparingen gezet:

en vervolgens met uhu por vastgelijmd

en verstevigd met carbon om omvallen te voorkomen,

een aantal decals aangebracht:

en op het vliegtuig:

tot slot even een motorsteun gefabriceerd van 3mm triplex


als aandrijving had ik het volgende:

dit moet nog ingebouwd worden, en dan kan hij gaan vliegen! hoop ik..

Laatst bewerkt door een moderator: