A
Arnold W
Guest
Hallo mensen,
Aangezien de Spitfire al aardig ver in het bouwstadium zit, zijn er natuurlijk ook al verschillende vragen naar boven gekomen.
Het werd dus hoog tijd om me hier aan te melden..
Het is de bedoeling dat hij aardig schaal gaat worden, zo hebben we Robart retracts (pneumatisch) aangeschaft en een viertakt natuurlijk!
Nu willen we de cockpit schuifbaar maken, proberen de uitlaat weg te werken en alles in de juiste kleuren brengen (airbrush), iemand tips?
Ik heb een hele rol oratex liggen, maar las ook iets over "glassen", wat is beter?
Verder is me opgevallen dat de motor scheef zit op de neus, waarom is dat?
Aangezien de Spitfire al aardig ver in het bouwstadium zit, zijn er natuurlijk ook al verschillende vragen naar boven gekomen.
Het werd dus hoog tijd om me hier aan te melden..
Het is de bedoeling dat hij aardig schaal gaat worden, zo hebben we Robart retracts (pneumatisch) aangeschaft en een viertakt natuurlijk!
Nu willen we de cockpit schuifbaar maken, proberen de uitlaat weg te werken en alles in de juiste kleuren brengen (airbrush), iemand tips?
Ik heb een hele rol oratex liggen, maar las ook iets over "glassen", wat is beter?
Verder is me opgevallen dat de motor scheef zit op de neus, waarom is dat?
Laatst bewerkt door een moderator: