J
jd_m
Guest
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een Belt-CP gekocht, tijdens de eerste vlucht ben ik gecrashed omdat ik te onervaren was en overhaast.
De tailboom was helemaal verbogen en die heb ik dus vervangen, ik heb toen alles van de oude tailboom op de nieuwe gezet. Ook de mainrotor heb ik weer gerepareerd.
Ik heb lang met Realfight 4.5 gevlogen om te oefenen en heb op internet informatie gezocht.
Ik wilde vandaag hoveren, maar toen ik opsteeg draaide de tailboom heel snel naar rechts en maakte de Belt-CP rondjes in de lucht. Trimmen met de afstandsbediening had geen zin, alleen als ik de rudder stick helemaal naar links doe gaat het draaien langzamer.
Ik heb geprobeerd de servo van de tailrotor naar voren en naar achter te schuiven zodat de bladen misschien wat rechter kwamen, maar niets hielp.
Waar kan dit aan liggen? Het is een Belt-CP V1 met alles orgineel. Zonder head lock gyro.
Ik heb een tijdje geleden een Belt-CP gekocht, tijdens de eerste vlucht ben ik gecrashed omdat ik te onervaren was en overhaast.
De tailboom was helemaal verbogen en die heb ik dus vervangen, ik heb toen alles van de oude tailboom op de nieuwe gezet. Ook de mainrotor heb ik weer gerepareerd.
Ik heb lang met Realfight 4.5 gevlogen om te oefenen en heb op internet informatie gezocht.
Ik wilde vandaag hoveren, maar toen ik opsteeg draaide de tailboom heel snel naar rechts en maakte de Belt-CP rondjes in de lucht. Trimmen met de afstandsbediening had geen zin, alleen als ik de rudder stick helemaal naar links doe gaat het draaien langzamer.
Ik heb geprobeerd de servo van de tailrotor naar voren en naar achter te schuiven zodat de bladen misschien wat rechter kwamen, maar niets hielp.
Waar kan dit aan liggen? Het is een Belt-CP V1 met alles orgineel. Zonder head lock gyro.