Middendiff halen, doet ook wonderen vor de kracht die op je assen komt te staan. daarom blijven bij jou de plastic assen ook heel, jij rijdt ook met een middendiff. (of vergis ik me nu?)
Zonder het middendiff gingen bij mij de kunststof assen ook kapot (maargoed, dat was wel hoofdzakelijk op demo-dagen, aka, gek doen. ) met het middendiff heb ik nog niets van de aandrijving kapot gereden. (en een kameraad van mij, met dezelfde slipperclutch afstelling, heeft laatst nog een diff gesloopt.)
wat denk je hoe brushless Truggies zo goed heel blijven zonder slipperclutch?

niet omdat de aandrijving o-zoveel steviger is.

(want het enige wat over het algemeen steviger is zijn de diff casings, en daar heb ik nog totaal geen problemen mee gehad bij de Revo. )
De kracht word over alle assen verdeels met een middendiff. dus bij het accelereren krijgen neit alleen de achterste assen flink iets voor de kiezen, ditto met hard remmen en de voorassen.
True, hard remmen is moeilijker met een middendiff als je weinig grip hebt, maar de voordelen maken dat imo echt weer goed. (bij lage grip zillen de voorwielen grip houden en vooruit blijven draaien, de achterwielen krijgen minder grip omdat het gewicht naar voren verplaatst door het remmen. omdat de motor stil staat door het harde remmen, zullen nu de achterwielen achteruit gaan draaien. daarom krijg je dat handrem effect bij hard remmen. het voordeel is wel, als je zo hard had geremd zonder middendiff had je voordiff na een tijdje gezegt "doe het zelf maar" *krakend geluid*.