Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat vroege LVC probleem krijg je al vanaf het begin van de VXL er gratis bij. Kadootje van Traxxas.
![]()
maar jou accus geven 85A das nou niet echt heel veel.. ff wachten op je nieuwe!
Heeft er iemand problemen dat zijn LVC van de velineon regelaar heel erg vroeg ingrijpt?
Volgens mij is gewicht nooit voordelig, hooguit om de balans te verbeteren. Hoe ligter, hoe sneller
Dat klopt precies wat je zegt. Gewicht OP de voorwielen.
Niet voor de voorwielen.
Ik zou eerder zeggen dat de LVC te laat ingrijpt. 9 van de 10 keer zegt mijn lader (XB16) dat de lipo cellen te laag op spanning zijn.![]()
Dat is dus voor een betere balans. Elke kg die je toevoegt is een extra kg die van richting moet worden veranderd bij accelereren, sturen en afremmen. In het geval van de kever en nog een paar van die modellen met de motor achterin had een net zo effectieve oplossing het verminderen van gewicht aan de achterkant heweest. Daaarom is het aotoconcept aangepast. Aerodynamica heeft in deze discussie ook nog een hele belangrijke plaats.Niet helemaal.
Je hebt gewicht (of in ieder geval, kracht naar beneden) nodig om grip te houden.
Een mooi voorbeeld hiervan is de Kever die m'n moeder heeft gehad. die heeft bijvoorbeeld helemaal geen gewicht op de voorwielen. bij 'hogere' snelheden begonen ze dus te waggellen.
De meeste kevers reden toen ook rond met 2 a 3 grindtegels voor in de kofferbak.
Onder die van m'n moeder zat een voorspoiler welke zorgde voor 34kg neerwaardse druk bij 80km/h. geen grindtegels meer nodig dus.![]()
Dat is dus voor een betere balans. Elke kg die je toevoegt is een extra kg die van richting moet worden veranderd bij accelereren, sturen en afremmen. In het geval van de kever en nog een paar van die modellen met de motor achterin had een net zo effectieve oplossing het verminderen van gewicht aan de achterkant heweest. Daaarom is het aotoconcept aangepast. Aerodynamica heeft in deze discussie ook nog een hele belangrijke plaats.
Mooi voorbeeld, de iets oudere Audi quatro's. Motor redelijk ver naar voren in de auto geplaatst. resultaat, behoorlijk veel onderstuur.
Er zat toch al een teflon ringetje? Eentje extra dus..
Maarja..Die kap moet er as zondag toch aan geloven tijdens de Traxxas Days..![]()