Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus modificeren...:mrgreen: En anders weet ik niet wat voor overtray jij hebt...

Bij de jconcept van mij had ik al moeite de bedrading in te passen, laat staan een fan op esc en motor..

Laatst bewerkt:
Dus modificeren...:mrgreen: En anders weet ik niet wat voor overtray jij hebt...

Bij de jconcept van mij had ik al moeite de bedrading in te passen, laat staan een fan op esc en motor..

Gaat steeds beter klinken.
Dat wordt knutselen als ik hem binnen heb :D

dezelfde als die van jouw, weet alleen niet wat voor ventilatoren jij hebt:mrgreen:

Bijna gratis: Illuzion Manta body

Slash Vrienden :)

Als newbee heb ik me vergist. Het is ook niet altijd even makkelijk om goede keuzes te maken en je wil niet voor ieder ding hier iets posten.
Ik heb uit de US 2 x de "Illuzion Manta body". link Ik vind deze body vooral zo mooi vanwege het mat zwarte effect. Eenmaal thuis ontvangen was ik gedesillusioneerd ... Een blanke body! Voor de meeste van jullie waarschijnlijk heel gewoon.
Ik bied aan; je krijgt van mij de body als je deze rijklaar maakt. Waar het eigenlijk op neer komt, je spuit en plakt beide bodies en moet er 1 afstaan. Alleen als je ervaring hebt met het prepareren van body's aub!

Ik heb het eerder geprobeerd met een andere body, zonder succes, vandaar deze aanbieding :-)

Zonet naar de winkels geweest om een nieuwe badmuts te halen.
Net zo effectief als een tray maar vele malen goedkoper!

Bij de jconcepts overtray is het van belang om hem NIET volgens het lijntje uit de knippen maar zover mogelijk eronder. Op die manier creëer je meer ruimte onder de overtray en zijn dingen als bedrading en ventilatoren geen probleem. Tegelijk heb je meer lucht onder je overtray en ook meer ruimte om aan de voor en achterkant een stuk open te laten, zodat je een soort van luchtstroom creëert onder de kap. Zo heb ik het gedaan. Het houdt inderdaad niet alle zooi tegen maar wel een hoop. Ik ben echter tegenwoordig wel van mening verandert wat betreft de temperatuursproblemen. De temperaturen met of zonder overtray verschillen toch wel een hoop. Ik zal de overtray dus voortaan alleen nog maar gebruiken wanneer ik in wat nattere blubzooi rij. Gelukkig valt de "natte-blubzooi-tijd" meestal samen met de herfst en winter, waarin de buitentemperaturen niet al te hoog zijn en oververhitting dus minder een rol speelt.

Conclusie: overtray is slechts nuttig in enkele gevallen.:cool:

Slash Vrienden :)

Als newbee heb ik me vergist. Het is ook niet altijd even makkelijk om goede keuzes te maken en je wil niet voor ieder ding hier iets posten.
Ik heb uit de US 2 x de "Illuzion Manta body". link Ik vind deze body vooral zo mooi vanwege het mat zwarte effect. Eenmaal thuis ontvangen was ik gedesillusioneerd ... Een blanke body! Voor de meeste van jullie waarschijnlijk heel gewoon.
Ik bied aan; je krijgt van mij de body als je deze rijklaar maakt. Waar het eigenlijk op neer komt, je spuit en plakt beide bodies en moet er 1 afstaan. Alleen als je ervaring hebt met het prepareren van body's aub!

Ik heb het eerder geprobeerd met een andere body, zonder succes, vandaar deze aanbieding :-)

dus jij dacht die body zo binnen te krijgen.
maar wat gaat dan niet als ik vragen mag.
de body knippen of het spuiten?
want dit is 1 kleur en dat lijkt me toch niet zo moeilijk.

ik heb in me voorgaande body's ook wel wat fouten gemaakt maar het gaat wel steeds beter.
alleen de ellende dat na een tijdje met al die klappen op de kap dat er wel wat verf afspringt.
maar als het maar 1 kleur is kan je hem ook wel wat bij spuiten mits je dat wil.
ik vind dat rouwe wel wat hebben dus laat het lekker zo.

maar zo op de foto is het een mega body en redelijk makkelijk na te maken.
dus als jij niet durft wil ik het wel voor je proberen want ik heb er wel tijd voor.

gaaf kapje...zou ik ook wel willen hebben haha

niet hebben als tamiya me dat toe vertrouwd ga ik er ook me uiterste best voor doen.

heb in een jaar tijd zat kappen gespoten,en alleen door echte harde klappen wat verf verloren.
maarja als je met een echte auto een deuk in je deur heb,en die deuk haal je eruit zal erook geen lak afspringen.
maar als de deuk te scherp is springt de lak erook aan alle kanten eraf.

dus ja uiteindelijk kan je verwachten dat er van je lexan body dus ook wel wat verf eraf springt.
maar hoef je hem gelukkig niet uit te deuken maar gewoon even bij kleuren:mrgreen:

niet hebben als tamiya me dat toe vertrouwd ga ik er ook me uiterste best voor doen.

Je mag dan 1 van de 2 kapjes houden van Tamiya als je ze beiden spuit;)
Je hebt volgens mij 2 spuitbusjes nodig. 1 zwarte en 1 waarmee je de matlook creëert. Ik zal eens even kijken of je die matlook nu aan de buitenkant moest spuiten, want daarover heb ik op het driftforum wat gelezen.

EDIT: voor het matte effect spuit je iets erop aan de buitenkant. Anders krijg je altijd de glans van de kap over je lak heen, ook al zou je matzwarte lak gebruiken.

Laatst bewerkt:
Je mag dan 1 van de 2 kapjes houden van Tamiya als je ze beiden spuit;)
Je hebt volgens mij 2 spuitbusjes nodig. 1 zwarte en 1 waarmee je de matlook creëert. Ik zal eens even kijken of je die matlook nu aan de buitenkant moest spuiten, want daarover heb ik op het driftforum wat gelezen.

EDIT: voor het matte effect spuit je iets erop aan de buitenkant. Anders krijg je altijd de glans van de kap over je lak heen, ook al zou je matzwarte lak gebruiken.

het zal wel een soort matte transperante lak zijn die je op je glanzende kap spuit anders behoud je uiteindelijk je glans.
maar toch alvast bedankt voor het uitzoeken want was er nog wel over aan het denken.

Robin: Waar heb je gelezen over de matte finish? Heb je evt. een linkje van het product?

Ben al tijden op zoek naar een matte finish voor lexaan kappen:mrgreen:

Ok...TNX! Was deze nog nooit tegen gekomen. Ook in de modelbouwzaak hier in de buurt wisten ze van niks.:confused:

Ik heb ff een vraagje, de shocks van de 4x4 horen die vast (geen speling dus) op de shocktower, of moeten ze een beetje speling hebben?
Die van mij staan namelijk sterk vast op de shocktower, is dat erg?

Slashbasher = Schilder :-)
Dat komt wel goed denk ik!

Een vorige kap heb ik in een koude periode gespoten, ik denk dat dat het probleem was. Ik zou het erg tof vinden als je de kap kan spuiten. Stuur me even een PB met je adres dan stuur ik ze op en kom ik tegen de tijd dat je klaar bent de kap ophalen.

Top!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back