Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze zijn slecht, maar wel lekker licht. De betere kwaliteit kap betekent ook meer gewicht hoog op de auto. Komt de wegligging niet ten goede

Heb je helemaal gelijk in, maar dan zou de prijs van zon kapje naar mijn mening ook net zo licht moeten zijn;)

Ook zie ik de kap als deel van de bescherming van je materiaal wat eronder zit samen met de bumpers. Als je kapje dan na 1 foute koprol al flink doorscheurd is dat wel jammer.
 
vandaag op mvb een band lek gereden, gelukkig had richard nog een thuiskomertje.
helaas mag je dan weer niet sneller dan 80 op het rechte stuk...

ffffdv.jpg


richard kennende die deed dat natuurlijk wel.. en ja dan krijg je natuurlijk de politie achter je aan.
onze eigen baan politie

getattachmentkte.jpg
 
Hebben jullie de stock veren nog zitten?
De kans wordt alsmaar grooter dat ik de slash zelf ga houden.

Momenteel staat de slash nog op fabrieks afstelling. Hij kantelt vrij snel om wat normaal is maar had eens geprobeerd hem lager te leggen maar dan veert die niet goed meer..

Passen hier big bores op ofzo ? want vele mensen hebben het altijd over big bores en dan zullen die wel goed zijn zeker:p

Mijn bedoeling is om op hard zand/gras te rijden.
 
bigbores die passen. Ik zal je sterker vertellen. de PE word geleverd met bigbores.

stock veren heb ik er niet meer onderzitten.
een keur aan Losi veren die ook passen
 
@Olii,

Je kan ook proberen te spelen met afstellingen van de auto.
Je zegt dat ie nog op fabrieksinstelling staat?
Je zou de voorkant af kunnen stellen om bodyroll tegen te gaan.
Hierdoor helt de auto minder over in de bocht.
Maak deze aanpassing eerst aan de voorkant. Je zal merken dat de achterkant zich dan ook anders begint te gedragen.
In de handleiding staat hoe dit te doen.

Gr, Remmie
 
Na de e-revo miserie van afgelopen week liep ik er nogal verslagen bij ...

Komt mijn vriendin net doodleuk binnen met een traxxas slash 4x4 :)
om mij op te beuren zegt ze :D als de e-revo gemaakt is dan kan je nog kiezen zegt ze ofwel rij ik met de slash :)

ga dadelijk de bijgeleverde batterij eens laden en de bionic 4000mAh 30c lipo ...

Iemand wat tips waar op te letten om niet weer hetzelfde aan de hand te hebben zoals met de revo?
 
*Op last van robert verwijderd*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldig eh ... :)

Ben de bijgeleverd nihm batterij aan het opladen...
De lipo gaat nog niet, want ze heeft geen balancestekkertje meegenomen die op de Bionic past...

Maar dat vergeven we haar wel hoor :)

Geen duidelijk tips? :) Niet dat ik de regelaar er weer doorblaas na het eerste ritje :(
 
@ Kurtje,

Kom je naar de volgende TamiyaCup ? Neem de slash dan mee dan neem ik de mijne ook mee kunnen we tijdens de pauze wat toeren:D

Tegen dan heb ik mn 3s lipo normaal:p
 
@Olii,

Je kan ook proberen te spelen met afstellingen van de auto.
Je zegt dat ie nog op fabrieksinstelling staat?
Je zou de voorkant af kunnen stellen om bodyroll tegen te gaan.
Hierdoor helt de auto minder over in de bocht.
Maak deze aanpassing eerst aan de voorkant. Je zal merken dat de achterkant zich dan ook anders begint te gedragen.
In de handleiding staat hoe dit te doen.

Gr, Remmie
Er kunnen ook nog swaybars op om dit tegen te gaan!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top