Team Associated B44 Factory Team

Even over het solderen van je motor. Ik zou de draden door het oogje soldeen zodat de draden over de motor gaan. De draden zitten dan ook iets sterker gesoldeerd en ze steken ook niet meer uit.
ik heb dat bij mijnslash ook gedaan. Op de foto kun je het zien

DSC_0051.jpg

Je zou toch zeggen dat er genoeg ruimte aan weerzijden is voor een dual lipo pack? Mn vingers en hoofd zeggen ja maar mn portomonee zegt nee... :mrgreen:
 
Deze auto ook gekocht via het forum. Wat voor setje esc/motor zouden jullie er in stoppen? wil met de auto op het sircuit rijden bv MVB.
 
Ik kan je daar helaas geen antwoord op geven diver :(

Ik kan je wel vertellen dat mijn Lipo's vandaag binnen gekomen zijn. Wat een geweld zit daar nu achter zeg! Snoeihard. Ik heb hem enkel in de straat nog maar even getest, maar misschien dat ik tijdelijk de throttle op de zender gewoon limit als het te hard gaat.
We zien wel :)


Let niet op de afwerking bij de connector, de krimpkous is hier helaas op en ik wou toch een tijdelijk alternatief om even te testen wat hij deed :p Krimpkous komt er z.s.m. omheen.


Tja wat zal ik zeggen.. Lekkere positionering van de connector gaten? Helaas heb ik het op deze manier op moeten lossen, dus het haalt wel wat stevigheid weg in de top-plate.
Gelukkig is carbon zeer sterk; dus ik heb er wel vertrouwen in dat het blijft zitten.


Ik zit enkel nog wel met een dilemma... De body past er niet op omdat de kabels er recht omhoog uit steken.. :(
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt mooi te passen die lipo's!Moest je verder nog iets aanpassen? past het ook met het carbon lipo rekje? je zan de kabels onder 90 graden in de goud plug moeten solderen gaan heel makkelijk hoor.

Jij heb er een 5,5t in zitten endat gaat dus heel hard? te hard? anders kan ik misschien beter de 8,5t nemen.

zaterdag ga ik de mijne ophalen
 
Zo ik heb mijn B44 binnen helemaal goed hoor hij is eigenlijk nog nieuw! Zal wel wat foto's plaatsen. Ik heb even een vraagje ik moet nog een servo hebben voor in de auto iemand een tip? Het hoeft niet de allerbeste servo te zijn zodat de prijs een beetje redelijk blijft.
 
Zo ik heb mijn B44 binnen helemaal goed hoor hij is eigenlijk nog nieuw! Zal wel wat foto's plaatsen. Ik heb even een vraagje ik moet nog een servo hebben voor in de auto iemand een tip? Het hoeft niet de allerbeste servo te zijn zodat de prijs een beetje redelijk blijft.

savox :-)
 
Ik heb er inderdaad ook een savöx in zitten. Ik geloof een 0254MG als ik me niet vergis. Die van 30 euro met metalen gears. Werkt perfect. Iets van 7.4kg stelkracht en 0,14 sec ofzo.
 
De Lipo's van HK zijn wat aan de hoge kant en het schoefje haalt het niet meer hoe hebben jullie dat opgelost???

Lochii kan je mischien een paar foto's plaatsn met jouw lipo's er in hoe zitten ze vast en ook 1 met dat lipo rekje ik weet niet welke ik moet bestellen??
 
Iets langere schroefjes aan de onderkant en een paar spacers ertussen, dan moet het wel gaan. Ik had hier ook last van in mijn Pro10. Daar gebruik ik dezelfde battery posts als de B44...

#9785 B44 FT LiPo Cradle

Dat is de lipo cradle die je nodig hebt...
 
Ik heb ook een B44 op het oog. Wat een mooi apparaat! Zit alleen even met de rij hoogte. Ik ga namelijk wel eens met mijn Rustler rijden op een veldje, zand en veel hobbels en dat gaat soms best heftig. Hoe hoog ligt de B44? Wielen staan wel ver naar voren en achteren....scheelt wel denk ik ten opzichte van de rustler (?)
 
Sorry Diver, dat ik je reactie nu pas zie. Kijk even op de vorige pagina, daar staat op een foto hoe ik ze gemonteerd heb. Ik zal nog steeds wel een andere oplossing moeten vinden, want ik krijg de moertjes niet echt ver aangedraaid. Het zit dus wel vast, maar ik heb er zelf niet zo heel veel vertrouwen in.

Friit, ik ga even voor je meten, dan pas ik deze post zo aan.
Edit: De rijhoogte is bij mij, rijklaar ongeveer 25mm.
 
Laatst bewerkt:
Joepie, ik heb nu ook een B44. Wat een mooi bakkie is dat, behalve de kap (2dehandsje). Daar komt nog een vervanging voor.
 
Het lijkt mooi te passen die lipo's!Moest je verder nog iets aanpassen? past het ook met het carbon lipo rekje? je zan de kabels onder 90 graden in de goud plug moeten solderen gaan heel makkelijk hoor.

Jij heb er een 5,5t in zitten endat gaat dus heel hard? te hard? anders kan ik misschien beter de 8,5t nemen.

zaterdag ga ik de mijne ophalen

Ik vind de 5,5 ezrun persoonlijk nog wel meevallen. Maar het hangt er ws. ook vanaf waar en hoe je ermee rijd.
Denk dat de 8,5 ook prima voldoet. Waarschijnlijk iets rustiger te rijden.
 
Nou, ik kan je vertellen dat met de 5.5t ezrun en lipo de banden van de velgen kwamen. Dat noem ik te hard ja..
 
Back
Top