E-REVO topic

Komt omdat er 2 servo's inzitten, die elkaar dan een klein beetje tegenwerken. Auto even onderste boven leggen, met de auto aan, en aan een van de twee linkjes draaien. Als het gezoem erger wordt ==> andere kant op draaien. Tot het punt dat het gezoem weg is/minimaal is.

sorry voor de dubbelpost

bedankt voor de tip, ik zal dat morgen eens proberen,
je bedoeld toch aan de inbus boutjes van de servo armpje he?
 
sorry voor de dubbelpost

bedankt voor de tip, ik zal dat morgen eens proberen,
je bedoeld toch aan de inbus boutjes van de servo armpje he?

Neee !!! Aan de turnbuckles draaien! Van de servo afhalen en dan een paar keer draaien en proberen . Tot die goed zit!! !
 
nee het servoarmpje zelf moet je in lengte verstellen. de turnbuckles moet je dus afstellen. imbusboutjes hoef je als het goed is niet aan te komen

bedankt voor de snelle reactie

Neee !!! Aan de turnbuckles draaien! Van de servo afhalen en dan een paar keer draaien en proberen . Tot die goed zit!! !

bedankt, maar ik weet niet wat de turnbuckles zijn, sorry.Of is dat in de handleiding te vinden, voel me nu wel een beetje een bleutje :)
 
je hoeft helemaal niets uit elkaar te halen!. Tussen servo armpje en servosaver zit een stangetje. Aan de ene kant linkse draad, aan de andere kant rechtse draad (als bij stuurstangen) sleuteltje/tang erop en draaien maar
 
je hoeft helemaal niets uit elkaar te halen!. Tussen servo armpje en servosaver zit een stangetje. Aan de ene kant linkse draad, aan de andere kant rechtse draad (als bij stuurstangen) sleuteltje/tang erop en draaien maar

dus gewoon aan die dit staafje draaien tussen de 2 servo's, dus dit is het staafje waar er in de middel plaats is om een tang of sleutel op te zetten,
 
Keverkap op E-Revo is possible!

Vandaag even de keverkap geplaatst, vinden jullie ervan?


;)

4645456652_8b77feb478.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beetje kaal (ik zie niets).


Hmmm vreemd net geupload naar Flickr en gelinked........ik zal eens nazien.

4645515654


edit, klik en zie........?

om een 1 of andere wazige reden is de foto niet zichtbaar, gescaled naar onder de 800x800 pixels en onder de 97 kb. Ik mag ook geen foto's uploaden naar een fotoalbum, heb ik geen rechten voor? snap er weinig van.
 
Laatst bewerkt:
mooie kleur, jammer dat je de ramen niet getint hebt.

't was nog een probeersel, de volgende zal gekleurde ramen krijgen, deze kap is eigenlijk niet geschikt voor een E-Revo en heb ik behoorlijk moeten bijwerken om hem passend te krijgen. Ik zelf vind het geen verkeerd gezicht dat de ramen in dezelfde kleur zijn. Ik spuit nog met gewone Tamiya verf uit de bus en moet een keer gaan oefenen met tape etc.
 
kan er mijn iemand uitleggen hoe ik mijn slipper clutch
kan goedzetten , voor men e-revo maar ook voor mijn e-maxx , in de handleiding staat er dus dicht draaien, en dan kwart terug of een halve terug, maar wat is het nu, een kwart of een halve toer terug, of kun je dat aanvoelen?
 
Wat in het boekje staat is eenglobale regel. Volgens mij kan je beter testen.

IK zet de voorkant van de auto ergens tegen aan (een stevige schoen anders de muur met een handoek er tussen) en druk mijn auto tegen de grond dan hebben de wielen veel grip anders gaan ze spinnen. Geef gas als de slipper dan slipt moet je een beetje spelen met het moertje. Hij mag zo niet meteen heel erg slippen de auto moet wel weg willen. Dat kan natuurlijk niet en gaat dus slippen op de slipper. Je moet het een beetje doen op gevoel!

Zet hem niet te los dan verbrand je slipper let een beetje op tijdens de eerste run na het afstellen. Als de slipper warm/heet wordt staat ie te los rij je dan door rijk je een brand lucht en das niet goed!!!
 
Mannen, ik mis nog een paar inschrijvingen voor de No-nitro in Mol. (13 juni) Lijkt me echt een hele gave baan, zeer voor de revo. Zie ik jullie daar allemaal?
 
Back
Top