Zo,
Vliegtuig knutselen en de zomer gaan niet goed samen, heb ik nu al gemerkt. Ik moest ook weer zo nodig naar Engeland én een stukje lopen in en rond Nijmegen. Desondanks ligt de bouw niet helemáál stil, tussen de bedrijven door gebeurt er af en toe wel degelijk iets op de knutsel tafel.
Het heeft wat hersenactiviteit en gepriegel gekost, maar de aansturing van het "gas" (bovenste servo stang) en het neuswiel (onderste servo stang) lijkt nu in orde:
In beide gevallen moest er een 'L' draaipunt bij aan te pas komen om het vlotjes te laten lopen zonder dat deze te veel ruimte in beslag nemen...
Volgende uitdaging wordt de ruimte voor de brandstoftank maken. Deze komt bovenop de servo stangen en 'L' stuk, uiteraard zonder deze te hinderen. Voorlopig houd ik het op een afneembaar lichtgewicht horizontaal tussenschot waar uiteindelijk het schuimrubber én tank bovenop komen te liggen.
Groeten,
Marco

Vliegtuig knutselen en de zomer gaan niet goed samen, heb ik nu al gemerkt. Ik moest ook weer zo nodig naar Engeland én een stukje lopen in en rond Nijmegen. Desondanks ligt de bouw niet helemáál stil, tussen de bedrijven door gebeurt er af en toe wel degelijk iets op de knutsel tafel.
Het heeft wat hersenactiviteit en gepriegel gekost, maar de aansturing van het "gas" (bovenste servo stang) en het neuswiel (onderste servo stang) lijkt nu in orde:
In beide gevallen moest er een 'L' draaipunt bij aan te pas komen om het vlotjes te laten lopen zonder dat deze te veel ruimte in beslag nemen...
Volgende uitdaging wordt de ruimte voor de brandstoftank maken. Deze komt bovenop de servo stangen en 'L' stuk, uiteraard zonder deze te hinderen. Voorlopig houd ik het op een afneembaar lichtgewicht horizontaal tussenschot waar uiteindelijk het schuimrubber én tank bovenop komen te liggen.
Groeten,
Marco

Laatst bewerkt door een moderator: