Algemeen Traxxas E-maxx Topic

en deze gaan zeker in e-maxx brushless edition?

als het zeker is bestel ik onmiddelijk, alvast bedankt,

weet er iemand of je in die standaard crafts kan boren? door die plastieken kop

deze gaan zeker in de BE Emaxx. Het zijn de cvd's voor het nieuwe model (16,8 volt)

Ze passen niet in het het verlengde flm chassis, maar als ik me niet vergis worden bij dat chassis centre cvd's geleverd.
 
Zijn de centers van deze set ook goed voor (verlengde) FLM chassis?

wat is een verlengd FLM chassis?

deze gaan zeker in de BE Emaxx. Het zijn de cvd's voor het nieuwe model (16,8 volt)

Ze passen niet in het het verlengde flm chassis, maar als ik me niet vergis worden bij dat chassis centre cvd's geleverd.

ik meen mijn te weten heb net een nieuwe body gekocht, voor de maxx en ast perfect het was ook een long wheelbase maar wel van de16,8v , ik ga ze nu bestellen
bedankt voor de info

EDIT* bij deze zijn ze besteld,

@ nusti
heb jij een idee van de levertijd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat is een verlengd FLM chassis?



ik meen mijn te weten heb net een nieuwe body gekocht, voor de maxx en ast perfect het was ook een long wheelbase maar wel van de16,8v , ik ga ze nu bestellen
bedankt voor de info

EDIT* bij deze zijn ze besteld,

@ nusti
heb jij een idee van de levertijd?

Als het op voorraad is dan meestal een weekje.

FLM staat voor fastlane machine, een bedrijf dat alu hopups maakt voor verschillende modellen waarinder de emaxx. De kwaliteit is zeer goed.
3905 Extended Chassis, EMAXX, flm10900

Een andere is greatassembly, vooral de bulkheads zijn geniaal:
Store
 
Zo'n FLM chassis lijkt mij persoonlijk een zeer nuttige upgrade. Zoals ik al vaker heb gezegd is een goede basis voor de auto (het chassis) altijd aan te raden, vooral bij 1/8.
 
Zo'n FLM chassis lijkt mij persoonlijk een zeer nuttige upgrade. Zoals ik al vaker heb gezegd is een goede basis voor de auto (het chassis) altijd aan te raden, vooral bij 1/8.

ik vind het mooi spul van flm maar hou er wel rekening mee dat er een stuk meer vuil naar binnen komt. de waterdichte idee van traxxas gaat er wel een beetje achteruit van. maarja van de andere kant kan de rommel er ook sneller uit.
 
hallo,

deze middag was ik in vorm om te racen, e-revo mee vorza mee en ook de e-maxx brushlees edition,
ik had ook een plank mee om te jumpen,

ik begin met de e- maxx na de eerste jump +- 50cm,
hoorde ik wat geratel, toen ik de wagen tot bij mij reed zag ik , dat vooraan de aandrijving er kompleet was uit gerukt
geeft hier iemand ervaring mee,

kan ik die eventueel vastplakken met van die blauwe lijm

hieronder volgt een foto, alvast bedankt
full

Zoals afgesproken mijn oplossing:

img_0328.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gefrituurde regelaar e-maxx

goedendag allen

omdat dit het e-maxx topping heb ik een vraag

ik heb nu een standaard e-maxx ik ree met 2 x 8,4 volt accu 4000 mha wel off road mul zand en gras

nu gebuurde het volgende tijden een rit

eerst wilden hij niet meer achteruit rijden terwijl hij dat eerst wel deet en nu doet hij niks meer als je hem aan zet brand het lamp je rood .
het geheelis wel warm geweest regelaar en motoren

nu wil ik er een bruslusch setje op zetten nu de vraag ?

kun je de orgineele motorsteun gebruiken en de ander gat voor de motor afplakken

welk setje wordt er gebruikt en waar moet je nog meer.
er word geproken over kilovolt hoe vertaalt dit zich in kracht
hoeveel kilovolt tegen gewigt

ik heb op het net gezocht maar wert er niet veel wijzer van

hoop op een van julie die er ervaring mee heeft

hoor graag van jullie
 
goedendag allen

omdat dit het e-maxx topping heb ik een vraag

ik heb nu een standaard e-maxx ik ree met 2 x 8,4 volt accu 4000 mha wel off road mul zand en gras

nu gebuurde het volgende tijden een rit

eerst wilden hij niet meer achteruit rijden terwijl hij dat eerst wel deet en nu doet hij niks meer als je hem aan zet brand het lamp je rood .
het geheelis wel warm geweest regelaar en motoren

nu wil ik er een bruslusch setje op zetten nu de vraag ?

kun je de orgineele motorsteun gebruiken en de ander gat voor de motor afplakken

welk setje wordt er gebruikt en waar moet je nog meer.
er word geproken over kilovolt hoe vertaalt dit zich in kracht
hoeveel kilovolt tegen gewigt

ik heb op het net gezocht maar wert er niet veel wijzer van

hoop op een van julie die er ervaring mee heeft

hoor graag van jullie


de orginele motersteunen kunt u gewoon gebruiken voor een single motor,
wel slim ja om hem stofdicht afteplakken,
met de kv zal ik niet boven de 2200 kv komen de emaxx kan de koppel wel kan gebruiken, heb zelf MMM 2200 kv setje in zitten, vind het zelf precies genoeg koppel en de snelheid is ook aardig,
 
iemand TRA 5161 te veel , dit zijn van die pinnen voor de ophanging, ik heb 1 lange nodig,

ik heb er een setje besteld , maar tegen dat ik die heb zijn we 2 weken verder,

moch er iemand er 1tje over hebben laat het dan weten aub, dan koop ik het over,
 
Vandaag mijn eerste Electro auto gekocht een nieuwe E-Maxx.
E-Maxx RTR 2.4G met accu's.

Accu's opgeladen, maar de auto doet helemaal niets. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om de auto aan de praat te krijgen. Alles in de beschrijving wat bij de auto zit is in het engels, en ik snap er dus niks van. Ik heb hier wel eens gelezen dat de zender op de auto moet worden afgesteld, maar snap er dus niks van.

Is er misschien iemand die dit mij in het Nederland kan uitleggen hoe ik dat moet doen.

groen lichtje op de zender gaat branden, zonder te knipperen of rood te worden.
Vervolgens de accu's aangesloten, en de speed control aangezet.

Op de auto voorop, op de Receiver Box gaat een rood lampje knipperen, en na een paar seconden gaat het groene lampje op de speed control groen branden. Maar er gebeurd dus tot nu toe niks met de zender.

Mvg Lambal
 
Bedankt voor het antwoord, maar daar snap ik dus niks van hoe dat te doen.
Daarom vraag ik ook of iemand het in gewoon Nederland kan uitleggen hoe ik hem moet calibreren.
 
Ben al iets verder, maar het wil nog niet echt lukken.

Tot stap 5 bij kalibreren gaat het goed maar na stap 5 moet de speed control 2x rood knipperen maar er gebeurd dus helemaal niets hoelang ik ook de full throttle vast houd.
Ik kom dus niet bij stap 6 omdat hij niet gaat knipperen. Mijn vraag duurt het nu zo lang voor hij 2x gaat knipperen, of gaat er iets anders fout. (zie foto).

1282677019-050.jpg
 
Trim staat in het midden en hij staat op 50/50, en het wil nog steeds niet lukken.

Is er misschien iemand in de omgeving Roosendaal die er meer verstand van heeft en weet hoe het wel moet, om de auto rijdend te krijgen.
 
Back
Top