Trim staat in het midden en hij staat op 50/50, en het wil nog steeds niet lukken.
Is er misschien iemand in de omgeving Roosendaal die er meer verstand van heeft en weet hoe het wel moet, om de auto rijdend te krijgen.
Nee, ik woon niet in de buurt van Roosendaal maar het lijkt me dat dit toch op te lossen moet zijn. Vreemd verhaal. Even een paar andere vragen;
- is de auto nieuw? Normaal gesproken zou een nieuwe auto meteen moeten rijden en niet ingesteld hoeven worden
- begrijp ik het goed dat dit een exemplaar is met een 2.4Hz zender is maar niet met een Mamba Monster borstelloze motor en wel met de 2 Titan motorren? Ik wist niet dat deze zo geleverd werden.
Tips: ik heb niet standaard de oplossing maar wellicht wel een paar tips:
- ga met de auto terug naar de winkel (of degene waarvan je hem hebt gekocht). Ik verwacht dat dit geen optie is, anders had je dat al gedaan. Is het mogelijk te mailen of bellen met de leverancier?
Als je de auto niet bij je plaatselijke RC winkel hebt gekocht maar daar wel komt voor onderdelen, wil die je misschien toch helpen?
- plaats je vraag als algemene vraag in het electroautoforum of in het electronicaforum. Daar zitten misschien meer lezers die je kunnen helpen.
- In eerdere posts schrijf je dat je moeite hebt met het Engels, kan daar het probleem zitten, wellicht doe je toch ergens iets fout. Vraag iemand die beter met Engels overweg kan.
Succes!