Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Lochii, de CC 2200kv is nagenoeg gelijk (iets minder) en doet het goed op 4S.

Jeroen, Heb je wellicht wat niet slaap verwekkende filmpjes, heb ik dadelijk weer wat te kijken (nadat ik klaar ben met 2.5Men) :D?

Leuke E-Maxx, jammer van zijn Pletti (kun je weer nagaan hoe belangrijk het in de gaten houden van temperatuur is) en jammer dat hij er een 1515 1650kv in heeft gedaan. Zeker geen slechte motor, maar overkill zou leuk zijn op die overbling, lol.

ps. wel stoer hoe hij de Pletti om zijn Neu heeft gemaakt!!

Ik ben net S5D2 gekeken, heb de hele serie hier op DVD.

Welke office ben je aan het kijken, UK of US? Heb beide hier liggen maar beide nog niet gezien... zoveel te zien en zo weinig tijd :(

Gisteren een e-maxx zien rijden met een Neu 1515 y1 op 4s lipo. Wat een beest zeg! Soms leek het wel of de banden het gingen begeven. Zelfts bij het kleinste stootje gas ging hij al op het achterwiel.

de e-maxx BE is dan ook gewoon een beest!!
de mijne zit op vertanding 23T/ 52T met de standaard MMM bij het minste gas maakt hij een backflip, op 2x2s lipo, maar dit is net de kunst om hem (proberen) op de grond te houden :)

ik denk moest mijn maxx op 2x3s staan , dat hij vliegt ( lol )

Euhm, dit is wel het E-maxx topic dus ik neem aan dat in dit topic het meerendeel E-maxx bezitters of liefhebbers zijn...
En wat waarde betreft, dat is iedereen zn keuze. De 1 drinkt het weg, de ander rookt het op.

Haha ik rook het op.

Haha Nard ik vin het wel een speciale auto hoor en heb er noooit geen gezien.
En tja wat ie ook kost op zijn flikker krijgen doet ie tog wel:banana:

De USA lijkt me ook leuker. Steve Carell vind ik geniaal sinds ik The 40 Year Old Virgin heb gezien (een van de meest geniale comedies so far).

[mierenneukmodusaan]
michael-broek : nooit geen = altijd een ;). Je wilde zeggen ''nooit een''
[mierenneukmodusuit]

De USA lijkt me ook leuker. Steve Carell vind ik geniaal sinds ik The 40 Year Old Virgin heb gezien (een van de meest geniale comedies so far).

[mierenneukmodusaan]
michael-broek : nooit geen = altijd een ;). Je wilde zeggen ''nooit een''
[mierenneukmodusuit]

Mierenneuker:p.
Zeg ik dat ik die ouwe schroothoop appart is ,is het nog niet goed :D.

Haha :D

Net nog even wat gelezen over UE. Blijkt dat een UE Lightning chassis (Thunder = voor nitro) 2de hands van eigenaar verwisselen voor zo'n $700 a $900... ziekelijk! Het zijn blijkbaar echte collector items.

Mensen, ik zat er over te denken om een E-Maxx te kopen, naast m'n TT-01E, voor pure offroad. Maar het topic stamt al uit 2005, en er word niet erg veel meer gepost in E-Maxx topics. Plus dat er geeneen tweedehands model op MBF staat?

Is dit een "End of lifetime" product? En kan ik beter een Stampede / Revo / Summit halen ?

Mensen, ik zat er over te denken om een E-Maxx te kopen, naast m'n TT-01E, voor pure offroad. Maar het topic stamt al uit 2005, en er word niet erg veel meer gepost in E-Maxx topics. Plus dat er geeneen tweedehands model op MBF staat?

Is dit een "End of lifetime" product? En kan ik beter een Stampede / Revo / Summit halen ?

E-Maxx is een auto die in de basis al jaren (vér voor 2005) hetzelfde is maar wel behoorlijk wat versieontwikkelingen heeft doorgemaakt. Wat mij betreft zeker geen end of liftime product. Als ik er een zou aanschaffen zou ik wel zeker voor de brushless versie gaan. In combinatie met lipos heb je dan echt veel meer fun :)

Stampede is de wat meer budget 2 wiel aangedreven versie. E-Revo is een stuk geavanceerder (en dus duurder) en meer bedoeld als racetruck, alhoewel ik hem vooral ook voor bashen gebruik. Summit is van alles wat. In de basis een E-Revo maar door de aanpassingen te gebruiken als rock crawler maar ook basher.

als je je meer wilt oriënteren op je keuze raad ik je aan de desbetreffende topics door te nemen. Heb je voorlopig wat te doen :)

Succes met je keuze.

mss grof wat ik zeg maar ze zijn geen KL.T.N waard. ik heb er drie had.
de laatste zelfs volledig met rpm en alluminium. maar 1 goede knal en hij breekt gewoon letterlijk in 2.of maar eens slecht neerkomen bij een vrij normale jump.slechte bulkheads.slecht chassis.
een revo is een betere oplossing.ik ben lang tevreden geweest over de revo .
tot je het echte spul ontdekt. losi truggy mbx truggy of de xray808.
dan weet je pas wat voor speelgoed dit is.nope nooit geen traxxas voor mij!

oeioei! ik ben al bang voor de reacties hierop.mij niet afschieten !

De E-Maxx is een hele andere categorie auto dan de truggy's die genoemd worden. Voordeel van de E-Maxx is dat deze al zo lang bestaat, dat je met een auto van 5 jaar geleden of langer nog steeds kunt rijden en er spares voor kunt vinden. En daarbij zijn de spares ook nog eens goedkoop. Bovendien is de auto uitgebreid te customizen. Truggy's zijn in die zin veel beperkter en de modellen zijn eerder gedateerd.

Vraagje m.b.t. onderhoud Traxxas E-maxx

Beste mensen ik ben sinds enkele dagen de trotse bezitter van de Traxxas E-maxx Brushless. Ik zou graag van jullie weten wat jullie buiten het reguliere schoonmaak & smeerwerk zoal voor onderhoud plegen aan deze machine.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Beste mensen ik ben sinds enkele dagen de trotse bezitter van de Traxxas E-maxx Brushless. Ik zou graag van jullie weten wat jullie buiten het reguliere schoonmaak & smeerwerk zoal voor onderhoud plegen aan deze machine.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hey Kraan,

Laat ik nu met dezelfde vraag zitten;), ik ben nl sinds 4/nov jl oook trax-ragger geworden en wel van een E/revo:banana:, zit ik misschien niet helemaal onder de juiste topic maar dat monster van me komt motorisch en kwa overbrenging overeen. Wat een giftig ding die brushless mamba monster!!!

Bedankt voor de reactie,

Back