Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
WES props zijn niet meer te koop :nooo: er is wel een alternatief, binnenkort krijg ik er ook één van :yes:
Jammer genoeg is de inschrijving gesloten :( Of je moet Winfried even een PB sturen.

sergey-glavak-props-en-motoren


mooi alternatief is de graupner slowfly 8x4,5 (7,9 gram)
past mooi op de adaptor v/d pichler motor , deze motor is voor 2s lipo's .
motor+adaptor = 19,8 gram

regelaar robbe 10 amp uitgekleed weegt 6,4 gram

bijelkaar wellicht een leuke setup voor de rt super sirius , want dat gaat hem wel worden , geile kist dat is :D

maak ik wel mallen van zodat jullie hem kunnen bouwen als ragkist ;)

IMG_3587.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hier de super sirius

lekkere vliegert zeg ik , en goed voor de mind om te bouwen , om de zorgen even te vergeten :-)

kijk eens hoe mooi die gemilled is , je kijkt er dwars doorheen .

RTsupersirious.jpg
 
En dat met dat hart en toeren enzo ....
Dat deed het hem dan ook bij mij :mrgreen:
Heb al eens eerder een rd gehad, ergens in 1997 of 1998 ofzo ....
Nog voor die Fireblade.
 
En dat met dat hart en toeren enzo ....
Dat deed het hem dan ook bij mij :mrgreen:
Heb al eens eerder een rd gehad, ergens in 1997 of 1998 ofzo ....
Nog voor die Fireblade.

Met Richard meegedaan aan de KNMV NK 125cc wegraces, dat gilde ook zo lekker :yes:
 
En dat met dat hart en toeren enzo ....
Dat deed het hem dan ook bij mij :mrgreen:
Heb al eens eerder een rd gehad, ergens in 1997 of 1998 ofzo ....
Nog voor die Fireblade.

mooi die rd , ik hou ook erg van 2 tact racertjes

ik had eerst deze

imagesjpegkawa.jpg


later de opvolger

imagesjpegkawa2.jpg


flink op het circuit van zandvoort mee geraced , en ik won het gewoon van de fireblade , omdat ik de bochten veel sneller kon nemen , op het rechte stuk had ik uiteraard geen kans ;)
 
@Junkie

Leuk man 250CC tweetakt tweecilinder :yes:
Weet er een te koop een hele knappe ;)
En idd is reuze licht dus bochten zijn lachwekkend hard te nemen.

Maar mijn RD schijnt ook leuk te rijden, heb alleen vanmorgen de proefrit uitbesteed aan een kameraad van me ;)

@Phil

Ja BYM was toen ook een paar kilootjes lichter, maar dat geeft niet ;)
Dat kwam de snelheid weer ten goede :)

Hoe is het trouwens met hem, nog steeds in Doetinchem?

@Snoek

Nee helaas is 6 maanden te jong.
Maar goed ff zoeken naar een ouder frame dan maar ;)
 
@Snoek

Nee helaas is 6 maanden te jong.
Maar goed ff zoeken naar een ouder frame dan maar ;)
Kwam eigenlijk meer door de foto,zit een beetje een stoffige waas over lijkt wel.Zal van de rest super rijden,daar heb ik geen verstand van en wil ik ook niet.Anders zit ik binnen de kortste keren om een boom gevouwen denk ik
 
Gaat goed, inmiddels ook 2 koters en woont in Deventer.

Deze is ook vet :D


-gaat verder jijpijp afstruinen-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*BYM is vanmorgen geslaagd met zoeken naar juiste exemplaar* :yes: (andere motivatie om maar positief te blijven denken)
Lekker brommertje, maar dan wat dikker. Ook met met die verlopende klepjes. 8) Ik heb nog een Honda MBX125R staan. Krijg je alleen nooit meer op kenteken. Was al een MBX80R, dus een Duits frame voor de 80cc MBX, Malossie 125cc watergekoeld erop en gillen maar. Weg gaat-ie in ieder geval niet, wie weet ooit.... :?

Maar uh, is dat wel goed voor de rug, zo'n stuiterdingetje? 8O


*vleugeltjes van de Bipie opkrult* 8)
 
Kwam eigenlijk meer door de foto,zit een beetje een stoffige waas over lijkt wel.Zal van de rest super rijden,daar heb ik geen verstand van en wil ik ook niet.Anders zit ik binnen de kortste keren om een boom gevouwen denk ik

Ik heb een Fireblade gehad en na ruim 4 jaar reed ik inderdaad steeds gevaarlijker en dwazer, daarom nu gewoon een dikke brommer die max 200 kan en klaar.
Meer hoeft niet.
Maar ik werd er gek van met die scooter niet verder dan de omgeving te kunnen rijden omdat die gewoon aan alle kanten te licht is....

Gaat goed, inmiddels ook 2 koters en woont in Deventer.Deze is ook vet :D
-gaat verder jijpijp afstruinen-

Ohwja dat was het.
Vaag eigenlijk dat hij Krommenie uit is gegaan, maar ja dat ben ik ook :p

waar staat hij ?
weet je wat die kost ?

weer es wat anders dan modelbouw ;)

Wormer, ja en ja.
En minder wordt het ook niet, want het eet hem geen brood en staat hem niet in de weg :)

Lekker brommertje, maar dan wat dikker. Ook met met die verlopende klepjes. 8) Ik heb nog een Honda MBX125R staan. Krijg je alleen nooit meer op kenteken. Was al een MBX80R, dus een Duits frame voor de 80cc MBX, Malossie 125cc watergekoeld erop en gillen maar. Weg gaat-ie in ieder geval niet, wie weet ooit.... :?

Maar uh, is dat wel goed voor de rug, zo'n stuiterdingetje? 8O


*vleugeltjes van de Bipie opkrult* 8)

Tuurlijk krijg je die wel op kenteken :confused:
Zijn genoeg MBX80 en MB8's die je zelfs nu nog uit Duitsersland hierheen kan halen en officieel in kan voeren.
Wat je alleen wel nodig hebt is het officiele fuhrerschein (ofzoiets)
Het officiele bewijs van het kenteken uit Duitsland, of enig ander officieel dokument waar het chassis/frame/motornummer in vermeld staat.

En nee, zeker momenteel is dat heel slecht voor mijn rug dus ernaar kijken only in de wetenschap dat hij van mij is.
Plus je moet iets hebben om houvast aan te hebben nietwaar, in figuurlijke zin gesproken dus ....
Begin langzaam gek te worden hier en moest controle nemen ....

En idd dat powervalve systeem in de uitlaatpoort doet het hem :yes:
Toen waren er al servo's :rolling:
 
Tuurlijk krijg je die wel op kenteken :confused:
Zijn genoeg MBX80 en MB8's die je zelfs nu nog uit Duitsersland hierheen kan halen en officieel in kan voeren.
Wat je alleen wel nodig hebt is het officiele fuhrerschein (ofzoiets)
Het officiele bewijs van het kenteken uit Duitsland, of enig ander officieel dokument waar het chassis/frame/motornummer in vermeld staat.
Importpapieren? Kansloos! De lokale brommershop (Van Eck) leverde die dingen via grauwe import. Het enige dat ik nog heb ik het verzekeringsbewijs en kentekenplaatje uit jaar 0. Destijds was men allemaal niet zo moeilijk met brommers. Ik laat hem lekker staan tot het officieel een klassieker is, dan wordt het veel makkelijker. :yes: Feit blijft dat het een motor is en ik om soortgelijke redenen als hullie bewust nooit mijn motorrijbewijs heb gehaald. Anders had ik nu zeker niet aan modelbouw gedaan. :? :( :oops:
rip.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top