Kwam eigenlijk meer door de foto,zit een beetje een stoffige waas over lijkt wel.Zal van de rest super rijden,daar heb ik geen verstand van en wil ik ook niet.Anders zit ik binnen de kortste keren om een boom gevouwen denk ik
Ik heb een
Fireblade gehad en na ruim 4 jaar reed ik inderdaad steeds gevaarlijker en dwazer, daarom nu gewoon een dikke brommer die max 200 kan en klaar.
Meer hoeft niet.
Maar ik werd er gek van met die scooter niet verder dan de omgeving te kunnen rijden omdat die gewoon aan alle kanten te licht is....
Gaat goed, inmiddels ook 2 koters en woont in Deventer.Deze is ook vet

-gaat verder jijpijp afstruinen-
Ohwja dat was het.
Vaag eigenlijk dat hij Krommenie uit is gegaan, maar ja dat ben ik ook
waar staat hij ?
weet je wat die kost ?
weer es wat anders dan modelbouw
Wormer, ja en ja.
En minder wordt het ook niet, want het eet hem geen brood en staat hem niet in de weg
Lekker brommertje, maar dan wat dikker. Ook met met die verlopende klepjes. 8) Ik heb nog een Honda MBX125R staan. Krijg je alleen nooit meer op kenteken. Was al een MBX80R, dus een Duits frame voor de 80cc MBX, Malossie 125cc watergekoeld erop en gillen maar. Weg gaat-ie in ieder geval niet, wie weet ooit.... :?
Maar uh, is dat wel goed voor de rug, zo'n stuiterdingetje? 8O
*vleugeltjes van de Bipie opkrult* 8)
Tuurlijk krijg je die wel op kenteken

Zijn genoeg MBX80 en MB8's die je zelfs nu nog uit Duitsersland hierheen kan halen en officieel in kan voeren.
Wat je alleen wel nodig hebt is het officiele fuhrerschein (ofzoiets)
Het officiele bewijs van het kenteken uit Duitsland, of enig ander officieel dokument waar het chassis/frame/motornummer in vermeld staat.
En nee, zeker momenteel is dat heel slecht voor mijn rug dus ernaar kijken only in de wetenschap dat hij van mij is.
Plus je moet iets hebben om houvast aan te hebben nietwaar, in figuurlijke zin gesproken dus ....
Begin langzaam gek te worden hier en moest controle nemen ....
En idd dat powervalve systeem in de uitlaatpoort doet het hem

Toen waren er al servo's :rolling: