Promo BC1:8 in 2011

Er is al een 4e datum en kan de Promo onder dezelfde voorwaarden (3 tellende wedstrijden) al een doorgang krijgen, zeker 1 zal er nog bij komen.
 
1:10

En Richard ook bij ons slaat de 1:10 niet aan (nooit gedaan eigenlijk).

Ik wens de sectie 1:10 en de rijders die deze keuze ondersteunen wijsheid bij hun beslissing .

En op het topic terug te komen ook op de nieuwe opzet zo bij de clubwedstrijden gaan we er een sucses van maken zodat iedereen kan opgroeien naar NK`s .

En jongens laten nu eens stoppen met moddergooien op de forums dit levert alleen maar kwaadbloed op en niks positiefs .
 
zo, Bart en Richard even het hart gelucht. Beide zijn jullie mensen die zich veel inzetten voor anderen om de sport/hobby te kunnen beoefenen.

Beide hadden elkaar kunnen bellen. Beide hebben gedacht te moeten reageren, echter geschreven woord is altijd harder als even onderling praten. Maar iedereen kent jullie en weet dat het niet zo slecht bedoelt is . Allemaal een beetje onbegrip en mis communicatie.

Richard, is het nog te doen een NK bij de AMCA 1/10 en met welke voorwaarden. Gaarne als het zo is deze naar de sectie bestuursleden aangeven. ;) Mogelijk met x aantal vrijwilligers welke benodigd zijn:rolleyes:

In Gouda zijn wel 1/10 leden volgens mij??:confused:

Verder ontopic over de Promo 1/8.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
laten we hopen op minimaal nog 2 data erbij.

Zoals het nu lijkt morgen de eerste meters maken in 2011
Laat het seizoen maar beginnen

reageer vrolijk verder
 
1/10

In Gouda zijn wel 1/10 leden volgens mij??:confused:

Ik zei niet dat we geen 1/10 leden alleen dat het niet het sucses is wat we een paar jaar geleden van gedacht hadden . Dus vandaar dat het niet is aan geslagen .

We hebben inderdaag een 5 tot 8 vaste rijders .
 
Bij ons is het nog veel erger Alex, wij hebben 1 vaste 1:10 rijder, sterker nog, op de 1ste clubwedstrijd in 2010 reden JW en Peter mee, de rest van het jaar was Theo de enige 1:10 rijder ... :( ... maar ... hij was er WEL elke clubwedstrijd. ;)

Maar op de nieuwjaarsborrel zei hij al tegen me dat ie niet blij was met een verplichte standaard motor voor de 1:10. Hij heeft ook een 1:5 en aangezien we daar wel een gezonde competitie in hebben, wou hij in 2011 dat waarschijnlijk gaan doen.
 
Aangezien hier namen genoemd worden en om ter verduidelijking even deze responce (ook al is die off topic, sorry)

Een volhouder die Theo, fijne vent trouwens. Heb hem gesproken aangaande de dubbelingen in de agenda van vorig seizoen. Hij wil het liefst 1/10 rijden ipv 1/5.


Daarnaast is de BC10 klasse bij de AMCA nagenoeg uitgestorven, we hebben meestal geen opkomst van BC10 rijders tijdens onze clubwedstrijden, ondanks het feit dat alle AMCA wedstrijden afgelopen jaar en daarvoor al open waren voor de BC10, zonder opkomst …


@Richard, kijk wanneer die 1/10 wedstrijden samenvallen met Nk of clubwedstrijden bij andere clubs ben je afhankelijk van niet clubleden voor de vrije inschrijvingen. Dat is een keus natuurlijk welke ik heb aangehaald op de vergadering voor het vorige seizoen bij de AMCA. De opmerking van mij heeft verder geen verandering in de calender te weeg gebracht. Vorig seizoen vielen voor mij 4 wedstrijden bij de AMCA gelijk of met de NOMAC of met de MACH. Dat wist men bij de AMCA, tevens geldt dit ook voor Peter. Voorstel van mij op de vergadering om de elektroclubwedstrijden met de brandstof te verwisselen is niet gehonoreerd. Wanneer je dan de wedstrijden open maakt maakt het niet uit want men is al bezet, dat werkt niet natuurlijk. Je moet eerst rijders hebben rijden voordat iemand besluit om mee te gaan doen, maar ja wie ben ik, ik zal het wel niet snappen. Maar om nu zo verbaasd te zijn dat er niemand kwam is iets te gecharcheerd in mijn ogen Dat zal men begrijpen. Het is verder niet als verwijt bedoelt het zal wel met andere aspecten te maken hebben. Geen dubbelingen met de 1/8 en elektro veroorzaakt natuurlijk dat bij een andere klasse dan wat meer. Dat het dan gelijk 4 voor mij zijn , is pech.

Het is dus niet zo dat JW en Peter niet willen rijden bij de AMCA. Ik heb het 3 jaar met heel weinig rijders volgehouden, maar op een gegeven moment wil je meer competitie. Ik rijd er nog steeds graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan mij het niet helemaal voorstellen maar als clubwedstrijden samen vallen met de 1:10 tenzij de hoeveelheid NK rijders minimaal is en daarin een bewuste keuze is gemaakt en dat is het volgens mij wel.

Ik denk qua clubwedstrijden dat het onmogelijk is dat clubs met elkaar rekening kunnen en moeten houden. Dat het een probleem voor de mensen is die bij meerdere clubs lid zijn (zoals ook ik) mag geen factor zijn, je kiest daarvoor en moet je keuzes maken welke je gaat rijden en als de keuze is om met 20 man een leuke race te hebben of met 2 of 3 man wat rondjes rijden snap ik de keuze maar mag geen punt tot een discussie over wedstrijddata zijn. Een 1:8 rijder (noem even geen naam) die ook lid bij meerdere verenigingen is gaf als idee om minder NK's en minder clubraces te rijden zodat de clubs meer hun wedstrijden op elkaar kunnen afstemmen. Natuurlijk een nobel streven maar niet voor diegene die alleen maar clubraces bij 1 club rijden, ook een NK over bv. 3 wedstrijden is niet NK waardig.
 
Roelof, je hebt helemaal gelijk. Het was wel zo dat ze de 1/10 wilden promoten met OC te houden. Maar als die dan samenvallen met clubs waar veel 1/10 leden zijn of met 1/10 NK`s wat verwacht je dan? Het gaat mij om de verbasing dat het niet aansloeg waar ik voor gewaarschuwd had. Dat ik er niet kon rijden is minder van belang ik had mijn wedstrijden wel.

Het is niet anders en dit jaar is er maar een dubbeling.;) (alleen bij de 1/10)
 
En ik heb een toezegging om een 5e data te kiezen en hopelijk komt de 6e er ook spoedig aan!

Dan hebben we iedere maand een Promo race.
 
Tot zover echt bekend:

24 april baanbrekers rucphen
22 mei mbc de sluis Gouda

31 juli amca Apeldoorn

11 sept MACH Heemstede

Misschien als de Promo rijders hier even mee denken als ze Groningen op 27 maart of 14 augustus willen hebben dan blijft juni (en eventueel augustus) nog voor de Raco over als het hun uit komt.
 
Even kijken , dat is eentje gelijktijdig met een NK 1/10. En eentje gelijk met de clubwedstrijd brandstof AMCA. Dubbelingen vallen mee. 27 maart is een wedstrijd bij de AMCA brandstof maar 14 augustus is vrij.
Alleen naar de MACH , AMCA, en NK 1/10 gekeken.
 
Even kijken , dat is eentje gelijktijdig met een NK 1/10. En eentje gelijk met de clubwedstrijd brandstof AMCA. Dubbelingen vallen mee. 27 maart is een wedstrijd bij de AMCA brandstof maar 14 augustus is vrij.
Alleen naar de MACH , AMCA, en NK 1/10 gekeken.

Moet ik alvast een auto voor je bestellen JW?. :D;)

Misschien dat ik dit jaar ook maar is een 1/8 ga proberen..... :D
 
Ik heb nog een nieuwe Veteq staan...misschien met zo`n 5-porter erop...
Gewoon om even te lachen..:D

Zonde om daar mee te gaan rijden, als je iets stuk rijd kan je het denk ik wel vergeten qua onderdelen.
Het is wel een hele mooie auto, lijkt me ook wel wat om zo'n Veteq te pakken en wat te moderniseren. :cool:
 
Daan, zou het wel leuk vinden, die capri is heel mooi en ook naar mijn zin maar ik heb een budget probleem.:( Zit nog erg te twijfelen. Misschien een 2e handsje. Ik zie wel.;)
Zijn er ook capric,banden voor de 1/8 eigenlijk.
 
Daan, zou het wel leuk vinden, die capri is heel mooi en ook naar mijn zin maar ik heb een budget probleem.:( Zit nog erg te twijfelen. Misschien een 2e handsje. Ik zie wel.;)
Zijn er ook capric,banden voor de 1/8 eigenlijk.

Die zijn er zeker:

4741388.jpg


1/8 - capricornrc
 
Tot zover echt bekend:

24 april baanbrekers rucphen
22 mei mbc de sluis Gouda

31 juli amca Apeldoorn

11 sept MACH Heemstede

Misschien als de Promo rijders hier even mee denken als ze Groningen op 27 maart of 14 augustus willen hebben dan blijft juni (en eventueel augustus) nog voor de Raco over als het hun uit komt.

Daar komt 14 augustus Real80 bij
Misschien dat Raco nog een wedstrijd kan organiseren in juni

reageer vrolijk verder
 
Back
Top