Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En we zijn er weer klaar voor, nog even smeren en dan .........

Nivea-Zonnebrand-melk-factor-8-804191.jpg


Knalluhhh !!!!
 
jullie praten hier alsof het weekend is :confused:, het is toch dinsdag ?

vandaag mijn vader de laatste eer bewijzen , een trieste dag voor mij dus .:(

zie er tegenop .
 
jullie weten , ik ben een ouwehoer , maar spreken naar een stil luisterend publiek , en dan ook nog voor veel mensen , vind ik toch best spannend te noemen , brrr :???: ;)

Hoe moeilijk het ook is, gewoon doen. Iedereen weet waarom je er staat en ze zullen je niets, maar dan ook helemaal niets kwalijk nemen... al barst je in tranen uit.
Ik heb met de begrafenis van mijn pa hier heel veel aan gehad. Doe het gewoon want als je het nu niet doet krijg je er spijt van.

Veel sterkte toegewenst.
 
Goed geen kleine tigermoth voor mij helaas.. Verkoper houdt zich niet aan zijn woord en verkoopt hem kennelijk aan een ander.. Naja, dan maar speedvliegen... :)
 
Hoe moeilijk het ook is, gewoon doen. Iedereen weet waarom je er staat en ze zullen je niets, maar dan ook helemaal niets kwalijk nemen... al barst je in tranen uit.
Ik heb met de begrafenis van mijn pa hier heel veel aan gehad. Doe het gewoon want als je het nu niet doet krijg je er spijt van.

Veel sterkte toegewenst.

dankje phils ;)

ik ga het ook gewoon doen hoor .

en je weet , ik ben junkie spielberg , dus alles staat al klaar om tijdens de plechtigheid een mooi filmpje te vertonen van de levensloop van mijn vader , met muziek erbij .

er hangen 2 grote flatscreens , dus laptop mee , en inpluggen .
alles al van te voren getest .

bij elke stoel een berg zakdoekjes

we leven tenslotte in het youtube tijdperk :wink:
 
dankje phils ;)

ik ga het ook gewoon doen hoor .

en je weet , ik ben junkie spielberg , dus alles staat al klaar om tijdens de plechtigheid een mooi filmpje te vertonen van de levensloop van mijn vader , met muziek erbij .

er hangen 2 grote flatscreens , dus laptop mee , en inpluggen .
alles al van te voren getest .

bij elke stoel een berg zakdoekjes

we leven tenslotte in het youtube tijdperk :wink:



Bedenk je goed, dat je het maar een keer kan doen, en never ever ooit kan herhalen. Dus hoe gek andere mensen het ook vinden, het is JOUW afscheid en wat Phil al zegt, niemand zal je ook maar iets kwalijk nemen als je foutjes mocht maken tijden het spreken of iets dergelijks. No worries mate!
 
@Nickos,

Als jij om 10:00 naar het veld gaat wil je dan je videobril even meenemen. Het liefst met een tulp aansluiting. Misschien zit dat er standaard wel aan.
Kom ik ook even langs om wat te testen.

Gr. Jasper

Weet niet hoe ver je wilt gaan. ( euries)
Heb ooit een bril met lagere resolutie aangeschaft.
Als je interesse hebt hoor ik het wel.
 
Weet niet hoe ver je wilt gaan. ( euries)
Heb ooit een bril met lagere resolutie aangeschaft.
Als je interesse hebt hoor ik het wel.

Frank,

Bedankt voor het aanbod, maar ga straks toch zo'n Fat Shark ding kopen. Moet wel goed natuurlijk. Test gedaan. Alles werkt prima. Heb alleen toch nog last van de ESC storing. Verder prima plaatje.

@Ronald,

Mag ik jou bril even lenen. Als het mag wil je hem dan vanavond meenemen naar de club. Kom zelf iets later, maar ga wel heen.

Gr. Jasper
 
Even mijn lader naar Rob brengen. Schakelaar werkt niet meer zoals het hoort. Dan ook maar even naar het veld om wat te vliegen.
 
Vraagje.. Ik wil graag in mijn laadkoffer een meter plaatsen, die de amperage meet die nog in mijn loodaccu zit. Heeft iemand enig idee wat voor meter ik hiervoor kan gebruiken?

(ja een ampere meter, maar ik vraag mij af of er een losse printplaat bestaat met display die ik tussen mijn accu en laders kan plaatsen.)
 
Vraagje.. Ik wil graag in mijn laadkoffer een meter plaatsen, die de amperage meet die nog in mijn loodaccu zit. Heeft iemand enig idee wat voor meter ik hiervoor kan gebruiken?

(ja een ampere meter, maar ik vraag mij af of er een losse printplaat bestaat met display die ik tussen mijn accu en laders kan plaatsen.)
Je kunt niet meten hoeveel er nog in zit, alleen wat je eruit gehaald hebt tijdens ontladen en wat erin gestopt is bij het laden. Op basis van wat je eruit gehaald hebt kun je bij benadering zeggen hoeveel er nog in zit. :teacher:

De ingepompte en uitgezogen energie geef je aan in Ah of Wh (omdat je meet per tijdseenheid, aan alleen de huidige waarde heb je niets).

-edit-
Prop er zo'n Watts Up meter tussen tijdens het ontladen en je weet al meer over het verbruik. Bij het opladen verwijderen anders ontsnapt de rook!
T-wattmeter.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top