5 euro? Je bent afgezetik heb maar 3 dollar betaald
Flaps kan ik wel gebruiken (twee ailerons servo's) maar of het echt nodig is.. Ik kan het altijd een keer proberen.
Ik zal vanavond eens een static run doen per twee motoren en meten op kwartgas..
Ik denk erover om wat hoogteroer op throttle mee te mixen, vooral bij landingen merk ik dat als je gas mindert de neus flink omhoog wil. Met een beetje hoogteroer down worden de laatste meters misschien iets stabieler.
Wat voor merk is die 180 cm? 2200 gram klinkt als een hoop gewicht.. Hoewel ik niet twijfel aan of het toestel het hebben kan overigens.
Die van 180cm is ook een eigen gemaakte Hercules van piepschuim(persing 200)
Setup:
-4 stuks 2208-14 1450kv motors, ESC Hobbywing 18A , prop GWS HD 6x4 3-blade ( geknipt van GWS HD 8040)
10,1 Amp per motor , totaal 4 motoren 440W
-Gewicht 2200gram , trekkracht gemeten 1900gram
-Propellers lopen tegengesteld kijk van achterkant plane
rechter wing motor CCW - linker wing motor CW !!!
Nee dat effect heb ik niet mijn herculessen blijven recht vliegen met gas minderen.
zie foto hercules 180cm:

Laatst bewerkt: