Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat betreft de foto's deze zou ik wel even kunnen maken als de kleur erop zit
aangezien ik op de vliegbasis leeuwarden vlieg, kan ik helaas geen filmpje of foto's maken tijdens het vliegen
Nooit eens aan uw mobieltje gedacht ? Daar staat zeker ook een camera op :idea::wink:
Ik ga morgen eens op compressorjacht .![]()
Huh, vreemd. Iedereen kan wel lid worden van die club en dus toegang krijgen tot vliegbasis Leeuwarden maar filmen mag niet? (alsof het 'leger' van Nederland wat interessants te verbergen heeft ofzo)
Niet doen dus. Wees bij dat je op zo'n plek een vliegclub hebt, het is echt wel bijzonder om van de start/landingsbaan waar normaliter F16's op starten/landen, te kunnen vliegen.
Tsja, ik ga op vakantie om te ontspannen. Dat betekent, een mp3 speler vol audioboeken mee, een eReader vol digitale boeken mee, vliegtuigen mee... (want tenslotte moet ik al twee weken zonder mijn grootste verslaving, namelijk internet!)
Natuurlijk maak ik genoeg tijd vrij om met mijn gezin leuke dingen te doen maar camping is voor mij nog steeds gewoon relaxen, doen waar je zin in hebt (en niet doen waar je géén zin in hebt!)...
Hopelijk werkt het weer beter mee dan vorig jaar, de helft van de vakantie binnen zitten met een jas aan omdat het regent is niet mijn idee van lol hebben. Zeker niet als je voor een campingplek alleen al 480 euro neer moet leggen![]()
Pittige bochten maak je met je Herky... Goeie kwaliteit. Wat voor camera is dat?