Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
PhilliLeaks, u lekt, hij regelt de rest.... 8O :lol:

Wel eens gekeken op GeoLeaks? :hammer: Je moet eerst een halve landverrader zijn voordat je door de ballotagecommissie komt :sniper: Opzouten met die troep.... wel een leuke discussie op geocaching.nl :yes: Ik ff registreren uit nieuwsgierigheid, ik een post van dat het echt te ver gaat allemaal... gelijk een ban aan mijn broek :rolling:

Doen ze beter dan hier :wink:
 
Wel eens gekeken op GeoLeaks? :hammer: Je moet eerst een halve landverrader zijn voordat je door de ballotagecommissie komt :sniper: Opzouten met die troep.... wel een leuke discussie op geocaching.nl :yes: Ik ff registreren uit nieuwsgierigheid, ik een post van dat het echt te ver gaat allemaal... gelijk een ban aan mijn broek :rolling:

Doen ze beter dan hier :wink:
Ik heb dat eens aangekeken, trieste bedoening. Sowieso triest als je op die manier een puzzeltje moet oplossen. Kunnen ze net zo goed de antwoorden bij GC.com erbij zetten. :hammer:
 
Ik hoor je nog roepen dat je niet meer dan 7 kanalen nodig hebt voor een schaalkist (teveel moeite om het terug te zoeken in deel 6 :yes:). En nu heb je er één tekort. :rolling:

Is dit dingetje een optie om de servo te koppelen aan de bediening van de retracts? Geen idee hoe je de ventielen aanstuurt met lucht, just a wild guess... :D

Ik weet gerust wel dat ik dat gezegd heb hoor. Het probleem zit nu eigenlijk dat het landingsgestel uit twee servo's moet bestaan. Voor is pneumatisch en voor achter zit er een servo. Misschien met een Y-kabel gewoon op te lossen. Ik zie wel even.

*kuch* soortgelijke verwijzing *kuch* :lol:

Iets met deze post


/wel opgezocht heeft :oops:

Ik geef je zo ook wel gelijk hoor, hoef je niet voor te zoeken ;)

Maar ik had voldoende gehad met de 7 kanalen tot nu toe. Natuurlijk geen extra's meer over maar dat hoeft ook niet. Ik ben niet van de rook/verlichting etc. Meer van het vliegen.

Misschien is dat apparaatje inderdaad wel wat, ik zal eens kijken.
 
Lekker aan een biertje op balkon na een drukke werkdag :-)

Goede deal Jasper.20 eypo voor een twinstar ;-)

Was het die grijze ?


jeetje , ik dacht dat ik de enige was die matsprijzen betaalde bij rob , ik ga morgen gelijk de rest opkopen ;)

zooo, was idd weer een gezellig /zwaar dagje , weer ff wennen aan het buiten gebuffel , maar wel een mooie plekkie tegen de duinen aan ( ja , daar nog wel ) en geen last van file van en naar zandvoort .

IK WIL VLIEGEN !! maar ben te gaar :yes:
donderdag Bevrijdingsdag , mag je dan de hele dag op het veld raggen met brandstof ?
En anders vrijdag lekker vliegen .
 
jeetje , ik dacht dat ik de enige was die matsprijzen betaalde bij rob , ik ga morgen gelijk de rest opkopen ;)

zooo, was idd weer een gezellig /zwaar dagje , weer ff wennen aan het buiten gebuffel , maar wel een mooie plekkie tegen de duinen aan ( ja , daar nog wel ) en geen last van file van en naar zandvoort .

IK WIL VLIEGEN !! maar ben te gaar :yes:
donderdag Bevrijdingsdag , mag je dan de hele dag op het veld raggen met brandstof ?
En anders vrijdag lekker vliegen .



Ik wil ook vliegen maar ben echt gaar.
Moet nog ff wennen aan hard werken aangezien ik de afgelopen 10 jaar makkelijk geld verdiend heb voelt dit best zwaar ;-)
 
Ik ben met een weekje vrij juist even aan het kijken hoe jij je voelde toen je met je krent op de bank zat :mrgreen:
 
Ik wil ook vliegen maar ben echt gaar.
Moet nog ff wennen aan hard werken aangezien ik de afgelopen 10 jaar makkelijk geld verdiend heb voelt dit best zwaar ;-)

ja , dit is wel ff andere koek , de hele dag achter het stansgeval , geen praatjes tussendoor met junkie die ff langskomt , geen atv vrijdagen meer , langere dagen :(

ik zou zeggen , lekker door solliciteren naar betere voorwaarden ,of de ww in :yes:

mijn job is soms best zwaar , maar toch vind ik het heerlijk , ook een stuk vrijheid ,steeds weer een andere locatie , en veel bonussen , daarom koop ik me scheel aan vliegers ;)

ik klaag wel , maar heb het recht niet ;)
 
Mijn werk is pas zwaar. Beetje muisschuiven, onregelmatige werktijden en de hele tijd lezen dat men gaar is of vrij is... :? :cry:

*rustig verder werkt bij een klant*
 
Mijn werk is pas zwaar. Beetje muisschuiven, onregelmatige werktijden en de hele tijd lezen dat men gaar is of vrij is... :? :cry:

*rustig verder werkt bij een klant*

dan moet je niet hier gaan kijken , weet je ook niet wie gaar is ;)

en ja , had ik maar moeten gaan studeren ipv vette brommerts rijden ,blowen/zuipen , stappen ,en met mooie meiden spelen , ik had geen tijd om nurdie te doen , dus daaarom maar schilder geworden om vervolgens altijd gaar te zijn , maar wel een vette jeugd gehad :cool: :yes:

werkse ;)
 
dan moet je niet hier gaan kijken , weet je ook niet wie gaar is ;)

en ja , had ik maar moeten gaan studeren ipv vette brommerts rijden ,blowen/zuipen , stappen ,en met mooie meiden spelen , ik had geen tijd om nurdie te doen , dus daaarom maar schilder geworden om vervolgens altijd gaar te zijn , maar wel een vette jeugd gehad :cool: :yes:

werkse ;)
Tsja, ik heb mijn school met twee vingers in mijn neus afgerond. Na wat omzwervingen in de scheepvaart (communicatie- en navigatieapparatuur repareren), in de lichtreclame (met microcomputers en heeeeeeeeeel veel LEDjes), eigen toko in de lichtreclame na het op de fles gaan van de werkgever, wat in de offshore met reparatie van hydraulische tangen om boorpijpen in elkaar te schroeven (best heftig, zo'n 400 tot 600 bar oliedruk) en afsluiters te monteren en testen, ben ik wat gaan rommelen in de ICT bij een grote automatiseerder die ook bijna op de fles ging en toen maar voor mijzelf in de ICT verder gegaan. Ik moest kiezen: patat verkopen of ICT. Dan maar het laatste, da's weer met twee vingers in de neus wachten op balkjes en zandlopertjes. :mrgreen: ICT is eigenlijk net zoiets als achter een vuilniswagen alleen zit je warm en droog en krijgt beter betaald. :rolling:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top