Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zijn aanpassingen op de regelgeving. Die dien je ook te kennen. Het is je plicht om ervoor te zorgen dat je bekend bent met de meest recente regels en je er ook aan houdt (of in ieder geval respecteert, een incidenteel iets kan altijd gebeuren).

Volgens mij is de onderstaande regel zeer regelmatig (bijna altijd ) overtreden :-(

33. Leden en donateurs en niet-leden die niet in het bezit zijn van een geldig vliegvaardigheid bewijs of brevet,
mogen slechts vliegen onder toezicht van een ACH aangewezen vlieginstructeur.
 
Dat zijn aanpassingen op de regelgeving. Die dien je ook te kennen. Net als de verkeersregels die gaande de jaren ook muteren. :yes: Dus toch de huidige regels leren en examen doen. Het is je plicht om ervoor te zorgen dat je bekend bent met de meest recente regels en je er ook aan houdt (of in ieder geval respecteert, een incidenteel iets kan altijd gebeuren).

Weet je, ik vind het zo'n gek idee nog niet eens. Al vind ik ook dat je als blijk van wetenschap een certificaat moet krijgen.. Oh wacht, een deel certificaat. Deel 1: theorie
Deel 2: praktijk + theorie = rechtmatig vliegende

En verder ben ik het (ja, hoe vreemd, maar toch zo waar) eens met Pietertje.. :)
 
Nee, nog niet gevlogen.
Nee, ik krijg moderator achtige berichtjes van mensen hier :) ;)

*geen behoefte aan heeft.
 
Vanmiddag even langs Hilversum gereden (lees: Bij Berto langs geweest) en een leuke Saab Viggen opgehaald.

Leuk projectje voor ehm.. tja, voor dr bij eigenlijk :)

viggen1.jpg


viggen5.jpg
 
Overigens (straks geld overmaken) heb ik deze ook net gekocht:

Saito 182T boxer motor:

afbeelding005q.jpg


Ofwel, een 30cc 4takt motor voor op de Piper. Mooi schaal is niet lelijk ;)
 
Ziet er goed uit Sleur :yes: Ben erg benieuwd morgen hoe ze in real-life zijn :banana:
De gouden tip: Vanavond lekker gaan zuipen en morgen een zonnebril op omdat het licht in de hal te fel is. Met Photoshop kun je veel tegenwoordig. ;)

Teeeeeeeeeeeeeeeeeering, wat gaaf gedaan Sleur.

Echt mijn complimenten voor jou. :thumbsup:
Nah, dat valt wel mee. :yes: De eerste keer vlaggetjes een verkeerde tutorial gebruikt, die was gebaseerd op acrylverf en dat reageert toch even anders. Maar na wat plaatjes via Google bestudeerd te hebben was ik er achter hoe en wat.

*kijken wie goed op let en het ziet* :?

Volgens mij is de onderstaande regel zeer regelmatig (bijna altijd ) overtreden :-(

33. Leden en donateurs en niet-leden die niet in het bezit zijn van een geldig vliegvaardigheid bewijs of brevet, mogen slechts vliegen onder toezicht van een ACH aangewezen vlieginstructeur.
Je hebt de afgelopen week echt iets gemist geloof ik. :yes: Gaan we maar niet verder op in. :nooo:

Weet je, ik vind het zo'n gek idee nog niet eens. Al vind ik ook dat je als blijk van wetenschap een certificaat moet krijgen.. Oh wacht, een deel certificaat. Deel 1: theorie
Deel 2: praktijk + theorie = rechtmatig vliegende
Ik vind dat een gebrek van een aantal brevetten die de laatste tijd zijn afgegeven. Niets ten nadele van de gebreveteerde maar een gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel bij de instructeur(s)/examinator(s). Die moeten ook zorg dragen voor het overhoren van de kandidaat en controleren of die op de hoogte is van de regels. (weet dat één iemand met een R. dit wel doet :thumbsup:)
En alle andere piloten die al een brevet hebben: Ga nondeju eens een keer zelf lezen in plaats van de regels zelf bepalen... :teacher:

Overigens (straks geld overmaken) heb ik deze ook net gekocht:

Saito 182T boxer motor:

Ofwel, een 30cc 4takt motor voor op de Piper. Mooi schaal is niet lelijk ;)
Toch lang volgehouden, drie weken zonder echte koopzucht. :thumbsup: :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top