Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn aanpassingen op de regelgeving. Die dien je ook te kennen. Het is je plicht om ervoor te zorgen dat je bekend bent met de meest recente regels en je er ook aan houdt (of in ieder geval respecteert, een incidenteel iets kan altijd gebeuren).
Gadverdegadver wat ben jij een slijmbal,je heb weer wat nodig zeker.Teeeeeeeeeeeeeeeeeering, wat gaaf gedaan Sleur.
Echt mijn complimenten voor jou.![]()
Dat zijn aanpassingen op de regelgeving. Die dien je ook te kennen. Net als de verkeersregels die gaande de jaren ook muteren.Dus toch de huidige regels leren en examen doen. Het is je plicht om ervoor te zorgen dat je bekend bent met de meest recente regels en je er ook aan houdt (of in ieder geval respecteert, een incidenteel iets kan altijd gebeuren).
Gadverdegadver wat ben jij een slijmbal,je heb weer wat nodig zeker.![]()
Hebben wij een nieuwe moderator hier?
Vanmiddag even langs Hilversum gereden (lees: Bij Berto langs geweest) en een leuke Saab Viggen opgehaald.
Leuk projectje voor ehm.. tja, voor dr bij eigenlijk
![]()
![]()
Ducted fan?
Die wilde je vast niet kopen, maar ACH, hij stond er toch![]()
De gouden tip: Vanavond lekker gaan zuipen en morgen een zonnebril op omdat het licht in de hal te fel is. Met Photoshop kun je veel tegenwoordig.Ziet er goed uit SleurBen erg benieuwd morgen hoe ze in real-life zijn
![]()
Nah, dat valt wel mee.Teeeeeeeeeeeeeeeeeering, wat gaaf gedaan Sleur.
Echt mijn complimenten voor jou.![]()
Je hebt de afgelopen week echt iets gemist geloof ik.Volgens mij is de onderstaande regel zeer regelmatig (bijna altijd ) overtreden :-(
33. Leden en donateurs en niet-leden die niet in het bezit zijn van een geldig vliegvaardigheid bewijs of brevet, mogen slechts vliegen onder toezicht van een ACH aangewezen vlieginstructeur.
Ik vind dat een gebrek van een aantal brevetten die de laatste tijd zijn afgegeven. Niets ten nadele van de gebreveteerde maar een gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel bij de instructeur(s)/examinator(s). Die moeten ook zorg dragen voor het overhoren van de kandidaat en controleren of die op de hoogte is van de regels. (weet dat één iemand met een R. dit wel doetWeet je, ik vind het zo'n gek idee nog niet eens. Al vind ik ook dat je als blijk van wetenschap een certificaat moet krijgen.. Oh wacht, een deel certificaat. Deel 1: theorie
Deel 2: praktijk + theorie = rechtmatig vliegende
Toch lang volgehouden, drie weken zonder echte koopzucht.Overigens (straks geld overmaken) heb ik deze ook net gekocht:
Saito 182T boxer motor:
Ofwel, een 30cc 4takt motor voor op de Piper. Mooi schaal is niet lelijk![]()
Saito 182T boxer motor:
Ofwel, een 30cc 4takt motor voor op de Piper. Mooi schaal is niet lelijk![]()