Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
submenuitem_image_top_11.gif

GLS heeft zijn werk gedaan...:D

Er ligt hier nu een knap zendertje voor da B**A te wachtten...


De B**A is gèèn nieuwe, maar wel een fraai gehop-upte SS.
No Bling-bling, maar de functionele parts om hem Bash- bestendig te maken.;)

...die komt als alles goed gaat donderdag binnen :D

Ga je hem laten opsturen ?

Is toch wel een bekende dan he ?

Anders zou ik er toch zelf heen rijden , kun je hem ter plekke bekijken .

Over die limiter , wat Snoeksel zegt : een dag van te voren opladen zodat de batt. terug zakt naar de normale spanning en dan is er niks aan de hand , snoekie en ik rijden al ruim een jaar zo en geen problemen , zo'n limiter haalt ook kracht uit je servo en heel erg ruim is de radiobox ook niet , als je er ook een killswitch in doet word het wel errug krap .
Ik heb er hier ook nog een stuk of twee/drie liggen ergens , dus als je er echt een wil heb je keus ;)
 
Ok, dan wordt het dus een Rhino 4 die ik van 1 van onze mede Offroader-Bashers ga overnemen :D

Top!

Wat betreft de B**A:

Onze vriend Siggy heeft veel voorbereidend (onder)zoek werk verricht naar deze SS versie.
Respect en thanks mate!! :worship: (bankhangend en toch nuttig bezig zijn!)
Gister de foto's in high-res ontvangen en gezien.
Ziet er allemaal erg goed uit.:thumbsup:

Zoals gezegd: de noodzakelijke technische hop-ups en geen extra kilo's aan Bling-Bling zitten erop.
(= géén kritiek op de Baja eigenaars met Bling-Bling)

Straks eerst maar eens de handleiding van mijn zender doorlezen en de accu aan de lader gooien.;)
 
Veel water drinken maakt het bloed niet dunner. :nooo: Het vult eventueel een tekort aan. Maar met dunner bloed wordt niet meer zuurstiof getransporteerd, het aantal rode bloedlichaampjes zal niet zo snel toenemen. Het zal alleen wat makkelijker rondpompen.
Dat is dus wel essentieel:
Je bloed wordt er dus wel minder "dik" van.
Maar belangrijker: het aantal keren dat het bloed door je hart heen gepompt wordt bepaald de mate waarin er zuurstof getransporteerd kan worden.
vaker= meer zuurstofbinding/opname, toch?

Dus meer bewegen in de buitenlucht en water drinken is dus wel bevorderlijk voor zuurstoftransport/afvoer schadelijke stoffen ;)
 
Ok, dan wordt het dus een Rhino 4 die ik van 1 van onze mede Offroader-Bashers ga overnemen :D

Top!

Wat betreft de B**A:

Onze vriend Siggy heeft veel voorbereidend (onder)zoek werk verricht naar deze SS versie.
Respect en thanks mate!! :worship: (bankhangend en toch nuttig bezig zijn!)
Gister de foto's in high-res ontvangen en gezien.
Ziet er allemaal erg goed uit.:thumbsup:

Zoals gezegd: de noodzakelijke technische hop-ups en geen extra kilo's aan Bling-Bling zitten erop.
(= géén kritiek op de Baja eigenaars met Bling-Bling)

Straks eerst maar eens de handleiding van mijn zender doorlezen en de accu aan de lader gooien.;)
Laat eens zien die pica's,ben wel benieuwd :D
Tot hoeveel graden kan een Baja kap hebben.Wil hem even in da oven gooien.Expirimentje :D
 
Zoals gezegd: de noodzakelijke technische hop-ups en geen extra kilo's aan Bling-Bling zitten erop.
(= géén kritiek op de Baja eigenaars met Bling-Bling)

Bart , dat zie jij toch echt verkeerd hoor vriend :D ;)

Dat is echt geen bling bling , dat zijn gewoon essentiele en puur noodzakelijke hop ups waar je echt niet zonder kunt :cool:

althans dat hou ik mijzelf en voornamelijk elles voor :mrgreen:

Doe eens een paar pickies hier op het forum :p
 
Dan is natte verf een groter aandachtspunt. :yes:
Heb net een stukje geprobeerd,op een stukje blanco lexaan.Besprenkelt met water,en toen gespoten.Heel voorzichtig met de fohn erover.Het is dan net of je druppels op je kap hebt.Maar om het droog proces wat sneller te laten gaan dacht gooi het in de hete lucht oven
DSCN0741.jpg


dit effect dus
 
Ja, dat snap ik. Maar een heteluchtovern maakt erg veel wind. In de gewone ovenstand zou beter zijn. Gewoon proberen op 70 tot 100 graden. Vanaf een 150 graden wordt het zacht.

Wanneer je dik lexaan/acryl hebt gezaagd, moet het eigenlijk bij zo'n 100 graden minimaal een uur weer tot rust komen om alle oppervlaktespanning kwijt te raken (conform voorschrift van fabrikanten). Dus dat is nog een veilige temperatuur. :yes:
 
Ja, dat snap ik. Maar een heteluchtovern maakt erg veel wind. In de gewone ovenstand zou beter zijn. Gewoon proberen op 70 tot 100 graden. Vanaf een 150 graden wordt het zacht.

Wanneer je dik lexaan/acryl hebt gezaagd, moet het eigenlijk bij zo'n 100 graden minimaal een uur weer tot rust komen om alle oppervlaktespanning kwijt te raken (conform voorschrift van fabrikanten). Dus dat is nog een veilige temperatuur. :yes:
Ga moeders wel een weekend weg sturen,en dan expirimenteren,anders gaat haar hele oventje stinken naar de verf :murder:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top