Wat maakt heli vliegen nu zo "moeilijk"?

Ik vind die latency tijden nog belachelijk hoog, het vliegt wel ok en alles.
Is het wachten op nog snellerre microprocessors ?

On topic : Het moeilijke is het gedult wat je nodig bent.

ben ondertussen ook aan het trainen op de sim en pfff, valt dat tegen...
geduld inderdaad... en ik ben al zo'n geduldig persoon :mad:
 
ben ondertussen ook aan het trainen op de sim en pfff, valt dat tegen...
geduld inderdaad... en ik ben al zo'n geduldig persoon :mad:

gewoon beginnen met hoveren met de staart na je toe als je dit onder de knie hebt de neus 45grd draaien en zo proberen te hoveren dit doe zowel na links als na rechts.
als dit je ook goed af gaat de neus 90grd draaien(side in)en zo leren te hoveren ook weer links en rechts om.
je kan zo door gaan tot nose in.
dan vliegen van links na rechts en zo steeds verder gaan dit heeft zijn tijd nodig je moet wennen aan de orientatie hoe de heli in de lucht hangt en de juiste correcties uitvoert dit maakt na mijn mening het heli vliegen moeilijk.
daarbij komt ook nog kijken de angst voor te crashen(wat zeker 1x zal gebeuren)waardoor je al snel de verkeerde stuur input geeft:mrgreen:
 
Vast het zoontje van een olie sjeik ofzo.

Euh...
Nee...

Sterker, Tareq vliegt nog niet eens zo enorm lang (ik dacht iets van 5 jaar nu)

En hij heeft gewoon een baan, heb ik wel eens gelezen in een interview (ben alleen dat blad een beetje kwijt)
Het kwam er op neer dat alles wat hij met heli's doet, rond zijn werk inplant
De heli's kunnen hem nog niet van zijn dagelijkse brood voorzien

Maar vergeet niet wat goeie sponsoren doen..
Als jij altijd een extra heli achter je kont hebt staan, en thuis onderdelen om 3 heli's nieuw te bouwen kun je erg snel leren
 
gewoon beginnen met hoveren met de staart na je toe als je dit onder de knie hebt de neus 45grd draaien en zo proberen te hoveren dit doe zowel na links als na rechts.
als dit je ook goed af gaat de neus 90grd draaien(side in)en zo leren te hoveren ook weer links en rechts om.
je kan zo door gaan tot nose in.
dan vliegen van links na rechts en zo steeds verder gaan dit heeft zijn tijd nodig je moet wennen aan de orientatie hoe de heli in de lucht hangt en de juiste correcties uitvoert dit maakt na mijn mening het heli vliegen moeilijk.
daarbij komt ook nog kijken de angst voor te crashen(wat zeker 1x zal gebeuren)waardoor je al snel de verkeerde stuur input geeft:mrgreen:
zo wil ik het inderdaad doen, maar soms is het toch verleidelijk om eens flink op het gas te staan :p
ik kan oefenen op het werk, in de autowerkplaats, als die leeg is is dat een mooie ruimte :)
op de sim kan ik mij echt niet concentreren, ik zie liever de heli voor mij dan dat ik voor het scherm zit. naar kosten toe is die sim natuurlijk een stuk interessanter. ik heb iig al een meerdere onderdelen in bestelling staan, eerste stel rotorbladen is al naar de vaantjes :)
 
zo wil ik het inderdaad doen, maar soms is het toch verleidelijk om eens flink op het gas te staan :p
ik kan oefenen op het werk, in de autowerkplaats, als die leeg is is dat een mooie ruimte :)
op de sim kan ik mij echt niet concentreren, ik zie liever de heli voor mij dan dat ik voor het scherm zit. naar kosten toe is die sim natuurlijk een stuk interessanter. ik heb iig al een meerdere onderdelen in bestelling staan, eerste stel rotorbladen is al naar de vaantjes :)

om de sim begint het ook snel te vervelen (hoveren)en wil je rond gaan vliegen dit had ik ook
de stock roterbladen van de HB zijn bagger ik vloog altijd met deze roterbladen maakte heli stuk stabieler deze zijn van walkera

Main rotor blades DF4#1 @ Heli4U.nl

je merkt echt verschil:D
 
Back
Top