Ik vind die latency tijden nog belachelijk hoog, het vliegt wel ok en alles.
Is het wachten op nog snellerre microprocessors ?
On topic : Het moeilijke is het gedult wat je nodig bent.
Geduld, budget en volhouden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ben ondertussen ook aan het trainen op de sim en pfff, valt dat tegen...
geduld inderdaad... en ik ben al zo'n geduldig persoon![]()
maar dat aan Tareq beslist geen bovenmenselijke eigenschappen toegedicht moeten worden
Vast het zoontje van een olie sjeik ofzo.
zo wil ik het inderdaad doen, maar soms is het toch verleidelijk om eens flink op het gas te staangewoon beginnen met hoveren met de staart na je toe als je dit onder de knie hebt de neus 45grd draaien en zo proberen te hoveren dit doe zowel na links als na rechts.
als dit je ook goed af gaat de neus 90grd draaien(side in)en zo leren te hoveren ook weer links en rechts om.
je kan zo door gaan tot nose in.
dan vliegen van links na rechts en zo steeds verder gaan dit heeft zijn tijd nodig je moet wennen aan de orientatie hoe de heli in de lucht hangt en de juiste correcties uitvoert dit maakt na mijn mening het heli vliegen moeilijk.
daarbij komt ook nog kijken de angst voor te crashen(wat zeker 1x zal gebeuren)waardoor je al snel de verkeerde stuur input geeft![]()
zo wil ik het inderdaad doen, maar soms is het toch verleidelijk om eens flink op het gas te staan
ik kan oefenen op het werk, in de autowerkplaats, als die leeg is is dat een mooie ruimte
op de sim kan ik mij echt niet concentreren, ik zie liever de heli voor mij dan dat ik voor het scherm zit. naar kosten toe is die sim natuurlijk een stuk interessanter. ik heb iig al een meerdere onderdelen in bestelling staan, eerste stel rotorbladen is al naar de vaantjes![]()