Ook dit jaar zullen de wedstrijden voor de 1/10 bij de MACH, na de succesvolle introductie verleden seizoen, weer gereden worden met een standaard motor. De strijd op de baan wordt, mede door het gebruik van een standaard aandrijfbron, niet alleen veel closer maar ook veel leuker.
Voor de standaardklasse 1/10 is één motor voorgesteld: Novarossi N12T1, voorzien van de Novarossi 3501 uitlaat in combinatie met de medium niet-conische uitlaatbocht 41619.
Dit wordt voor het seizoen 2012, dus per 1 maart 2012, verplicht voor zowel trainen als clubwedstrijden.
Klasse 1 op 10 kort geformuleerd:
- Chassis: vrij naar keuze. Minimumgewicht 1700 gram
- Motor/uitlaat/uitlaatbocht: Novarossi N12T1/3501/41619
- INS-box: vrij naar keuze
- Banden: vrij naar keuze
- Brandstof: vrij naar keuze 16%
- Radioapparatuur + servo’s: vrij naar keuze
Voor de standaardklasse 1/10 is één motor voorgesteld: Novarossi N12T1, voorzien van de Novarossi 3501 uitlaat in combinatie met de medium niet-conische uitlaatbocht 41619.
Dit wordt voor het seizoen 2012, dus per 1 maart 2012, verplicht voor zowel trainen als clubwedstrijden.
Klasse 1 op 10 kort geformuleerd:
- Chassis: vrij naar keuze. Minimumgewicht 1700 gram
- Motor/uitlaat/uitlaatbocht: Novarossi N12T1/3501/41619
- INS-box: vrij naar keuze
- Banden: vrij naar keuze
- Brandstof: vrij naar keuze 16%
- Radioapparatuur + servo’s: vrij naar keuze
Laatst bewerkt: