HPI Savage XS Flux Topic

dat zou nog kunne als ik hem los zou krijgen 8-)
hebt geprobeert maar alskt nog meer kracht zet benk bang dat die breekt:P
zelfs al zoveel kracht gezet dat het inbussleuteltje krom is -.- en zie ook dar me wiel moer kapot is die is ingevreten die krijg ik er niet trug op -.- lekker is dat als je hem zo geleverd krijg ....
 
Laatst bewerkt:
Toch nog een minpuntje gevonden , de dogbones vanaf het middendiff naar de voorste en achterste diff's vertonen al slijtage, ook de cup joints van het middendiff zij ook al aardig ingesleten.Opvallend is dat de dogbone die naar achter gaat erger in ingesleten dan naar de voorkant , heb daarom deze omgewisseld.
De aandrijfassen en cup joints helemaal niet.:cool:
 
ik vroeg mij af hoe ik wat meer grip kan krijgen?
moet ik andere wielen er op zetten of iets anders?
en welke grote van wielen en welke passen want hier heb ik niet zoveel verstand van ik ben nog maar net nieuw in dit gebeuren.

Ps: de problemen met de wiellagers hebben zichzelf opgelost ik heb een paar x gereden en toen heeft hij zichzelf op merwaardige manier aangedraait..... vaag maar waar.
 
voor de gene die nog graag willen wat de snelheid is van deze auto , gemeten met de bushnell speedster III,

op asfalt , standaard gearing op 2S : 64 Km/H
op harde zanderige ondergrond , standaard gearing op 2S : 55Km/h

;)
 
voor de gene die nog graag willen wat de snelheid is van deze auto , gemeten met de bushnell speedster III,

op asfalt , standaard gearing op 2S : 64 Km/H
op harde zanderige ondergrond , standaard gearing op 2S : 55Km/h

;)

das best hard
maar de opgegeven 105km/h op 3s gaat hij iet halen dan (denk ik)
 
Net nog even nieuwe poging , op harde zand grond :64km/h, op asfalt :71 km/h :mrgreen: , binnenkort op 3s

(was foutje in "travel":oops: bij eerdere meeting)
 
Laatst bewerkt:
Voor zo'n gehypte wagen vind ik dat er maar weinig eigenaren zijn.
Of er posten maar een paar mensen.

Als je het vergelijkt met de mini e-revo toen.
Waar zou dat m in zitten?
 
Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar er komen voor alle andere auto's steeds nieuwe mensen, maar voor deze wagen niemand.
 
savage xs

Hoi,
Ik heb er twee staan (1 is van mijn zoontje van 6).

1 nog origineel (waar de regelaar in 2 minuten doorgebrand was maar prima vervangen door HPI door het nieuwere type).

1 met aangepaste traxxas stuurstangen en traxxas 2075 servo.

Prima auto-tjes.
Persoonlijk vind ik ze beter dan de mini traxxas 1/16 (heb alle modellen meerdere jaren gehad maar allemaal verkocht na testen met deze savage)

1 heeft aanrijding met boom niet helemaal overleefd. 10 euro schade en 20 minuten schroeven. maar heb de nodige onderdelen nu op voorraad dus kan weer even uit de voeten.

Het zijn inderdaad wel ampere-monsters. 3000mAh trek ik toch in 15 minuten leeg. maar daar staat een berg snelheid en kracht tegenover.

ondanks vele negatieve reviews ben ik er tevreden over.
Zit leuk in elkaar. is goed aan te sleutelen (ondanks andere beweringen maar dan kun je je ook afvragen of modelbouw wel je hobby is :( of dat je bij computers moet blijven met "plug&play":confused:.

wij rijden op 2S en dat is snel genoeg! (op 70 procent haal je een mini e-revo op 2s zonder problemen al in).:p
 
westcoast, ik denk ook door de tijd van het jaar. Het werd hier al kouder en dan zoeken de mensen toch sneller iets om binnen te doen. Ik heb al enkele weken/maanden niet meer gereden (helaas). Ik heb de kleine rakker nog wel altijd op de planning staan voor op de BMX baan hier in de buurt.
 
Iemand die al exact weet wat de verschillen zijn tussen de RTR en de kit? Ben aan het overwegen dit ding te gaan kopen.

Ik zie alu shocks, adjustable turnbuckles, de velgen lijken offset te hebben maar weet niet of de truck daardoor breder is geworden, voor en achter universal driveshafts.

EDIT: breder is die niet.
 
Back
Top