HPI Savage XS Flux Topic

leuk filmpje
gaat wel als een speer zeg dat ding...vet
zoals we hier zeggen moekoekehn

Mooi dat er alsnog Nederlandse beelden zijn verschenen :cool: Met dergelijk (in mijn ogen) zeer beschaafd rijgedrag, zal de XS vermoedelijk geen problemen geven. Zelf heb ik de auto tijdens met name de 2e en 3e Run beduidend meer op de sodemieter gegeven!

Overigens lijkt mijn eerlijke verslaggeving omtrent de ervaringen met mijn XS, de verkoop van de auto nogal tegen te werken :( Ben nog niet heel erg lang aan het adverteren maar de animo is vergeleken met veel andere auto's een beduidend stuk minder. Enkele reacties verwijzen naar dit draadje!

Toch duurt eerlijkheid het langst...al duurt het dan soms wat...uuuhhhmm...langer...

Leuke clip, enjoy the car...!

^Rook

Tsja tis ook moment opname, je kan wel als een jeko 5x op de bult afrijden en 5mtr ver springen ,maar dat overleefd geen enkele auto .:mrgreen:,btw dat deden de amerikanen ook .

Denk dat er nog steeds wel potentieel inzit ,ondanks mijn eigen aanpassingen.

^rook suc met je verkoop,ben je een keer eerlijk wordt je weer niet geloofd , maar de eerlijkheid duurt het langs ,suc6

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag All-Time Low Price: E249,00...!

Tot nu toe is men erg behoedzaam en huiverig om de XS uit te proberen. Krijg ongeveer 3-5 mailtjes per dag maar niemand durft de knoop door te hakken. Als zelfs E120,00 korting op de winkelprijs nog steeds niet interessant is, dan weet ik het ook niet meer...hahaha...:confused:

Ik houd u op de hoogte :bye:

^Rook

Tsja , kep geen spare parts nodig:rolleyes:, anders wist ik het wel ,:D

Net weer ff gereden , nu rijtijd van circa 10 min per lipo, de auto flink uitgelaten op nat gras, zand en gravel, bak met gravel mee naar huis genomen......weer toppie .
De mudguards doen goed hun best , en twee keer de esc in de overheat protection gekregen:razz:.

ik ben nog steeds content ..............:p

Laatst bewerkt:
Vandaag All-Time Low Price: E249,00...!

Tot nu toe is men erg behoedzaam en huiverig om de XS uit te proberen. Krijg ongeveer 3-5 mailtjes per dag maar niemand durft de knoop door te hakken. Als zelfs E120,00 korting op de winkelprijs nog steeds niet interessant is, dan weet ik het ook niet meer...hahaha...:confused:

Ik houd u op de hoogte :bye:

^Rook

Wat was er nu eigenlijk mee? Of is die nu gewoon rijklaar?

Volgens mij helemaal goed:

HPI Savage XS Flux - Brushless Mini Monster Truck - Gerepareerd en RTR!

De Truck is vier weken geleden in de winkel nieuw gekocht (E369,00). Er is sindsdien één keer 5, één keer 10 en één keer 15 minuten mee gereden. Alle drie de runs moesten vroegtijdig gestopt worden vanwege een probleem.

Inmiddels is de Truck gerepareerd en is deze weer rijvaardig. Voor mij zijn de kinder-ziektes echter reden om de Truck voor dit moment te laten schieten. Truck wordt geheel compleet verkocht: inclusief doos, papieren, gereedschap, reserve-onderdelen en 2.4GHz zender.

Interesse in deze nieuwigheid van HPI? Stuur gerust even een E-mail. Afhalen (en testrijden) aan huis mag altijd, verzenden kan voor E4,95 met DHL of voor E6,75 met TNT.

(Meer opruiming in mijn andere advertenties!)

Ja dat had ik gelezen. Maar weet niet of er sindsdien nog dingen zijn veranderd. Eerst was hij zijn steering ding kwijt en nu niet meer en ... no idea. Just checking :).

Gelijk heb je :rolleyes:

Maar de Truck is inderdaad weer RTR...! Ligt sinds rit #3 netjes in de doos op een nieuw baasje te wachten. Wordt niet meer gebruikt...

^Rook

Eén Krappe Minuut HPI Savage XS Flux Op 2S

Goedenavond,

Als ik het goed begrijp en goed heb uitgevoerd, dan moet deze link voor iedereen mijn filmpje opleveren...?

http://dl.dropbox.com/u/15620487/Savage%20XS.wmv

Dit was mijn derde run met de Savage. Dit keer deed ik voorzichtig en reed ik op een 7,4V 4000mAh 25-50C Python LiPo. Helaas maar kort door gebroken Pinion, aan de hoge schans niet toegekomen...

Dit is opgenomen door de neef van een man die altijd zijn hond uitlaat in het park waar ook de oma van Jan de Bont dat doet. Het filmisch talent spettert u dan ook tegemoet :rolleyes:

Hoop dat het desalniettemin een vermakelijk minuutje zal zijn, het is gratis moet u maar denken...;)

Een vriendelijke groet,

^Rook

Laatst bewerkt:
Speciale Last-Minute Aanbieding XS Flux...!

Krijg net bevestiging binnen... In principe wordt de auto vanmiddag ingeruild op een Spartan. Krijg in de winkel E221,45 terug voor de XS.

Daarom nu laatste kans, exclusief voor eventuele particuliere gegadigden op Modelbouwforum.nl:

Voor E229,00 exclusief verzendkosten is de auto van u/jou...! Snel beslissen, paar uurtjes de tijd. Stuur een PB, ik zal mijn berichten in de gaten houden en vlot reageren vandaag :cool:

Vriendelijke groeten,

^Rook

Laatst bewerkt:
leuk filmpje...
en die jan de bont connectie straal er af vooral de focus op speed komt er goed uit lol
jammer genoeg geen geld dit was een mooie toevoeging geweest aan mijn wagenpark
succes met de spartan
grtz

Spartan als in traxxas spartan de speedboot????,wil niet je pret drukken , echter kom je dan van een koudere kermis terug dan van de xs,lees mijn topic maar eens door in de speedboten hoek,warmte problemen met de esc en motor , trim problemen ect , maar misschien ben je een pro met speedboten ..
Je zal eerst een extra koeling moeten maken voor de motor en dan trimflappen wil je een beetje plezier hebben ,helemaal op 6s , dan is de lizard een betere keus ,betere ligging in het water en echt gemaakt voor 6s, laat staan de zwakkere abs romp van de spartan ,lees de usa forum's maar eens.

Igg suc6

Laatst bewerkt:
Linkje naar topic...?

Als het goed is zouden de problemen met oververhitting voorbij moeten zijn. Nu de nieuwe generatie Spartans is uitgerust met Castle ESC en Motor. Am I wrong?

^Rook

PS: Lizard zoek ik op, thanks!

Laatst bewerkt:
Linkje naar topic...?

Als het goed is zouden de problemen met oververhitting voorbij moeten zijn. Nu de nieuwe generatie Spartans is uitgerust met Castle ESC en Motor. Am I wrong?

^Rook

PS: Lizard zoek ik op, thanks!

Lees spartan brushless alternatief daar komt ook de lizard x , dacht van mhz voorbij , daar ik ook twijfelde , maar later toch voor de lizard x had gekozen ( nog niet gekocht) , de laatste batch heeft idd geupgrade electronic's , maar koeling blijfte een issue , en de trimflappen achter op de spiegel ook.
Tis misschien een mooie inruil deal , maar ik zou hem dan toch particulier verkopen en een betere boot kopen.
Anders even Jan (pompebled) even pb voor advies
Suc6

Oké...bedankt! Heb de deal NIET gemaakt, geen Spartan dus...en nog WEL een XS :confused:

"Particulier verkopen..." GRAAG! Maar niemand wil 'em hebben :-|

Ik wil hem wel graag er bij, maar heb al zoveel staan. :p Ben je zelf nog op zoek naar iets anders? (een brushless Team Losi LST2 misschien. :mrgreen: )

Net weer ff 10 lipo's leeg gereden op een lekkere zandvlakte met camera vrouw:D, straks ff filmpje inelkaar flansen en uploaden, :cool:

edit 17:31 , upload loopt....

Laatst bewerkt:
Back