Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:10 draadje.

Zoveel heb je toch niet gereden?
Ik heb 2 liter staan wegstoken en was de motor nog niet los.

Ik was er pas om 14:30 ofzo. Heb denk ik een liter gereden, samen met motor inrijden enzo, dus eigenlijk maar weinig ja.
Gaat 't me ook niet zo om de hoeveelheid, meer 't rijden zelf en de lol die 'k gehad heb met achter JW aanrijden :)
 
Afgelopen week is het NOMAC Jaarboek op de website gekomen. Daar staan de wijzigingen waar per mail over gestemd is niet in. De PDF moet nog aangepast worden en dit zal later gebeuren.
Verder hebben we in de notule van de sectievergadering staan dat de regenauto goedgekeurd is. Hierover is wat onduidelijkheid onstaan. Ook hier zijn we nog mee bezig.
(bron www.nomac.nl)

Volgens mij begint het er meer en meer op te lijken alsof de hele sectievergadering 1 GROTE onduidelijkheid is:rolleyes:
Met nog maar slechts 2 weken voor de eerste ronde van het NK in Groningen zijn er nog onduidelijkheden:confused:
Geen wonder dat ze allemaal naar de 1:08 vluchten
 
Laatst bewerkt:
oh en even voor de duidelijkheid. Ook ik vind Bart en Ruben wel leuke en geschikte jongens en de tijd en moeite die ze in deze hobby en sport steken is niet altijd even makkelijk te vinden en zeker ook ondergewaardeerd. MAAR dat neemt niet weg dat er op dit moment(en ook vorig jaar) dingen gebeuren waar je toch echt aan gaat twijfelen waar je het nu echt zoeken moet.

Buiten dat de opkomst op de Sectievergadering echt supertriest te noemen was en er naar mijn mening er nog steeds mensen(rijders) zijn op dit forum die wijselijk hun mond houden om voor wat voor reden dan ook, is het misschien een idee om dan maar eind dit jaar de sectievergadering via het forum te houden;) Denk dat er hier nog meer mensen(rijders) ideeen en inspraak hadden/hebben dan de totale opkomst van afgelopen sectievergadering brandstof 1:10 ;) Iets waar toch eigenlijk het schaamrood diep van op je kaken gaat staan:$
 
Laatst bewerkt:
Huh, maar je stelt wel een regenauto voor zodat je er volgend jaar van kan profiteren?

Kun je nagaan dat was maar slechts 1 van de 2 LEGALE voorstellen die officieel(en op tijd)ingediend waren:rolleyes: Maar dat zijn slechts details heh:rolleyes:

Je moet er toch ook niet aan denken om een motie van wantrouwen in te dienen tegen de uitslag en de (slechte) opkomst van de vergadering en deze dan ook onmogelijk de gedachtengang van de gehele rijdersveld kan weergeven. Dat zou echt niet kunnen:rolleyes:
 
In theorie kan het natuurlijk ook zo zijn dat er weinig voorstellen binnen zijn gekomen omdat men tevreden is met het huidige reglement...
 
In theorie kan het natuurlijk ook zo zijn dat er weinig voorstellen binnen zijn gekomen omdat men tevreden is met het huidige reglement...

ehm ja, vandaar dat ze ook met z'n allen weghollen naar de 1:08 klasse:rolleyes: Omdat de rijders zoooooooo tevreden zijn met de huidige gang van zaken:rolleyes:

:offtopic: Martijn wanneer kom jij, of kom je nog terug, in het NK/NOMAC circus???
 
ehm ja, vandaar dat ze ook met z'n allen weghollen naar de 1:08 klasse:rolleyes: Omdat de rijders zoooooooo tevreden zijn met de huidige gang van zaken:rolleyes:

:offtopic: Martijn wanneer kom jij, of kom je nog terug, in het NK/NOMAC circus???

Nou nou nou, met zijn alle ? Volgens mij zijn er maar 3 helemaal overgestapt, en 2 andere rijden nog gewoon 1:10. De rest die gestopt is heeft of persoonlijke redenen of gewoon geen zin meer. Ik heb weinig tot geen mensen zich vorig jaar over regels horen beklagen. Behalve over de geluids metingen dan.

Het ligt aan de aangroei die er niet is. Krijgt 1:8 ook nog mee te maken verwacht ik. Want als er geen MRG was geweest was er daar ook een tekort aan rijders geweest (was voor mij wel mooi geweest ;)) denk ik.

En met de nomac/nk regels is niks mis, naar mijn mening. Je kan kiezen wat je wilt.

gr.
Peter
 
Het ligt aan de aangroei die er niet is. Krijgt 1:8 ook nog mee te maken verwacht ik. Want als er geen MRG was geweest was er daar ook een tekort aan rijders geweest (was voor mij wel mooi geweest ;)) denk ik.

Wij hebben vorig jaar voor de licenties een dipje gehad waar we het seiizoen met 51 deelnemers begonnen. Wonderbaarlijk was het maar een dipje met de overvloed aan inschrijvingen die we dit jaar voor onze kiezen kregen. Inderdaad gezien ook de andere klasses zijn we daar ook zelf zeer verbaasd over maar het neemt niet weg dat de 1:10 door de jaren heen nooit echt een volle bak geweest is, zelfs in de 235mm tijd waren er momenten geweest dat de klasse beter gestopt had kunnen worden.
 
Wij hebben vorig jaar voor de licenties een dipje gehad waar we het seiizoen met 51 deelnemers begonnen. Wonderbaarlijk was het maar een dipje met de overvloed aan inschrijvingen die we dit jaar voor onze kiezen kregen. Inderdaad gezien ook de andere klasses zijn we daar ook zelf zeer verbaasd over maar het neemt niet weg dat de 1:10 door de jaren heen nooit echt een volle bak geweest is, zelfs in de 235mm tijd waren er momenten geweest dat de klasse beter gestopt had kunnen worden.

Dat het dit jaar weer genoeg deelnemers heeft is alleen maar heel mooi voor de klasse.
 
:offtopic: Martijn wanneer kom jij, of kom je nog terug, in het NK/NOMAC circus???

Over een paar weken sta ik weer iedere dag beschuit met muisjes te smeren, dus ik ben bang dat ik nog een paar seizoenen verstek moet laten gaan. Ik hoop wel van ganser harte dat de klasse nog bestaat tegen de tijd dat het gezinsleven me weer toestaat Nomac te gaan rijden.
 
Over een paar weken sta ik weer iedere dag beschuit met muisjes te smeren, dus ik ben bang dat ik nog een paar seizoenen verstek moet laten gaan. Ik hoop wel van ganser harte dat de klasse nog bestaat tegen de tijd dat het gezinsleven me weer toestaat Nomac te gaan rijden.
Gelukkig zorg jezelf voor nieuwe aanwas hahaha
 
Haha. Vond het al een vreemd verhaal aangezien je volgens mij rubberbanden ook kunt smeren. Maar ben er wel mooi ingetuind!
 
Back
Top