Traxxas Stampede 4x4 topic!

In nederland weet ik zo even niet...
Ik heb ze zelf bij thetoyz gekocht voor $54, en ik vind ze zeker wel het geld waard.
Heb er nu zelfs een krachtigere 2700kv 4pole motor in liggen met vrij zware vertanding op 2s lipo (standaard assen is 2/3x gas geven en die zijn kapot met deze motor...)
en ze houden zich echt prima, al zo'n 10-15 accu's opzitten zonder problemen

Traxxas Stampede-4x4 parts at the thetoyz.com - All your Traxxas Stampede-4x4 parts in one superstore!

heb je dan alleen de achterste vervangen of is die 54dollar nou voor een setje rondom ?

Anders ga ik denk ik ook zo'n setje bestellen.
 
ik ken mensen die zowel de GPM als Integy's geprobeerd hebben en deze gingen maar iets langer mee dan de standaard plastic versies

Ik zou heel voorzichtig zijn met "ik ken mensen die" verhalen.
Als het niet uit eerste hand komt of anderszins te verifieren is dan is het vrij moeilijk dit serieus te nemen. Ik snap dat je MIP erg goed vind maar als je zelf geen ervaring hebt met de andere wees dan voorzichtig met die negatief weg te zetten.

Persoonlijk heb ik voor mijn buurman die MIP's besteld en zelf had ik de GPM's. Momenteel kan ik nog geen voorkeur uitspreken voor de een of de ander. Ze lijken vooralsnog even goed de kracht aan te kunnen.
 
Ik zou heel voorzichtig zijn met "ik ken mensen die" verhalen.
Als het niet uit eerste hand komt of anderszins te verifieren is dan is het vrij moeilijk dit serieus te nemen. Ik snap dat je MIP erg goed vind maar als je zelf geen ervaring hebt met de andere wees dan voorzichtig met die negatief weg te zetten.

Persoonlijk heb ik voor mijn buurman die MIP's besteld en zelf had ik de GPM's. Momenteel kan ik nog geen voorkeur uitspreken voor de een of de ander. Ze lijken vooralsnog even goed de kracht aan te kunnen.

is het dan nodig die mips rondom te bestellen, of zijn de achterste aandrijfassen het belangrijkste..
 
Dat is precies de reden waarom ik naar "eigen" ervaringen vraag en enigszins wantrouwend ben tov DE VERKOPER in de shop.

En vandaar mijn voorkeur om het gewoon te in een shop te kunnen kopen en niet all over the world te bestellen. Daarbij hoort ook nog de vraag welke (US) internetshop betrouwbaar is. Iemand daarvoor een tip uit eigen ervaring?

Code:
Persoonlijk heb ik voor mijn buurman die MIP's besteld en zelf had ik de  GPM's. Momenteel kan ik nog geen voorkeur uitspreken voor de een of de  ander. Ze lijken vooralsnog even goed de kracht aan te kunnen.
Heb je die GPM's er al lang onder liggen? En is dat met een standaard VXL of met een of andere monster-moter?
 
Internetwinkels zijn 99 van de 100 betrouwbaar.
Zeker als je met paypal betaald kan je niks gebeuren.
Risico met usa bestellen, als het niet verzekerd verzonden is, en het onderweg kwijtraakt, heb jij een probleem en niet de Internetwinkel ;-)
Nu is me dat nog nooit overkomen, maar fouten maken is menselijk.
 
Ik zou heel voorzichtig zijn met "ik ken mensen die" verhalen.
Als het niet uit eerste hand komt of anderszins te verifieren is dan is het vrij moeilijk dit serieus te nemen. Ik snap dat je MIP erg goed vind maar als je zelf geen ervaring hebt met de andere wees dan voorzichtig met die negatief weg te zetten.

Persoonlijk heb ik voor mijn buurman die MIP's besteld en zelf had ik de GPM's. Momenteel kan ik nog geen voorkeur uitspreken voor de een of de ander. Ze lijken vooralsnog even goed de kracht aan te kunnen.

Weet het uit ervaring van die personen zelf, spreek/zie deze regelmatig op meetings :)

@ WesleyRoy ik heb alleen achter vervangen, voor zitten nog de originele en deze geven tot nu toe nog geen problemen
 
Vandaag mijn Ford F150 Raptor body opgehaald bij mijn LHS, incl. geplakte Trenchers op Desperado wielen.

Mijn innerbody en straatrace bandjes (Jconcepts G-locs op Desperado wielen) had ik al liggen, dus vanmiddag de tijd genomen om de body en de servo guard van T-bone racing te spuiten.

Dit is het resultaat.

2012-05-22%252015.07.15.jpg


2012-05-22%252014.58.11.jpg


2012-05-22%252014.58.24.jpg


2012-05-22%252015.08.15.jpg


en hier een totaal plaatje van de spullen wat ik op dit moment bij elkaar verzameld heb, klaar om gemonteerd te worden (ben nog in afwachting van mijn chassis, ligt bij duane ;-s )

2012-05-22%252014.57.27.jpg


linksvoor op de foto de gespoten servoguard, komt normaal gesproken in transparant kunststof, dus dacht ik spuit het een leuk kleurtje.. aangezien ik op filmpjes zag dat dat transparant kunststof na verloop van tijd nogal bruinig wordt..
 
ja het witte dak moet ik zelf ook eigenlijk een beetje aan wennen.. heb al mijn offroad auto's blauw wit, dus wilde nog wat wit erin verwerken.. vandaar..


Was het zat om te wachten op mijn bij ebay gekochte chassis wat bij de duane ligt (kan een maand duren las ik ergens), dus even gehaast een kaal chassis gekocht bij Toemen, zonder banden en zonder kap, komt als het goed is morgen al binnen, en ebaychassis verwacht ik pas over een maand en dan komt hij ofwel in de verkoop of houd hem reserve.
 
oke net op het laatste moment nog even Toemen gebeld en ze geven er een pinion bij , was hele tijd in de veronderstelling dat het 48p was, vond een 11t pinion in 48p ook wel heeel erg klein.:p
 
De body ziet er goed uit en zeker in combinatie met Trenchers!:thumbsup:

Helaas had ik mijn trenchers na 4 maanden nog steeds niet binnen, dus toen bestelling geannuleerd.
 
Als het goed is krijg ik vandaag mijn chassis binnen dus dan kan ik vanavond lekker gaan sleutelen, tenzij ik de postbode heb misgelopen, dan wordt het morgen.
 
Auto is vanmiddag binnen gekomen en meteen even rijklaar gemaakt.

Autootje gaat leuk van zijn plek, flinke wheelies met een 4000 kv motor.

Had alleen geen ventilator op mijn regelaar en motor dus dat moet ik wel snel doen.

Motor werd 83 graden heet en regelaar 60 graden, voor de regelaar heb ik al wel een ventilator.

De innerbody zal ik denk ik voorlopig niet gebruiken want het werd dus nu al zo heet zonder innerbody.

Servo guard heb ik er ook nog niet op zitten, vond het niet echt mooi staan en heb toch een behoorlijk sterke servo erin zitten.

2012-05-23%252017.24.42.jpg


2012-05-23%252017.13.03.jpg
 
Eerste offroad testritje helaas vroegtijdig beeindigd middelste motordraad was door de hitte losgesoldeerd en even later kwam er rook uit de motor draad dus maar gauw kijken voor een lichtere motor. Denk dan toch maar de 3200 kv motor die ik nog had liggen.

Sent from my Galaxy S
 
Vrees dat ik die motor heb afgefikt dus moet sowieso een andere motor in. Lhs had ook geen kleiner opinion liggen dus ga die 10.5 van hobbyking maar proberen

Sent from my Galaxy S
 
Back
Top