Dutch Tamiya Challenge 2012

GROEPSFOTO DEELNEMERS DTC 2012

Ik stel voor om een groepsfoto 2012 as wedstrijd, 9 september 2012 op de MACH Heemstede te nemen, daar dit eigenlijk de laatste wedstrijd voor de telling van het kampioenschap is.

Het zou leuk zijn als iedereen, even “tijdens de middagpauze”, zichzelf kan losrukken van zijn sleuteltafel voor deze foto, wanneer iedereen hiervoor effe tijd inplan, dan is het zo gepiept. Aan het eind van de dag is geen goede optie, iedereen wil op tijd naar huis, of is al weg.

Mocht ikzelf onverhoopt verhinderd zijn die dag, dan hoop ik dat iemand anders de rijders hieraan herinnerd, en de foto neemt.
 
9 september gaat mij wel lukken:cool:
Of het ook tijdens de NL/BE finale gaat lukken is nog steeds onzeker daar er nog niemand op mijn vraag heeft gereageerd of ze een dag van van storingsdienst over willen nemen:(

mvg Roy
 
Even een vraagje: ik weet dat je een F104 kan ombouwen naar een F104W, dus ik neem aan dat het ook gewoon andersom kan? Ik wil mijn 104W GP voor de ETS ombouwen naar 180 mm, dat kan toch gewoon door de voorwielophanging van de gewone 104 te gebruiken en achter de smalle 104 banden te monteren?

Mvg
Marcel
 
@Marten.....Geen last van hoogtevrees hebben.
Windturbine ervaring hebben is een pre en het schuift als je er niet uit gaat 55 euro netto en als je er wel uit moet de 55 euro plus je uren;)

mvg Roy
 
@Marten.....Geen last van hoogtevrees hebben.
Windturbine ervaring hebben is een pre en het schuift als je er niet uit gaat 55 euro netto en als je er wel uit moet de 55 euro plus je uren;)

mvg Roy

Uhhh, laat maar. ik heb geen hoogtevrees, maar wel hoogte angst. :D
 
dtc deelname

dag mannen,
Ik heb een folder over DTC er is 9 sept een challange in heemstede daar wil ik aan meedoen met mijn fighter buggy g helemaal standaard ik heb een 3000mah is dat genoeg? en wat voor bandjes is handig erop te zetten?

Groetjes! Tim
 
Leuk.
Als er tijd is mag je ook een keer rijden met miijn "wedstrijd" TT-01.

"3000" is genoeg.
Als antwoordt op je banden vraag : de standaard banden.

Andre
 
Hallo allemaal,

Dit jaar heb ik nog geen DTC-wedstrijden gereden (behalve in Deventer, tijdens de gemengde club/dtc race in de F1). Nu wil ik in Heemstede en Rucphen nog mee gaan doen. Mijn zoontje gaat meedoen in de topstock-klasse met zijn TT-01. Nu hebben wij nog een paar Cup-machines liggen (DTC F1 vorig jaar en club Hotwheels), moet hij dan toch voor de laatste twee races een motor van de organisatie aanschaffen?

Mvg
Marcel
 
Volgens mij is in de TT01 klasse geen 'organisatie' motor. je kan gewoon met je eigen motor rijden, doe ik ook.


Bij de M-chassis en andere zijn de motoren wel vanuit de organisatie verschaft.
 
Volgens mij is in de TT01 klasse geen 'organisatie' motor. je kan gewoon met je eigen motor rijden, doe ik ook.

Officieel wordt er in de TT01 klasse wel met een 'organisatie' motor gereden. Deze is te koop voor 10 euro en kan je 's morgens ophalen en moet je aan het eind van de dag weer inleveren. Dit om te voorkomen dat er mee 'gerotzooid' wordt.

Zie ook het reglement
 
Hallo allemaal,….Nu wil ik in Heemstede en Rucphen nog mee gaan doen. Mijn zoontje gaat meedoen in de topstock-klasse met zijn TT-01. Nu hebben wij nog een paar Cup-machines liggen (DTC F1 vorig jaar en club Hotwheels), moet hij dan toch voor de laatste twee races een motor van de organisatie aanschaffen?.....

De “verplichte hand-out motor” geldt denk ik nog maar voor 1 race nl Heemstede, aangezien de Belgen volgens hun reglement er 1 zelf moeten aanschaffen, dus bij de BE/NL zal het reglement hier wel vrijstelling voor geven. Voor Heemstede, effe een mailtje naar Ted…!!!

….Volgens mij is in de TT01 klasse geen 'organisatie' motor. je kan gewoon met je eigen motor rijden, doe ik ook…..

Het is wel de bedoeling als je aan een evenement deelneemt, dat je op de hoogte bent met het reglement……ook ik heb maar voor 1 of hooguit 2 wedstrijden een motor aan moeten schaffen, ondanks ik er hier nog een paar heb leggen….

Een gelijke strijd heeft niets te maken met het, of een reglement, maar meer met “de wil van de rijder” om het/een reglement te volgen, en uit te voeren, in de geest waarin het/deze bedoeld/geschreven is…..op 1 of andere manier schijnt dit navolgen (bij enkele rijders dan) een probleem op te leveren….Zo moeilijk kan het toch allemaal niet zijn, heren en dames….tenminste zo ervaar ik het….
 
Even een stukje uit het reglement !

Top Stock reglement
Motor
Alleen de standaard Mabuchi of Johnson 540 motor uit de doos of de Carson
Cup machine (906052) is toegestaan.
Er mogen geen wijzigingen aan deze motoren worden uitgevoerd. Ga dus niet
je standaard motor tunen of prepareren. Als er een auto opvalt door een groot
snelheidsverschil, heeft de organisatie/wedstrijdleiding het recht de auto en
motor te inspecteren. Als er geconstateerd wordt dat er aan de motor is
gerommeld, wordt de rijder gediskwalificeerd en uitgesloten van verdere
deelname op de betreffende racedag.

Dus Max mag gewoon met de bouwdoos motor rijden.
En Marcel, indien nodig denk ik niet dat het een probleem is als je met mijn organisatie motor rijdt. Ik gebruik hem dit jaar niet meer.

Andre
 
@ElectrOn: Thanks, je was me net voor!

Uit dat stukje text heb ik ooit opgemaakt (toen in inderdaad de reglementen door gelezen heb ;-) ) dat het type motor wel is vastgelegd, maar dat er voor de super-stock geen hand-out motor nodig is.

Tot zondag, of zaterdag-middag, dan ligt de WK chicane er ook al en kan er getraind worden

Winfried
 
Dan ben ik benieuwd hoe de organisator dat bedoelt heeft. Elders in het reglement staat namelijk:

Algemeen reglement
2. Motoren
De Carson Cup Machine motoren (906052) voor de Top Stock, M-chassis en
Formule 1 worden door de organisatie verstrekt voor een bedrag van €10,-
De motoren voor de Top Stock en m-chassis worden gemerkt door de
organisatie en na de race ingenomen.

Of gebruiken jullie je eigen motor en leveren deze in?
 
1: in de stock klasse mag volgens reglement ook gereden worden met de bouwdoos motor.
Dit om de instap voor beginnende rijders met een TT-01 leuk en betaalbaar te houden. (Formule en M-Chassis worden niet beschouwd als beginners/instap klasse)

2: De Carson Cup motoren worden aan het begin van het jaar (eerste wedstrijd van deelname) aangeschaft bij de organisatie en zijn in beheer van de organisatie.

Ook mijn motor zit ergens in een doos bij de organisatie.

Andre
 
Ok dan komt het goed, Max heeft in ieder geval een bouwdoosmotor.
Wellicht doe ik nog een beroep op je Andre voor de Cup Machine ;-)

Alvast bedankt,
Marcel
 
Discussies als deze, heeft echt geen enkele zin hier op het forum, de weinige personen die hier iets zinnigs over kunnen zeggen, wbt een uitzondering, zal je moeten pm’n/mailen. Van hen krijg je een passend antwoord, wat getoetst is aan de individuele omstandigheid, zo simpel is het....

Neem een je gokje, en je wordt betrapt door de technisch keuring (welke niet van de DTC is) dan ben je te laat….
 
Back
Top