BorisB
Forum veteraan
Kd is variatie op je kp kort gezegd. Als je bijvoorbeeld een agressieve beweging maakt zoals een flip en je geeft wat extra throttle kan je quad wat gaan trillen. Door middel van kd ongeveer 1/100ste van je kp in te stellen of daaromheen kun je dit versoepelen. Het is een kleine dynamische variabele op je pid's.
Dit merk je nier perse bij rustig vlieg gedrag maar meer bij ageessief accelereren. Op yaw heeft het geen zin heb ik wel gemerkt het is enkel pitch en roll waar dit op werkt.
En als je rate goed vliegend hebt is de atti ook goed genoeg op stock meestal.
Denk alleen dat zo'n 5000mAh 4S lipo net iets aan de zware kant is, maar ben benieuwd.
Dit merk je nier perse bij rustig vlieg gedrag maar meer bij ageessief accelereren. Op yaw heeft het geen zin heb ik wel gemerkt het is enkel pitch en roll waar dit op werkt.
En als je rate goed vliegend hebt is de atti ook goed genoeg op stock meestal.
Denk alleen dat zo'n 5000mAh 4S lipo net iets aan de zware kant is, maar ben benieuwd.