Eind vorig jaar heb ik een Viper "S" van Fly Eagle Jet aangeschaft waarvan ik een bouwverslag(je) zal maken.
Nu Dick, Berto en Cees een bouwverslag bijhouden mag ik niet achterblijven. :lol:
Zo moet hij worden
Kijk mee en alle tips en tops zijn welkom.
Als eerste de servo's ingebouwd en alle aansluitingen naar de romp gerealiseerd. Dit is een aardig klusje aangezien ook het landingsgestel en rem elektrisch worden.
- 2 servokabels voor de servo's
- 2 servokabels voor gear en rem
- 8 aderaansluiting voor de verlichting
1 vleugel en rompaansluiting is zo goed als klaar.
Aansluiting in romp
En van de romp naar de vleugel
Servo positie is aangepast zodat deze vlak onder het vleugeloppervlak ligt. Hierdoor krijg ik een kortere hevelafstand en dus meer kracht.
Nu eerst de servo's netjes afdekken en dan de andere vleugel onder handen nemen.
Nu Dick, Berto en Cees een bouwverslag bijhouden mag ik niet achterblijven. :lol:
Zo moet hij worden
Kijk mee en alle tips en tops zijn welkom.
Als eerste de servo's ingebouwd en alle aansluitingen naar de romp gerealiseerd. Dit is een aardig klusje aangezien ook het landingsgestel en rem elektrisch worden.
- 2 servokabels voor de servo's
- 2 servokabels voor gear en rem
- 8 aderaansluiting voor de verlichting
1 vleugel en rompaansluiting is zo goed als klaar.
Aansluiting in romp
En van de romp naar de vleugel
Servo positie is aangepast zodat deze vlak onder het vleugeloppervlak ligt. Hierdoor krijg ik een kortere hevelafstand en dus meer kracht.
Nu eerst de servo's netjes afdekken en dan de andere vleugel onder handen nemen.
Laatst bewerkt door een moderator: