Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

De bandjes(wielen) zijn rijklaar verlijmd als je ze koopt dus.....

Of ben ik even niet mee???? lijm je soms de buitenwang van de band in :confused:

Zoals reeds gezegd klopt dit,ik doe het ook met mijn xray bandjes.
Dit zijn foam banden en de xray rolt als geen ander als ik dit niet doe.
 
Indoor Haarlem

Hoi,
even een vraagje voor de Indoor Haarlem rijders. Met wat voor vertanding rijden jullie met de TT-01 en cupmachine in Haarlem?

Ik rijd nu met een 23t pinion en stock spur en wordt voorbijgevlogen op het rechte stuk

groeten wesley
 
Hoi,
even een vraagje voor de Indoor Haarlem rijders. Met wat voor vertanding rijden jullie met de TT-01 en cupmachine in Haarlem?

Ik rijd nu met een 23t pinion en stock spur en wordt voorbijgevlogen op het rechte stuk

groeten wesley

22 op 61

Als het snelheidsverschil erg groot is met andere TT01 rijders met zelfde motor / tandwiel verhouding dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand.

Grt,
Michael
 
Hoi,
even een vraagje voor de Indoor Haarlem rijders. Met wat voor vertanding rijden jullie met de TT-01 en cupmachine in Haarlem?

Ik rijd nu met een 23t pinion en stock spur en wordt voorbijgevlogen op het rechte stuk

groeten wesley

Zoals Michael zegt.


Waarschijnlijk is het omdat die combinatie niet past en de pinion en spur klem zitten tegen elkaar ipv soepel lopen.

22 pinion is de max op de std spur (61t).
 
Zoals Michael zegt.


Waarschijnlijk is het omdat die combinatie niet past en de pinion en spur klem zitten tegen elkaar ipv soepel lopen.

22 pinion is de max op de std spur (61t).

Net even gecheckt. Dacht dat ik er een 23t op had gedaan, maar het was inderdaad een 22t.

Aandrijving loopt soepel.

Welke vertanding is aan te bevelen voor indoor Haarlem

Ik heb net de TT-01 Spurgear set gekocht 55t/58t en pinion gear set 24t en 25t.

Heb namelijk het idee dat hij wel sneller zou moeten kunnen gaan. Auto is nog nieuw dus daar ligt het niet aan. WIl de 24e meedoen met de Tamiyacup.

;-)
 
Dan doe je toch ook de 17e mee met de clubwedstrijd? Daar is de maximale vertanding gezet op 61 spur en 22 pinion.
Gewoon gezellig mee rijden :-)
 
Dan doe je toch ook de 17e mee met de clubwedstrijd? Daar is de maximale vertanding gezet op 61 spur en 22 pinion.
Gewoon gezellig mee rijden :-)

Wel leuk, maar dan kan ik niet. Ik heb de vertanding nu ook op 61 spur en 22 pinion gezet.

Vraagje, kan je de spur ook demonteren zonder de gehele achterkant eruit te halen, want had nu gehele achterkant eraf en dat leek mij wat omslachtig.
 
De-monteren wel....
Nieuwe monteren niet !:rolleyes:
Zijn wel wat manieren om het je zelf wat makkelijker te maken.
Je kunt de achterzijde in zijn geheel demonteren en later in 1 deel weer terugplaatsen, zal het als ik je zie op de club wel een keer voordoen.
Blijft echter wel een behoorlijke klus.
 
ok, jammer Wesley. Sommige lukt het om het spur te demonteren en dan de achterkant erop te laten zitten, maar dat lukt mij niet....
Haal ook elke keer de achterkant er helemaal af....

Martijn
 
Oke jammer zeg dat dat niet kan.

Verder vind ik het een hele leuke auto.

Morgen weer uitproberen op de indoorbaan in Haarlem, vertanding nu naar 58t/22t en na het solderen van een draadbreukje mijn bling bling lights ook weer gemaakt ;-)

De onder splitter/lip heb ik er inmiddels vanaf geknipt, daar was niet veel meer van over :schrik:
%255BUNSET%255D.jpg
 
Back
Top