Google translate kent de truc.
Radiografisch bestuurbare model van de oorspronkelijke Yak-40. Niets cut-rasp-kdeit niet nodig, alleen maar om de afzonderlijke delen te brengen. Alle upakovvyvaetsya in twee handige compacte draagbare schuim.
Afzonderlijk willen motoren en uitrusting te kopen.
Kunnen worden vervaardigd om de orde in de volgende schaal:
1:7 (pp-3.58m, lengte-2, 94m)
1:7.5 (pp-3.34m, lengte-2, 74m)
1:8 (pp-3,14 m, lengte-2, 56m)
Prijzen zijn loyaal, omdat productietechnologie is gekoppeld aan de begroting van de klant mogelijk (afzonderlijk onderhandeld).
Ps. Deze prachtige vliegtuig vloog voor een goed 46 jaar! Worden gevlogen over de hele wereld, samen met testpiloten Yakovlev en Saratov fabriek in Azië, in Afrika, in Amerika en in Canada ... In de 70 jaar en getest in demonstratie-vluchten en twisted aerobatics: vaten, vechten spreiding en scheef loop. Hij juichte louter toeschouwers en piloten, premiers en presidenten in verschillende landen. Het is een prachtig toestel, de sterkste overbelasting vliegtuigen in de GA, en in verschillende situaties, veel bemanning en passagiers, hij levens gered. Immers, er was vrijwel geen ongevallen als gevolg van het falen mat.chast. Je ziet de geografie van haar activiteiten - Zuid-Oost Azië (Vietnam, Laos, Cambodja), Afrika (Equatoriaal-Guinea, Soedan, Syrië, Mozambique, Angola). Er zijn nog steeds ruw, en soms gewoon oorlog. Gedood onze bemanningen en de Zuid-Afrika-ovskih aanval strijders en anti-luchtdoelraketten van en naar "eigen vuur" uit de grond ... Het was: en de gevangene viel, en ging in de pits, en in bamboe kooien reden ze door de jungle ... Eh, wat is er te vertellen! ... En Georgië, Abchazië, Nagorno-Karabach? ... Door 80 personen verpakt in een 32-zits auto, om maar weg te komen van deze verschrikkelijke oorlog. Duitsland en Italië hebben gekocht en nog steeds in gebruik.
En als het zou zijn in het land wijze leiderschap - Yak-40 zou tot nu toe te produceren met 2 zuinige motoren en nieuwe avionica.