Oh, maar bij mij is alles ook 100% Vario hoor (ok, ok, op de 450 size heli''s na, want die maakt Vario niet).
Ilk bedoel alleen maar te zeggen: veel Vario modellen zijn in benzine en in nitro uitvoering te verkrijgen.
De Nitro uitvoering met SkyFox mechaniek is vele, vel honderden Euro's goedkoper dan de benzine uitvoering. Maar met een electronische ontsteking op je "Nitromotor" heb je opeens een "nitro" heli die bijna net zo zuinig is als een benzine heli, waarvan de brandstof nauwelijks meer kost (en zéér zeker goedkoper is als Aspen) het gebruiksgemak is net zo goed of beter als dat van een benzine heli (OK, geen trektouwtje....) en de heli is lichter en rammelt minder.....
Vrijwel alle voordelen van Benzine, maar GEEN van de nadelen.
Wat wil een mens nog meer? (nou... mooi weer, veel geld, lekker wijven...
)
Groet, Bert
Ilk bedoel alleen maar te zeggen: veel Vario modellen zijn in benzine en in nitro uitvoering te verkrijgen.
De Nitro uitvoering met SkyFox mechaniek is vele, vel honderden Euro's goedkoper dan de benzine uitvoering. Maar met een electronische ontsteking op je "Nitromotor" heb je opeens een "nitro" heli die bijna net zo zuinig is als een benzine heli, waarvan de brandstof nauwelijks meer kost (en zéér zeker goedkoper is als Aspen) het gebruiksgemak is net zo goed of beter als dat van een benzine heli (OK, geen trektouwtje....) en de heli is lichter en rammelt minder.....
Vrijwel alle voordelen van Benzine, maar GEEN van de nadelen.
Wat wil een mens nog meer? (nou... mooi weer, veel geld, lekker wijven...



Groet, Bert