Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb de Naza V2 al een tijdje goed mogen testen hierzo.
Heb je dan eindelijk tijd om mijn mailtjes eens te beantwoorden? Bellen voor 13u doe ik je dagelijks maar helaas... je neemt niet op!!!
Ik begrijp dat je klaar bent met testen toch![]()
Ik krijg ook maar geen reactie
Voor diegene die zelf een SAW filter willen solderen, hij is klein:foto met spelden kop en liniaal in mm;
![]()
een mail bedoel je , en je hebt in totaal een keer gebeld.
niet overdrijven.
ik ook niet , je hebt DJI direct aangeschreven over je crash.
ik heb ze doorgegeven wat je zelf al verteld hier op het forum.
en in de mail.
dus als dji iets voor je wilt doen , dan is het prima.
als niet helaas.
het probleem is altijd waarom ze uit de lucht flikkeren.
bij zelfbouwers is het altijd moeilijk om na te gaan waar het mis gaat.
zoals je zelf al aangaf , deed je precies het verkeerde.
je schakelt allerlei hulpjes in , als je een technisch probleem hebt.
bij onze les vertellen we altijd onze studenten om NOOIT enige hulp in te schakelen , maar juist alle hulpjes uit te schakelen.
in paniek is er altijd geen weet meer van schakelaar standen en of waar het zich bevind.
wil graag iets voor je betekenen , maar dan moet dji over de brug komen ben ik bang.
Dear Daan,
I already asked DIGITECH to respond to your email.
Please try to contact them again for quick help.
Ben Wang
Sales & Marketing Dept.
Ok ok...
je hebt een punt. 1 mail, 2 belletjes en wat facebook bla bla...
Maar euh.... het hielp wel![]()
Ik heb het via het forum of via de mail NOOIT over garantie gehad.
Ik heb jou alleen gevraagd mij even te bellen omdat je nooit bereikbaar bent of de telefoon op neemt. Dat weet ik uit eerdere ervaringen
Ik heb in die mail gezet dat ik vragen heb over nieuwe onderdelen en of ik misschien een ander systeem moet kopen wat wel betrouwbaar is.
Jammer van deze reactie en jammer dat het via dit forum moet.
Maar goed, ik heb iid contact met DJI omdat ik de oorzaak wilde weten.
Ik heb hun dus mijn IOSD gegevens opgestuurd.
Dit krijg ik dus als rectie
Het balletje ligt dus echt bij jou.
Dus ik hoop dat je me nu wel terug wilt bellen
Wat betreft de hulp middeltjes. Ik vlieg daar nooit mee ik vlieg zelf bijna nooit met GPS.
Ik heb die "hulp" middeltjes gebruikt omdat DJI dit voorschrijft bij het uitvallen van 1 motor. En nu zeg jij dat je dat niet moet doen.
Met andere worden de Wookong is levens gevaarlijk met een Hexa.
Want zodra de motor uitvalt gaat hij tollen en kan je hem dus niet zonde die "hulp" middelen veilig terug krijgen.
Ik wil je wel mijn IOSD file sturen dat kan je zien dat ik me absoluut niet vergist heb in de schakelaars.
WKM verdient niet de schoonheidsprijs, maar met de juist FW is het een betrouwbaar systeem.Tasz zei:...over nieuwe onderdelen en of ik misschien een ander systeem moet kopen wat wel betrouwbaar is...
EdAkker zei:Deze begrijp ik ook niet. Of eigenlijk wel, je wilt iets wat niet reëel is.
Je vliegt een machine waar bijna niets meer origineel van is. Hij heeft tientallen probleemloze vluchten gehad, misschien nog wel meer. Er kan van alles mis mee zijn met betrekking tot onderhoud/slijtage. Je parkeert hem hardhandig op de grond. Wat zelfs een stuurfout kan zijn. En nu verwacht je dat de leverancier of producent dit gaat vergoeden? Ik begrijp het niet, maar jij begrijpt het waarschijnlijk ook niet.
Alles wat je vliegt en wat wij zelf in elkaar hebben geknutseld, helemaal multirotors, zal een keer ongewenst naar beneden komen. Daar kan DJI weinig aan veranderen.
WKM verdient niet de schoonheidsprijs, maar met de juist FW is het een betrouwbaar systeem.
De oorzaak van de crash zal je toch ergens anders in je vliegende baksteen moeten zoeken.
Dus nog een keer, je crash is vervelend zoals de meeste je ook troostend vertellen. Als je met multicopters vliegt, heb je kans te crashen.
Stop met janken, bouw dat ding weer op, en ga geld verdienen!
Heb je dan eindelijk tijd om mijn mailtjes eens te beantwoorden? Bellen voor 13u doe ik je dagelijks maar helaas... je neemt niet op!!!
Ik begrijp dat je klaar bent met testen toch![]()
Ik krijg ook maar geen reactie
Heb net mijn Naza v1 middels de 2.10 assistant voorzien van de 3.10 firmware.