NAZA V2 Info / software / firmware downloaden

Deze zit in mijn Naza v1 is wel een van de nieuwste gps.
a7aja6uz.jpg
 
Voor diegene die zelf een SAW filter willen solderen, hij is klein:foto met spelden kop en liniaal in mm;


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg ook maar geen reactie


ik ook niet , je hebt DJI direct aangeschreven over je crash.
ik heb ze doorgegeven wat je zelf al verteld hier op het forum.
en in de mail.
dus als dji iets voor je wilt doen , dan is het prima.
als niet helaas.
het probleem is altijd waarom ze uit de lucht flikkeren.
bij zelfbouwers is het altijd moeilijk om na te gaan waar het mis gaat.
zoals je zelf al aangaf , deed je precies het verkeerde.
je schakelt allerlei hulpjes in , als je een technisch probleem hebt.
bij onze les vertellen we altijd onze studenten om NOOIT enige hulp in te schakelen , maar juist alle hulpjes uit te schakelen.
in paniek is er altijd geen weet meer van schakelaar standen en of waar het zich bevind.

wil graag iets voor je betekenen , maar dan moet dji over de brug komen ben ik bang.
 
Voor diegene die zelf een SAW filter willen solderen, hij is klein:foto met spelden kop en liniaal in mm;


full

3e handje en conrad loep met lamp
en soldeerbout met 0,3mm tip is ok
maar snap nog steeds niet waarom iedereen in een keer een saw filter wilt in Nederland?.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ook niet , je hebt DJI direct aangeschreven over je crash.
ik heb ze doorgegeven wat je zelf al verteld hier op het forum.
en in de mail.
dus als dji iets voor je wilt doen , dan is het prima.
als niet helaas.
het probleem is altijd waarom ze uit de lucht flikkeren.
bij zelfbouwers is het altijd moeilijk om na te gaan waar het mis gaat.
zoals je zelf al aangaf , deed je precies het verkeerde.
je schakelt allerlei hulpjes in , als je een technisch probleem hebt.
bij onze les vertellen we altijd onze studenten om NOOIT enige hulp in te schakelen , maar juist alle hulpjes uit te schakelen.
in paniek is er altijd geen weet meer van schakelaar standen en of waar het zich bevind.

wil graag iets voor je betekenen , maar dan moet dji over de brug komen ben ik bang.


Ik heb het via het forum of via de mail NOOIT over garantie gehad.
Ik heb jou alleen gevraagd mij even te bellen omdat je nooit bereikbaar bent of de telefoon op neemt. Dat weet ik uit eerdere ervaringen ;)

Ik heb in die mail gezet dat ik vragen heb over nieuwe onderdelen en of ik misschien een ander systeem moet kopen wat wel betrouwbaar is.

Jammer van deze reactie en jammer dat het via dit forum moet.

Maar goed, ik heb iid contact met DJI omdat ik de oorzaak wilde weten.
Ik heb hun dus mijn IOSD gegevens opgestuurd.

Dit krijg ik dus als rectie

Dear Daan,

I already asked DIGITECH to respond to your email.

Please try to contact them again for quick help.

Ben Wang
Sales & Marketing Dept.

Het balletje ligt dus echt bij jou.
Dus ik hoop dat je me nu wel terug wilt bellen

Wat betreft de hulp middeltjes. Ik vlieg daar nooit mee ik vlieg zelf bijna nooit met GPS.

Ik heb die "hulp" middeltjes gebruikt omdat DJI dit voorschrijft bij het uitvallen van 1 motor. En nu zeg jij dat je dat niet moet doen.
Met andere worden de Wookong is levens gevaarlijk met een Hexa.
Want zodra de motor uitvalt gaat hij tollen en kan je hem dus niet zonde die "hulp" middelen veilig terug krijgen.

Ik wil je wel mijn IOSD file sturen dat kan je zien dat ik me absoluut niet vergist heb in de schakelaars.
 
Ik heb het via het forum of via de mail NOOIT over garantie gehad.
Ik heb jou alleen gevraagd mij even te bellen omdat je nooit bereikbaar bent of de telefoon op neemt. Dat weet ik uit eerdere ervaringen ;)

Ik heb in die mail gezet dat ik vragen heb over nieuwe onderdelen en of ik misschien een ander systeem moet kopen wat wel betrouwbaar is.

Jammer van deze reactie en jammer dat het via dit forum moet.

Maar goed, ik heb iid contact met DJI omdat ik de oorzaak wilde weten.
Ik heb hun dus mijn IOSD gegevens opgestuurd.

Dit krijg ik dus als rectie



Het balletje ligt dus echt bij jou.
Dus ik hoop dat je me nu wel terug wilt bellen

Wat betreft de hulp middeltjes. Ik vlieg daar nooit mee ik vlieg zelf bijna nooit met GPS.

Ik heb die "hulp" middeltjes gebruikt omdat DJI dit voorschrijft bij het uitvallen van 1 motor. En nu zeg jij dat je dat niet moet doen.
Met andere worden de Wookong is levens gevaarlijk met een Hexa.
Want zodra de motor uitvalt gaat hij tollen en kan je hem dus niet zonde die "hulp" middelen veilig terug krijgen.

Ik wil je wel mijn IOSD file sturen dat kan je zien dat ik me absoluut niet vergist heb in de schakelaars.

eerlijk gezegd laat ik me niet uit op een forum.
laten we on topic blijven.
van wie had je de wookong overgenomen?
 
Tasz zei:
...over nieuwe onderdelen en of ik misschien een ander systeem moet kopen wat wel betrouwbaar is...
WKM verdient niet de schoonheidsprijs, maar met de juist FW is het een betrouwbaar systeem.
De oorzaak van de crash zal je toch ergens anders in je vliegende baksteen moeten zoeken.

EdAkker zei:
Deze begrijp ik ook niet. Of eigenlijk wel, je wilt iets wat niet reëel is.

Je vliegt een machine waar bijna niets meer origineel van is. Hij heeft tientallen probleemloze vluchten gehad, misschien nog wel meer. Er kan van alles mis mee zijn met betrekking tot onderhoud/slijtage. Je parkeert hem hardhandig op de grond. Wat zelfs een stuurfout kan zijn. En nu verwacht je dat de leverancier of producent dit gaat vergoeden? Ik begrijp het niet, maar jij begrijpt het waarschijnlijk ook niet.

Alles wat je vliegt en wat wij zelf in elkaar hebben geknutseld, helemaal multirotors, zal een keer ongewenst naar beneden komen. Daar kan DJI weinig aan veranderen.

Dus nog een keer, je crash is vervelend zoals de meeste je ook troostend vertellen. Als je met multicopters vliegt, heb je kans te crashen.
Stop met janken, bouw dat ding weer op, en ga geld verdienen!
 
WKM verdient niet de schoonheidsprijs, maar met de juist FW is het een betrouwbaar systeem.
De oorzaak van de crash zal je toch ergens anders in je vliegende baksteen moeten zoeken.



Dus nog een keer, je crash is vervelend zoals de meeste je ook troostend vertellen. Als je met multicopters vliegt, heb je kans te crashen.
Stop met janken, bouw dat ding weer op, en ga geld verdienen!

Wat is dit nou weer voor een reactie. Ik wil dat ding ook weer opbouwen maar dan zal ik eerst onderderdelen moeten hebben. En angezien Digitech niets op vooraad heeft. Dus had ik daar een paar vragen over.
Ik heb het nog NOOIT over gerantie oid gehad. Dus waar bazeer je dat op?

Je reactie slaat werkelijk nergens op.
 
Je mailt DJI je iosd gegevens omdat er geen onderdelen liggen bij digitech?

Ik weet de oorzaak van je defecte multicopter. Je bent gecrashed. Heel vervelend, dat meen ik ook oprecht. Veel schade, je vloog boven bestrating zo te zien, en je multicopter heeft behoorlijk overgewicht. Vlak voor de crash vertrouwde je ook de pas aangeschakelde ioc, en je vlucht was in GPS. Precies de hulpmiddelen die je als gemak moet zien, en nooit op kan vertrouwen. De beste kans om hem te redden was te schakelen naar manual en dan zelf sturen.

De halve wereld vliegt met wookong zonder problemen. Vertrouw je de wookong niet, dan gebruik je een naza, die zijn erg goed. Of de naza V2 met nieuwe FW, die schijnen prima te werken.
 
Nee ik heb dji gemailt en hun gevraagt de iosd te anyseren. Mischien konden hun iets abnormaals vinden.
Toen kreeg ik reactie om met Digitech contact op te nemen wat ik uiteraad allang gedaan had.

En nee ik vloog NIET op gps en ik vloog NIET in IOC.
Die schakelde ik pas in toen er 1 motor uitviel zoals dji zelf voorschrijft. Manueel vliegen is dan ook onmogelijk omdat de hexa gaat tollen.

En om nog even een klein beetje ontopic te blijven wekt dit bij de naza v2 hetzelfde.

Ik heb wel vetrouwen in de wookong maar niet meer in de s800.
Deze maand op rcgroup 2 chrashes gemeld met exact het zelfde verhaal als ik.

Ik geef zelf de bedrading in de armen de schuld. Aangzien de nieuwe armen andere bedrading hebben.
Maar het blijft gissen
 
Uhm, zou het niet veel beter zijn dat men (de gene welke mekaar openlijk aanschrijven en eventueel proberen iets voor elaar te krijgen) dit zelf regelt via pb, ipv mekaar openlijk zwartmaakt ?

Het is voor "ons" nooit na te gaan wat er bij wie vooraf is gegegaan en hoe men zich uit en op wat voor manier.. Denk ook dat wij , als argelose forum gebruiker, absoluut gene partij kunnen en moeten willen trekken in deze... Dus wat hebben w eaan info dat wie wat op facebook heeft gezet ?

...zodat we hier weer ontopic kunnen?
 
Heb je dan eindelijk tijd om mijn mailtjes eens te beantwoorden? Bellen voor 13u doe ik je dagelijks maar helaas... je neemt niet op!!!

Ik begrijp dat je klaar bent met testen toch ;)

Ik krijg ook maar geen reactie

ja, dat heb ik ook al een aantal keer gehad.
Van de week geen reactie op mails en geen melding dat mijn bestelling geannuleerd was vanwege geen voorraad o.i.d.
Helaas kan ik niet anders concluderen dan dat dit gewoon zeer slechte communicatie is; in ieder geval webshop / bedrijf onwaardig.

Tip: bel hem mobiel, dan lukt het wel!
Nr prima te vinden via Google
 
Baantje ernaast misschien :-)


Maja, even terugkomend op het topic zelf. Ik heb geen problemen ondervonden met de V2 firmware, vind het erg fijn werken zo. Bij iemand anders er ook opgezet en ook geen problemen. Bij het updaten wel even de props eraf :-) Zoals iedereen ook zegt. De ene naza niets aan de hand (quad in de lucht) bij de andere (tja we laten hem maar staan) dikke jaap in mijn vinger, blauwe nagel, scheur in de stoel wat schaafwonden en een bieslookplantje dat op tafel stond gekortwiekt en op de muur geeindigd.
 
!? hoe dan?

Heb net mijn Naza v1 middels de 2.10 assistant voorzien van de 3.10 firmware.

Hoe doen jullie dat?
Ik heb via de DJI site v2.10 van de naza software geïnstalleerd. Als ik deze start meldt de software dat er geen update is (recente versie 2.02). Als ik verder wat wil doen zegt hij dat de software een mismatch heeft :(

Ik kan dus vanuit 2.02 er geen andere fw op zetten...
 
Is dat degene die je nu te koop hebt staan? ;-) nee hoor geintje.

Het meest eenvoudige, andere pc voorhanden? Geeft hij het ook aan daarop? Als je de oude assistant gebruikt. Werkt alles dan nog wel goed? (ze draaien prima naast elkaar)
 
Back
Top