Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het wordt gewoon zeiknat in de zendertent hoor. Is misschien ook afhankelijk van de buitentemperaturen, ik vlieg gerust nog met -5 ofzo...Hoe dan ook, het is denk ik echt niet zo dat je sticks glibberig worden van het zweet, hooguit dat het doorzichtige venster wat beslaat en je het display van je zender niet meer kunt aflezen....
misschien dat daarom mijn zendertent geen verwarming nodig heeft, lijkt mij dat als je geen condensvorming hebt je teveel luchtverversing hebt en dus een lagere temperatuur in de zendertent?Dan heb je OF afschuwelijke zweethanden, OF je zendertent "ademt" niet goed.... Als een stof niet ademt, heb je altijd problemen, daar hoef je niet eens echt voor te zweten...
misschien dat daarom mijn zendertent geen verwarming nodig heeft, lijkt mij dat als je geen condensvorming hebt je teveel luchtverversing hebt en dus een lagere temperatuur in de zendertent?
maar ik vlieg nu dus meestal met de cleanroom handschoenen, is voldoende warm en tenminste geen gedoe met een voor mij onhandige zendertent. Blijft toch link dat je niet goed kunt reageren met beide handen in die tent of je zender juist in de tent en je handen erbuiten...
tijdens het eerste dikgedrukte deel kun je dus niet makkelijk bij je zender terwijl de motor al loopt of electro heli kan opspinnen.Ik start de heli, draag hem naar de opspin-plek, hang de zender om, steek de handen in de tent, en tsja.... vliegen maar.
Na landen, motor stationair, motor uit, en daarna pas de handen uit de tent....
tijdens het eerste dikgedrukte deel kun je dus niet makkelijk bij je zender terwijl de motor al loopt of electro heli kan opspinnen.
Bij het 2e deel kun je wat betreft een electroheli niet bij de stekkers.
Dus dat zijn sowieso al 2 momenten waar je minder goed kunt reageren als er onverwachte dingen gebeuren. Ik vond het zelf in ieder geval niet prettig op die manier.
Throttle hold omzetten betekend met geïnitialiseerde esc dat de motor start (als ik de rotor meteen tegenhoud blijft ie wel even in de softstart hangen, dat zal verschillen per esc/setup).
Weliswaar geen vermogen maar wel een belachelijk koppel, een 600 of 700 size elektroheli houd je niet makkelijk tegen als die met de softstart begint.ook bij een electromotor geldt: géén toeren=géén vermogen!!!!