Zou wel snel een ja-niet verhaal worden of het de fout van de piloot of fabrikant is.
Ik ben namenlijk van plan een DJI Phantom te kopen...
Het heeft een GPS en zodra contact met controller weg is, vliegt hij terug naar de opstijgplek.
Ik vraag me af hoe het zit met garantie omdat je ook kan filmen enzo.
Wat gebeurt er nou, als er een motor uitvalt in de lucht en hij valt als een baksteen uit de lucht...Moet je dan met bewijs aan komen zetten? Zoja(dat zou al stom zijn) wat nou als je een filmpje hebt gemaakt?
Het zal ook best verschillen met webwinkels... Ik vind v-nix.nl wel professioneel overkomen en ga daar wellicht bestellen maar ook daar heb ik negatieve dingen over gelezen.
Dus het liefste zoek ik een webshop die garantie ook echt accepteert. als het mijn fout is, is het mijn fout. Maar als het iets is wat niet had moeten gebeuren en fout is door software/hardware dat ze niet gaan blijven vasthouden dat het mijn risico is, mijn fout, mijn schuld blabla.
EDIT: al helemaal als je drone is weggevlogen en je hem niet terug kan vinden. "hij had terug moeten komen" had dan mijn argument kunnen zijn...Maarja...batterij bijna leeg etc etc ik snap dan wel dat je dan niks meer kan maken als consument.
Enige ervaringen en meningen graag?
EDIT2: ik zie dat winkel bespreking niet is toegestaan....Wel de hoofdzaak is ook dat ik wil weten hoe het met algemene garantie zal gaan bij nare situaties.
Ik ben namenlijk van plan een DJI Phantom te kopen...
Het heeft een GPS en zodra contact met controller weg is, vliegt hij terug naar de opstijgplek.
Ik vraag me af hoe het zit met garantie omdat je ook kan filmen enzo.
Wat gebeurt er nou, als er een motor uitvalt in de lucht en hij valt als een baksteen uit de lucht...Moet je dan met bewijs aan komen zetten? Zoja(dat zou al stom zijn) wat nou als je een filmpje hebt gemaakt?
Het zal ook best verschillen met webwinkels... Ik vind v-nix.nl wel professioneel overkomen en ga daar wellicht bestellen maar ook daar heb ik negatieve dingen over gelezen.
Dus het liefste zoek ik een webshop die garantie ook echt accepteert. als het mijn fout is, is het mijn fout. Maar als het iets is wat niet had moeten gebeuren en fout is door software/hardware dat ze niet gaan blijven vasthouden dat het mijn risico is, mijn fout, mijn schuld blabla.
EDIT: al helemaal als je drone is weggevlogen en je hem niet terug kan vinden. "hij had terug moeten komen" had dan mijn argument kunnen zijn...Maarja...batterij bijna leeg etc etc ik snap dan wel dat je dan niks meer kan maken als consument.
Enige ervaringen en meningen graag?

EDIT2: ik zie dat winkel bespreking niet is toegestaan....Wel de hoofdzaak is ook dat ik wil weten hoe het met algemene garantie zal gaan bij nare situaties.