Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En zoals ik al opmerkte, als die ene as de achteras is, zoals in het voorbeeld, dan gaat hij heel zwaar overbelast raken als er met ballast gereden gaat worden, want dan moet die ene as dan een deel van het eigen gewicht dragen, en daarboven de totale ballast, die boven en achter die as zit.
Cor
![]()
Dit is wat ik bedoelde met de sturing van de cilinder omkeren. In plaats van duwen trekken. Dan hebben we minder ruimte nodig om de as te verplaatsen en geen tegenas nodig. Uitdaging is nog wel om de cilinder in omvang gelijk te krijgen met de 2 kleinere cilinders. Andere mogelijkheid is om het groene deel te vervangen door lucht? lucht is enigzins samen te drukken en creert gelijk een vering systeem?
Volgens mij kan de kraan van Richard helemaal niet rijden, alleen de bovenwagen is 100% functioneel; althans,dat vertelde hij me een paar maanden terug, als ik dit goed heb.
Cor
Alwin, het is niet gebruikelijk om de kleppen allemaal een dead-end te geven; normaal gesproken staan alle kleppen in serie, en een open spool, dus de olie van de pomp doorloopt alle kleppen na elkaar, en gaat vervolgens terug naar de tank, als er geen functies geselecteerd zijn.Even het geheel uitgetekend ........
Snap ik even weer nietMet jouw tekening houdt het in dat het alleen nog als 1 geheel te regelen is. En niet meer als afzonderlijke groepen. De vraag voor mezelf is dan of ik het afzonderlijk wil kunnen regelen of niet.
. Oepps, dat had ik beter moeten weten........De mast zelf heeft overigens mechanische spindels en dus geen hydrauliek