Mini H blackout

Vliegen jullie de 6 inch armen gewoon met de cobra 1960kv motoren en zes inch props?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke vliegt fijner?

ze vliegen alle 2 als een RakeT !!

maar als ik in het bos of in een Indoor Parking ga vliegen
-dan geef my maar de 1960KV + 5" Props
-en als ik op de Hei ben met maar een paar boompjes dan pak ik de 2000kv + 6"props

cobra 2000kv / HQ6045


Cobra 1960kv / HQ5040

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Enkele koffers gekocht bij conrad, 1 daarvan speciaal voor de mini:

521d512aff0379522cef3e26afe94607.jpg
 
Danny wat voor snelheid denk je de de 5inch 1960kv en 6inch 2000kv modellen kunnen halen?




maar als ik in het bos of in een Indoor Parking ga vliegen
-dan geef my maar de 1960KV + 5" Props
-en als ik op de Hei ben met maar een paar boompjes dan pak ik de 2000kv + 6"props

cobra 2000kv / HQ6045


Cobra 1960kv / HQ5040

[/QUOTE]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog steeds aan het twijfelen? Ik vlieg zelf met de 1960 5040 combi op de flip en begin er steeds beter mee overweg te kunnen, goede acceleratie, erg wendbaar. Een erg fijne combi om mee te leren. Kan me voorstellen dat het leuk is om er nog een keer een muscle quad naast te hebben maar om het daarmee te leren is denk ik niet ideaal.
 
Twijfelen? Geen last van, wil gewoon een perfecte setup hebben. De vraag over de snelheid was puur nieuwsgierigheid. Tijdens je eerst autorijles rij je ook niet gelijk 120 km. Tijdens het F16 vliegen heb ik ook niet gelijk een loop getrokken. gewoon alles met beleid en opbouwen beginnen met hoveren etc.

Maar na het F16 vliegen is snelheid wel verslavend dus het wordt wel een 6 inch, 4s cobra 2000 kV, 20A, props hq6045, ik zal extra props en motoren bestellen bij multi rotor parts

QUOTE=quatie;3465996]Nog steeds aan het twijfelen? Ik vlieg zelf met de 1960 5040 combi op de flip en begin er steeds beter mee overweg te kunnen, goede acceleratie, erg wendbaar. Een erg fijne combi om mee te leren. Kan me voorstellen dat het leuk is om er nog een keer een muscle quad naast te hebben maar om het daarmee te leren is denk ik niet ideaal.[/QUOTE]
 
Om te beginnen is een 1960kv + 5x4 setup prima. Die kun je ook makkelijk uitbreiden naar 6x45 als je dat zou willen. Ze houden het wel op 6x45 ool wel. Wel even zorgen dat je gelijk 20amp regelaars pakt.

2208+6x45 is echt voor een geavanceerde gebruiker eerlijk gezegd. Dat is echt heftig :). Danny is een hele geavanceerde piloot en daar moet jezelf niet bij overschatten dat je er ook zo mee kan vliegen.

Ik heb er nu 2 van al. :)
97349b07e43c920b28a7f6fee0761a7e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voordat ik aan het niveau van Danny kom ben ik dik een jaar verder......
Thanks

QUOTE=BorisB;3466067]Om te beginnen is een 1960kv + 5x4 setup prima. Die kun je ook makkelijk uitbreiden naar 6x45 als je dat zou willen. Ze houden het wel op 6x45 ool wel. Wel even zorgen dat je gelijk 20amp regelaars pakt.

2208+6x45 is echt voor een geavanceerde gebruiker eerlijk gezegd. Dat is echt heftig :). Danny is een hele geavanceerde piloot en daar moet jezelf niet bij overschatten dat je er ook zo mee kan vliegen.

Ik heb er nu 2 van al. :)
97349b07e43c920b28a7f6fee0761a7e.jpg
[/QUOTE]
 
Haha jaartje.
Waarschijnlijk ga je nooit zo goed worden ;-) je hebt het of je hebt het niet.

Als je echt bij 0 begint ga dan niet te extreem. Werkt alleen in het nadeel.
Basis leren vliegen en throttle management heb je voorlopig al je handen vol aan.


P.s. laat de haakjes voor de quotes staan anders werkt het niet als quote meer.
quoten op bovenstaande berichten is hoe dan ook eigenlijk zinloos.
 
Danny wat voor snelheid denk je de de 5inch 1960kv en 6inch 2000kv modellen kunnen halen?

hmm echte Metingen heb ik nog niet verricht op een miniH
ik denk ongeveer
op 5" rond de 95km/h (1960kv)
op 6" rond de +105km/h (2000kv)

met de BO330 op 2000kv ga je rond de 120km/h ,, maar die is zwaarder!!!

als ik je een tip mag geven zou ik beginnen met 3s 2300kv
ben daar ook mee begonnen en heb er geen spijt van
toen ik overstapte na 4s 1960kv .. was het verschil erg groot (vond ik)
moest erg wennen aan de Throttle etc etc !!!!

zoals Dennis.k en Boris al zegt: te Xtreme beginnen werkt in je nadeel
eerst leren lopen daarna pas rennen :yes:
 
Als ik mn Tiny telemetry nog eens op de mini zet kan ik het via mn Tracker aflezen op basis van GPS.

Of dat ik dat snel ga doen betwijfel ik :-) maar hij kan erop. 5v aansluiting met audio ligt er.
 
Voordat ik aan het niveau van Danny kom ben ik dik een jaar verder......
Thanks

QUOTE=BorisB;3466067]Om te beginnen is een 1960kv + 5x4 setup prima. Die kun je ook makkelijk uitbreiden naar 6x45 als je dat zou willen. Ze houden het wel op 6x45 ool wel. Wel even zorgen dat je gelijk 20amp regelaars pakt.

2208+6x45 is echt voor een geavanceerde gebruiker eerlijk gezegd. Dat is echt heftig :). Danny is een hele geavanceerde piloot en daar moet jezelf niet bij overschatten dat je er ook zo mee kan vliegen.

Ik heb er nu 2 van al. :)
97349b07e43c920b28a7f6fee0761a7e.jpg
[/QUOTE]

Hoi Boris!

Wat props/arms heb je nu op 330?? lijkt me beetje groter dan 6' !!!... Specs?? Arm lengte? Pros/cons?
 
Hoi Boris!

Wat props/arms heb je nu op 330?? lijkt me beetje groter dan 6' !!!... Specs?? Arm lengte? Pros/cons?
Scherp opgemerkt ;)!

Dit is een B330 + extended arms = B360. Dit zijn wel de experimentele armen overigens puur ter test.

Setup: 1250kv experimentele motoren + 6S + 8x45//8x5//7x4 props. Nog zoekende naar een goede 6S setup
 
Bij lange na niet het niveau van vliegen zoals sommige op dit forum....maar eindelijk ook eens zelf een filmpje gemaakt met de Blackout Mini H quad!:-)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij lange na niet het niveau van vliegen zoals sommige op dit forum....maar eindelijk ook eens zelf een filmpje gemaakt met de Blackout Mini H quad!:-)

YEAHHH .. mooi filmpie man !!!
echt super gedaan met die Flyby's enzo
ook lekker gevlogen :thumbsup:

meschien stomme vraag van me maar:
vlieg je op acro of horizon ?
 
Back
Top