Mini H blackout

@ Boris: SUPER ala SUPER VID !!!!!!!!!
ja de Parking is echt Tof om tevliegen .. Puur Adrenaline + Fun
heel Vet om ook andere tezien vliegen .. want hier op deze plaaats kan je niet zomaar wegvliegen :)
het lijkt echt op :usa 3D NASCAR Racing :usa
je wordt echt verleid om maar Harder en Harder tegaan.,
je hoort hier ook echt de HQ Props Huilen als een Baby !!
vindt ook dat je Skills snel vooruit gaan door deze Parking omgeving

Ben zondag ff het bos in gegaan,, wat een Plaats had ik opeens :D :D :D
ondanks de wind .. heel erg genoten
eerste x dat ik met 4s door het bos vlam :p

Laatst bewerkt door een moderator:
@Boris en @Metall top weer om dit nivo te zien!

De parking was echt lachen! En inderdaad met 3m speling boven en onder tussen de palen met die speed is ongelofelijk.
De bos omgeving is echter nkg steeds mijn favoriet!

Keep those vids coming!

@boris @metall @devil @heyudude

Omdat jullie veel vragen van jullie quad, wat voor eisen stellen jullie aan zenders, kwaliteiten en gemaakt. En lipos, gewicht duurzaamheid, behoud van kracht en merk? En opladers?

@boris @metall @devil @heyudude

Omdat jullie veel vragen van jullie quad, wat voor eisen stellen jullie aan zenders, kwaliteiten en gemaakt. En lipos, gewicht duurzaamheid, behoud van kracht en merk? En opladers?

Zender: Taranis (meningen verschillen maar ik ben tevreden
Lipos: varieert, ik ga nu de nano tech testen
Oplader: hyperion duo lader. Goed merk

Alles is echter relatief en kwestie van smaak ;)

b10eb44f87a8b79899bdca4da660f0b1.jpg

Ik had nog een pilot HD fatshark camera liggen die ik nu eens op de mini heb gemonteerd. Aangezien ik nog niet meteen van plan ben om m'n gopro te slopen :-)

Trouwens, heb ik nog veeeel onderdelen voor kleine mn1806 motoren... Assen, lagers, clips etc... Als iemand its voor reparatie nodig - PM... Kan helpen met in-uit persen van assen ;)

Mijn bosoefeningen weer opgepakt met de Mini H (let op rond 1:58 )

heerlijk die BOs: gewoon sterk en goed

Mijn bosoefeningen weer opgepakt met de Mini H (let op rond 1:58)
[youtube]Nti1cQ4XTqE[/youtub3]
heerlijk die BOs: gewoon sterk en goed

TØPPERTJE HeyUdude
Het bøs blijft ook mijn Favoriete stekkie !!!

hier een Vid van (afgelopen) FridaY "JUNGLE of CØNCRETE'

Blackout miniH zijn Mini T:robot:NKS !!!!!

Even een vraag over de blackout mini h en hexa. Het viel me op dat een aantal van jullie de kunstof boutjes hebben vervangen door RvS boutjes. Nu was ik van mening dat de kunstof boutjes juist bedoeld waren als "zwakke" plek wat de rest van het carbon beschermt tijdens crashes. Wat zijn jullie ervaringen hier? Kunstof of RvS?

Even een vraag over de blackout mini h en hexa. Het viel me op dat een aantal van jullie de kunstof boutjes hebben vervangen door RvS boutjes. Nu was ik van mening dat de kunstof boutjes juist bedoeld waren als "zwakke" plek wat de rest van het carbon beschermt tijdens crashes. Wat zijn jullie ervaringen hier? Kunstof of RvS?
Ik gebruik kunststof boutjes. Die absorberen heel veel energie namelijk.
Ik weet niet hoe het met rvs bouten gaat, maar bij mij werkt het zo prima.
Heb altijd een zakje reserve boutjes bij indien nodig.

Ben eens tegen een boom aan gevlogen: alle kunstof boutjes kapot :l

Heb sindsdien het merendeel vervangen door RVS :)

Ja maar in mijn ogen is dat de reden dat er niets anders stuk gegaan is.. Op die manier kan het frame flexen en zijn energie kwijt. Met alles sterk in elkaar geschroefd was het misschien je frame geweest dat eraan was.

Ligt eraan hoe sterk je frame is in verhouding met de boutjes. Als je boutjes niks kunnen hebben en je frame ongelovelijk sterk is dan kun je nog na elke crash de boel vervangen. Als m'n boutjes ook sterk zijn dan gaat de boel niet zo snel kapot. Granted, als het kapot gaat dan gaat het ook goed kapot, maar liever dat dan dat ik na elke harde landing de boel mag vervangen ;)

Breekboutjes zijn niet verkeerd hoor, maar in iets dat zo sterk is is het niet echt nodig. Dat frame kan het wel hebben ;)

De boutjes zijn zo vervangen :). Je moet genoeg boutjes hebben. Mini h heeft er 8 in het totaal voor top plaat en 8 voor de bodemplaat. Heb nooit meegemaakt dat ze allemaal kapot gaan.
Hoe harder de crash hoe meer boutjes kapot. Heb ze nu een keer bijna allemaal gebroken 6 van de 8 op de top plaat tegen beton :).

In totaal in 1 jaar tijd enkel de topplaat een keer gescheurd op de mini h na vele crashes en dat was de oude dunne. Nu is de topplaat nog dikker geworden.

Back