Helder verhaal Ed!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...Misschien zit ik er naast, en is dit bedrag wel te verantwoorden. Kan blikvanboven misschien vertellen wat er allemaal gedaan wordt voor dat geld, en mij of ons verhelderen?
Zo'n keuring kost bij droneland ruim 2400 euro. Dat is goedkoper dan wanneer je het zelf doet, je moet verschillende handleidingen laten keuren en de machine moet bekeken worden en voorgevlogen.
Ik krijg wel altijd kippenvel van dit soort bedragen. Droneland zal er niet of weinig aan winnen. De aanpassing aan de inspire one is minimaal en zal de kop ook niet kosten. Een ph registratie kost rond de 6 tientjes.
Dat betekend dat er iemand VERSCHRIKKELIJK VEEL GELD vraagt voor het bekijken van de manual. En let wel, deze zijn allemaal gelijk van dezelfde machine.
Daarnaast geeft het geen blijk van vertrouwen dat ALLE serie geproduceerde inspires voor gevlogen moeten worden. Wat voor verschil willen ze zien tussen de machines onderling? Hij doet het, of hij doet het niet. Als hij het niet doet dan komt hij niet los of hij crashed. Je reinste onzin om alle 18 inspires te laten vliegen.
Dank je overheid, dat jullie regels resulteren in het brengen van ruim 2000 euro per machine naar een buitenlands bedrijf. Er is 1 man maximaal 2 dagen mee bezig.
18 machines. 36000 euro. 1 man, twee dagen werk. Het lijkt wel prof voetbal.
Als ondernemer heb ik geen moeite met het betalen van het noodzakelijke dat gedaan moet worden. Maar ik heb wel moeite met grof betalen aan... ja, aan wat?
Misschien zit ik er naast, en is dit bedrag wel te verantwoorden. Kan blikvanboven misschien vertellen wat er allemaal gedaan wordt voor dat geld, en mij of ons verhelderen?
piloot moet zich nogsteeds gewoon verzekeren, omdat die gewoon verantwoordelijk is voor de vlucht/het toestel.Dank je Vincent, dat is duidelijk.
Betekend dat, dat de piloot zich niet hoeft te verzekeren? Of alleen maar te verzekeren voor pilot error?
Je bedoelt:'je bek een douw geven'. Dat is wat anders dan een duwhier in Rotterdam noemt, 'je bek een duw geven'.
Nog een korte impressie van mij.... Zwolle!
NeeJohan, was je er nop op ingegaan op de schikking?