Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek nog een motor en motorsteun voor een klant.Misschien is dit niet de juiste plaats, maar ik heb eventueel voor de inspire liefhebbers onder jullie nog diverse enige onderdelen die ik graag te koop wil aanbieden of moet ik dat ergens anders doen op deze site ?
Je kunt prima starten met een Inspire 1 mits je er ook wat vlieglessen bij neemt. Ik zie geen reden waarom dat met een Phantom beter (veiliger) is dan met een Inspire...
Ik zoek nog een motor en motorsteun voor een klant.
Misschien is dit niet de juiste plaats, maar ik heb eventueel voor de inspire liefhebbers onder jullie nog diverse enige onderdelen die ik graag te koop wil aanbieden of moet ik dat ergens anders doen op deze site ?
Had die klant een DJI inpire 1 als eerste multi / oefen toestelIk zoek nog een motor en motorsteun voor een klant.
Grappig dat jij redeneert vanuit een crash. Ik redeneer vanuit veiligheid. Ik geef overigens ook les met de Inspire. Heb meerdere toestellen daarvoor.Misschien als geld geen rol speeld.
Een phantom is veel goedkoper om te repareren bij een eventuele crash en kan ook beter tegen een stootje (camera beter beschermt), minder massa en minder krachtige props. Waarom train/oefen je anders zelf met een dji f550? Een crash tijdens oefenen is mijnsinziens onvermijdbaar...
We gaan morgen overigens 17 Inspires keuren (IDCA) en afvliegen [emoji1]
Hoe verhoud de nieuwe wetgeving (tot 4KG) zich tot de (IDCA) keuring van de inspire, met andere worden: wat heeft de keuring nog het voor zin ( naast een RPAS operator certificate).
Je haalt alles door elkaar @vanHeijningen. Dit heeft niets van doen met de 4Kg regeling (voorstel).
We gaan morgen overigens 17 Inspires keuren (IDCA) en afvliegen [emoji1]
Zodeknetters wat een mooi plaatje![]()
hier een deel van de gekeurde toestellen![]()