Mini H blackout

Great! Deze week ontvang ik de blackout als eerste wat ik wil doen is de bedrading mooi wegwerken met wire mesh. Wat voor dikte wire mesh heb ik nodig voor de ESC kabels en voedingskabel?
 
Niet zo dik he
Great! Deze week ontvang ik de blackout als eerste wat ik wil doen is de bedrading mooi wegwerken met wire mesh. Wat voor dikte wire mesh heb ik nodig voor de ESC kabels en voedingskabel?
Niet zo dik he, als je servo plugs er eerst af haalt heb je aan 3mm genoeg.
 
Je bedoelt van die kousen om je bedrading? Doe het niet.. zonde van je tijd. Na één of twee keer crashen zit het voor geen meter meer.
Dat is mijn ervaring in ieder geval. Mijn eerste quad super mooi en netjes gebouwd. Ondertussen mijn derde klaar en die is alleen nog maar praktisch.. Als je veel over gras etc. vliegt dan ziet je quad er ook na een aantal crashes al niet meer uit. Dat gras krijg je er ook bijna niet meer af.
 
Ja zou moeten lukken, meet anders even de servo draad van een esc, dan weet je precies wat de diameter moet zijn.

Ik begrijp wel wat Roy bedoeld....ik zelf ben ook gestopt met de wire mesh want het heeft weinig zin..behalve de looks en gras gaat echt overal in zitten en plakt als een ziekte ha ha :-)
 
Laatst bewerkt:
Er zit wel 1x 4s lipo bij de blackout dat ik heb gekocht. Maar men raad aan om te beginnen met 3s te beginnen?.. ik wil nog wat lipos kopen welke raden jullie aan? Of is het toch beter om gelijk dan 4s lipos te kopen en gewoon rustig mee vliegen?
 
Er zit wel 1x 4s lipo bij de blackout dat ik heb gekocht. Maar men raad aan om te beginnen met 3s te beginnen?.. ik wil nog wat lipos kopen welke raden jullie aan? Of is het toch beter om gelijk dan 4s lipos te kopen en gewoon rustig mee vliegen?
ik zou beginnen met een 3s nanotech 1300 met 45c ofzo dat is een stuk makkelijker om het mee te leren weet ik uit ervaring :)
 
Dankje @nick_- ik heb een overgenomen van een forumlid.

Zag ff een videotje op youtube
6s gaat ook ziek snel!!!... vraag me af hoe sterk het frame dan is als je crashed met 160km :D

 
Back
Top