De gefreubelde asjes om Dunsz zijn term te lenen voor deze keer.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals je aansturing nu op de foto is, zul je meer roer-uitslag naar links dan naar rechts krijgen. Is dat je bedoeling ook?
Klinkt een beetje als vloeken Erwin, maar waarom stel je die vraag niet aan leverancier Raboesch? Weet wel dat het weekend is natuurlijk en het niet acuut kan.
Zou je niet beter rubber koppelingen kunnen nemen? Daar zit nog enige flexabiliteit in en heb je het gemier met kleine inbusboutjes niet.
Net even gemeten op een paar voor de hand liggende 3 mm boutjes. Sleuteltje is 1,6 mm dik. Gr. Klaas.
Hallo Erwin,
Werk regelmatig met inbusboutjes M2. Inbussleuteltjes zijn erg klein en dus kwetsbaar. Ben naar een gereedschapswinkel gegaan met een inbusje en gewoon gepast welke paste. Volgens mij is het 0,9 mm. Die hadden ze gewoon liggen. Heb er gelijk 10 meegenomen á € 0,50 per stuk. Kan ik weer even vooruit.
Hoi Ron ze zijn erg zuinig met stroom gelukkig belast 0,6 A volgens de doos lijkt me wel erg weinig , maar mocht het problemen geven gaan we dat zeker doen.Ik zie dat deze motoren standaard alleen van ontstoorcondensatoren tussen de motoraansluitingen voorzien, maar niet tussen elk van de aansluitingen en de behuizing. Nu zijn dit waarschijnlijk geen stroomvreters maar mocht je last van storing krijgen dan zou ik elke motor alsnog van twee extra condensatoren voorzien.
Misschien nog een (balsa?) balkje achter je roerassen zetten, steunend tegen de achter spiegel om de druk van je stuurservo op te vangen? Anders zou je servo langzaam de Stabiliet kapot kunnen wrikken en lekkage kunnen geven.
Weet je ook welke condensatoren hierop moeten Ron , ik soldeer er alleen maar aan wat er bij zit , dus werkelijk geen flauw idee. !Anderzijds, ontstoren is fluitje van een cent nu je de motoren nog niet in-/-aangebouwd hebt.